Strona 1 z 2
Chłodnica oleju ktos ograniał temat ??
: ndz lip 01, 2007 16:36
autor: Fido_dido
z racji tego ze bedzie tjuningowany AFn ktory nie bedzie miał lekkiego zywota
pytanie kto juz o tym myslał ??
plan jest zeby zrobic podstawke pod filtr oleju potem myslałem zeby wpiac sie w przewod olejowy od turbo i zrobic obieg z chłodnica czy lepiej do pompy olejowej
temat do ogarniecia moze ktos madrzejszy sie właczy do dyskusji bo taka chłodnica to fajna sprawa
no ruszyc mozgami

: ndz lip 01, 2007 18:41
autor: Davies1
W moim mk3 tdi jest zamontowany pod filtrem oleju!!!!
: ndz lip 01, 2007 20:12
autor: Fido_dido
mogłbys zrobic fotki jak to wygląda
Re: Chłodnica oleju ktos ograniał temat ??
: ndz lip 01, 2007 21:09
autor: mirass
fabrycznie jest chłodnica oleju ale bardzo mała..najlepiej byłoby zastosować chłodnice od 130PD lub wpiąć na obiegu inny wymiennik ciepła
: pn lip 02, 2007 01:43
autor: Fido_dido
a w 130 pd było seryjnie a to ciekawe a jak robic sameu to w co sie wpic w ktore przewody olejowe czy w pompe zeby wymusic dodatkowy obieg oleju ???
: pn lip 02, 2007 09:40
autor: vw_vandal
Fido_dido, brak czasu ale pomału ogarniam temat Chłodnicy oleju z 1.8 Gti i montuje to w 1.6 Sport TD

: pn lip 02, 2007 09:52
autor: Fido_dido
chwal sie chwal moze byc na PW bo moj AFN musi to miec

: pn lip 02, 2007 09:53
autor: cowboy
Fido_dido pisze:myslałem zeby wpiac sie w przewod olejowy od turbo
ja bym kombinował przy podstawce filtra oleju
chłodniczek na allegro jest full,
http://www.allegro.pl/item209897161_chl ... c20xe.html
podstawa to jednak doprowadzenie rurek...
możesz jeździć na MOTUL-u który podobno nie nagrzewa się tak - ja jeżdże na Mobil 1 5w/50
latem można też nie zakładać osłony pod silnik
jeśli zamierzasz ostro butować to trzeba coś wykombinować, jeśli od czasu do czasu depniesz to nie ma problemu - montujesz wskaźnik i pilnujesz żeby nie przekraczać 110-115 st C, powyżej 120 olej moze powiedziej ojej

: pn lip 02, 2007 10:15
autor: Fido_dido
but bedzie za czesto
motula zalewam na dniach
chlodnica to chyba u mnie mus
http://www.allegro.pl/item208817034_chl ... _golf.html
to pontujemy taka podstawke i potem rurki do chodnicy ??

: pn lip 02, 2007 10:51
autor: cowboy
no chyba tak
ma to plus taki że najperw olej ogrzewa się od wody, a potem chłodzi
ale tak mi się wydaje że te chłodiczki FMIC będą wydajniejsze ??
: pn lip 02, 2007 21:10
autor: Fido_dido
cowboy pisze:
no chyba tak
ma to plus taki że najperw olej ogrzewa się od wody, a potem chłodzi
ale tak mi się wydaje że te chłodiczki FMIC będą wydajniejsze ??
pewnie ta tylko mamy chlodnice i jak sie wpiąć i jak wymusic obieg ??
: pn lip 02, 2007 22:24
autor: euglen
Hmm... pewnien nie jestem,ale takie coś to już mieszka sobie w twoim samochodzie... Jak zakładać to taką chłodniczkę oleju:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=211638730
Na zdjęciach brakuje przewodów łączących podstawę filtra oleju z chłodniczką.
PS. Na zdjęciach z Twojego tematu ewidentnie widać tą chłodniczkę oleju...
: wt lip 03, 2007 17:03
autor: vw_vandal
Mam takie cudo

: wt lip 03, 2007 17:20
autor: euglen
vw_vandal, a zmieściło Ci się? Tzn. czy jeszcze trochę miejsca do chłodnicy jest? A jak IC od sprintera masz już założony?