Wysoka temperatura płynu chłodzącego w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Wysoka temperatura płynu chłodzącego w 1Z

Post autor: jaszczur » ndz lip 01, 2007 22:09

nurtuje mnie 1 rzecz w moim aucie,mianowicie temperatura płynu przy prędkości od 80 do 140 km/h oscyluje w okolicach 100 stopni,dziś wracając autostradą skoczyła mi prawie do 110 stopni,zwolniłem puściłem ogrzewanie na max i jechałem sobie ok 120km/h przy temp 100(bo tak zeszła),teraz jeżdżąc po mieście temp mam ok 90 no trochę ponad to,nie dawało mi to spokoju myślałem że wentylator mi nie chodzi,ale to jednak nie to bo załącza się w granicach ok 92/95 stopni-przybliżone)dolny wąż z chłodnicy robi sie gorący tak gdzieś przy temp 90 stopni-czyli termostat puszcza,chłodnice po tym dzwonku swoim mam nowa(czyli zamulenie jej i odpada),co to może być??ja podejrzewam czy nie ma to czasami związku z zaślepieniem erg(chodzi mi o wyższa temp silnika) co wy na to?
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 22:23 przez jaszczur, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 01, 2007 22:10

hehe widze ze Cie to jednak meczy i z tym walczysz :P

patrzyles czy wlacza Ci drugi bieg? moze zaloz diody synalizacyjne na kable bedziesz wiedzial czy wlacza pierwszy i drugi bieg


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lip 01, 2007 22:13

Adamm, załącza się co ciekawie,tak się zastanawiam co może być przyczyna bo nic do łba mi nie wchodzi



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 01, 2007 22:16

plyn z tego co wiem masz nowy (zapewne g11 lub g12) , chlodnica nowa, wiatarak i termostat sprawne , to rzeczywiscie nie mam pojecia co moze byc, mialem to samo ale wyjalem termostat i po problemie ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lip 01, 2007 22:18

spróbuje jednak wywalić go i założę nowy termostat,zobaczymy co z tego wyjdzie ale czy jest sens?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 01, 2007 22:23

tez tak probowalem i nic sie u mnie nie zmienilo a oba byly wahlera


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lip 01, 2007 22:24

Adamm, a co myślisz o tym erg?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 01, 2007 22:28

no wlasnie nie wiem ale watpie zeby mial wplyw na temperature auta, wprawdzie tez mam zaslepiony ale jakby mial je grzac? wlasnie mniej powinno grzac bo spaliny nie wracaja do silnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lip 01, 2007 22:48

sam nie wiem co robić



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lip 02, 2007 11:07

Podepnij najpierw na stale wentylator, bujnij sie po trasie i zobacz czy ci wychlodzi obieg na 90C..

Gitner
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 11:08 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn lip 02, 2007 11:46

czuunik pewnie sprawdzałeś, sprawdź jeszcze ten termostat, u mnie dopiero pomogło jak podkręciłem wskazówke w wskaźniku ale miałem odwrotną sytuacje (za niska temp).



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lip 02, 2007 16:05

nasunęła mi się dziś jeszcze jedna myśl,mianowicie czy aby pompa wody nie szwankuje,jeśli tak to jakie objawy tego są



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lip 02, 2007 16:43

jaszczur, co do EGRa to mam pewne podejrzenia, ale dotyczące temp oleju - u mnie jest zbyt wysoka przy jeżdzie z duzymi predkościami - choc raczej obstawiam ze winny jest sztukowany przewód od czujnika temp wody stoi na 90, a przy jeździe w okolicach 100-120km/h raczej spada - i tu obstawiam jednak termostat, ale nie chce mi sie ostatnio grzebać w aucie :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lip 02, 2007 16:44

Corvax, czyli moze być,że nie otwiera sie do końca,bo wąz z dołu dotykałem i goracy był



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości