skrzynia biegow - problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
- Lokalizacja: wałbrzych
skrzynia biegow - problem
prosze o pomoc, co sie dzieje: chce dac 1szy bieg, a wchodzi mi bieg wsteczny, mam skrzynie 5-cio biegowa, i wsteczny jest kolo 1-ki. wsteczny powinien wejsc jesli doscisne galke, a wchodzi bez tego ... (((( zeby dac 1ke musze pierw wlaczyc 2ke a potem dopiero zalapie .... prosze o pomoc .....
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
- Lokalizacja: wałbrzych
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
zdejmij mieszek i zobacz czy po lewej stronie jest taki biały plastik który powinien powodować że żeby wrzucić wsteczny musisz nacisnąc gałke,oddziela on 1 od wstecznego.tata kiedys w golfie mial to ułamane i za kazdym razem zamiast 1 wlączał mu się wsteczny.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
to typowy objaw zużycia plastikowych elementów cięgieł pomiędzy dźwignią zmiany biegów a skrzynią, tulejek. Może też być złamany ten plastikowy ogranicznik pod dźwignią, jak napisał dawid018 powyżej. Raz na jakiś czas dobrze jest posmarować wszystkie trące części tego mechanizmu. Istnieje też pewna możliwość regulacji poprzez zmianę położenia (obrócenie) obejmy na końcu drążka idącego od dźwigni w stronę skrzyni.
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 08:38 przez ma-ciej, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
- Lokalizacja: wałbrzych
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Walczylem z takim samym problemem u kolezanki w JP. Winny byl pekniety docisk tarczy sprzegla.
Gitner
Gitner
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 21:25 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
witam,
a ja wyciągnąłem silnik potem skrzynie,
poza autem zmontowałem silnik (nowy) ze skrzynią i wszystko ładnie zamontowałem do auta
podłączyłem biegi- tzn drążek do skrzyni wkleszczają sie, ale pod odpaleniu i próbie ruszenia nie ma biegów........
żadnego...... co sie mogło stać???????
[ Dodano: 03 Wrz 2007 14:39 ]
i nikt nie wie???
co za forum...
to wam powiem, mechanizm zapadkowy od regulacji sprzęgła sie zakleszczył i zachaczyłem linke na max naciągu i to była przyczyna ślizgania sie i braku biegów na kołach.
i nikt na to nie wpadł......
a ja wyciągnąłem silnik potem skrzynie,
poza autem zmontowałem silnik (nowy) ze skrzynią i wszystko ładnie zamontowałem do auta
podłączyłem biegi- tzn drążek do skrzyni wkleszczają sie, ale pod odpaleniu i próbie ruszenia nie ma biegów........
żadnego...... co sie mogło stać???????
[ Dodano: 03 Wrz 2007 14:39 ]
i nikt nie wie???
co za forum...
to wam powiem, mechanizm zapadkowy od regulacji sprzęgła sie zakleszczył i zachaczyłem linke na max naciągu i to była przyczyna ślizgania sie i braku biegów na kołach.
i nikt na to nie wpadł......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 143 gości