Wysoka temperatura płynu chłodzącego w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6611
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Wysoka temperatura płynu chłodzącego w 1Z
nurtuje mnie 1 rzecz w moim aucie,mianowicie temperatura płynu przy prędkości od 80 do 140 km/h oscyluje w okolicach 100 stopni,dziś wracając autostradą skoczyła mi prawie do 110 stopni,zwolniłem puściłem ogrzewanie na max i jechałem sobie ok 120km/h przy temp 100(bo tak zeszła),teraz jeżdżąc po mieście temp mam ok 90 no trochę ponad to,nie dawało mi to spokoju myślałem że wentylator mi nie chodzi,ale to jednak nie to bo załącza się w granicach ok 92/95 stopni-przybliżone)dolny wąż z chłodnicy robi sie gorący tak gdzieś przy temp 90 stopni-czyli termostat puszcza,chłodnice po tym dzwonku swoim mam nowa(czyli zamulenie jej i odpada),co to może być??ja podejrzewam czy nie ma to czasami związku z zaślepieniem erg(chodzi mi o wyższa temp silnika) co wy na to?
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 22:23 przez jaszczur, łącznie zmieniany 2 razy.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hehe widze ze Cie to jednak meczy i z tym walczysz 
patrzyles czy wlacza Ci drugi bieg? moze zaloz diody synalizacyjne na kable bedziesz wiedzial czy wlacza pierwszy i drugi bieg

patrzyles czy wlacza Ci drugi bieg? moze zaloz diody synalizacyjne na kable bedziesz wiedzial czy wlacza pierwszy i drugi bieg
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
plyn z tego co wiem masz nowy (zapewne g11 lub g12) , chlodnica nowa, wiatarak i termostat sprawne , to rzeczywiscie nie mam pojecia co moze byc, mialem to samo ale wyjalem termostat i po problemie 

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
no wlasnie nie wiem ale watpie zeby mial wplyw na temperature auta, wprawdzie tez mam zaslepiony ale jakby mial je grzac? wlasnie mniej powinno grzac bo spaliny nie wracaja do silnika
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Podepnij najpierw na stale wentylator, bujnij sie po trasie i zobacz czy ci wychlodzi obieg na 90C..
Gitner
Gitner
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 11:08 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
jaszczur, co do EGRa to mam pewne podejrzenia, ale dotyczące temp oleju - u mnie jest zbyt wysoka przy jeżdzie z duzymi predkościami - choc raczej obstawiam ze winny jest sztukowany przewód od czujnika temp wody stoi na 90, a przy jeździe w okolicach 100-120km/h raczej spada - i tu obstawiam jednak termostat, ale nie chce mi sie ostatnio grzebać w aucie 

Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości