Strona 1 z 1

Jaki kolektor wydechowy AFN na osprzecie AWX

: sob cze 30, 2007 09:13
autor: Fido_dido
Hej jestem w trakcie budowy AFNa na osprzecie od Awx
i teraz pytanie bedzie turbo od awx i kolektor dolotowy od awx

i czy to wszystko podejdzie pod kolektor od afna
czy montowac to na kolektorze wydechowym od awx czy w ogole podejdzie jesli tak to czy jest wiekszy ??

chce spwac downpipa odrazu pytanko czy seryjne turbo od afna ma taka sama goraca strone
jak od awx czy inna zeby potem nie trzeba było przerabiac bo chce zrobic raz a porzadnie


czy poczekac i spawac pod nowe turbo ???

pozdraVWiam

: sob cze 30, 2007 13:42
autor: cowboy
Fido_dido pisze:czy seryjne turbo od afna ma taka sama goraca strone
jak od awx czy inna zeby potem nie trzeba było przerabiac bo chce zrobic raz a porzadnie
tak turbo od AWX pasuje idealnie zarówno od strony downpipe jaki i rury ssącej od filtra powietrza

pasuje doprowadzenie i odpływ oleju

jedyna róznica to wieksza muszla zimna i grubsza ośka

z rzeczy która nie pasuje to wylot - który większą średnice i trzeba dorabiać przejściówkę

: sob cze 30, 2007 14:38
autor: Fido_dido
Super Cowboy :grin: wielkie dzieki

: ndz lip 01, 2007 10:48
autor: cowboy
Fido_dido pisze:Super Cowboy wielkie dzieki
tyle że jak oglądałem fotki w Twoim temacie to masz jakieś inne turbo niż ma AFN ????

[ Dodano: Nie Lip 01, 2007 10:48 ]
jakie masz oznaczenie silnika - na numerze wybitym na bloku ?

: ndz lip 01, 2007 14:37
autor: Fido_dido
nie mam latarki a niewidze sprawdze ale blok był chyba wymieniany bo moj nienadawał sie do roboty cholera wie co to za silnik auto jest okrutny składak naprawde niewiem co to moze byc
:crazy:

wycisciłem turbo i na zimej czesci pisze to

T15
028145701Q
454083-1 S/N YF8033R6 moze po tym idzie ja roszyfrowac to jest model garetta

: ndz lip 01, 2007 14:43
autor: cowboy
opis modyfikacj mojego autka to kopalnia wiedzy na stronie 31 i 32 masz troche fotek :)

porównianie turbinek AWX i AFN.... AFN to VNT15 i jest po prawej stronie :)

Obrazek

: ndz lip 01, 2007 14:59
autor: Fido_dido
Czytałem chyba z 6 razy :okej:

pilnuj mnie Cowboy zeby gafy nie było hehe bedzie blizniak tylko ze w mk2

czekam na twoja pompę 11 :hmm: bedzie ogien :jezor:

: ndz lip 01, 2007 15:02
autor: cowboy
Fido_dido pisze:czekam na twoja pompę 11 bedzie ogien
ja nie bede wkładał pompy 11mm - 160KM wystarczy

ale jak chcesz to znam miejscówke gdzie przerabiają za 1200 PLN - dajesz swoją pompe i dostajesz zrobioną z głowiczką 11mm

: ndz lip 01, 2007 15:05
autor: Fido_dido
jedynie co mnie martwi to ze 216 benda za małe do 11 bo niechce zeby chodziły na 100 % swojej wydajnoisci tylko było cos z zapasem :grin:

: ndz lip 01, 2007 15:20
autor: cowboy
Fido_dido pisze:jedynie co mnie martwi to ze 216 benda za małe do 11 bo niechce zeby chodziły na 100 % swojej wydajnoisci tylko było cos z zapasem
moim zdaniem do pompy 11mm wyłącznie 230 albo nwet RACE520 czyli 260-tki :P

: ndz lip 01, 2007 15:23
autor: Fido_dido
tak ma byc pod 11 robimy

260 ??

Turbo z awx to opsłurzy ??? troche przy duzo ja bym był za tymi 230 to ma byc jedak auto na codzień z pazurem :kac:

: ndz lip 01, 2007 15:41
autor: cowboy
Fido_dido pisze: Turbo z awx to opsłurzy ??? troche przy duzo ja bym był za tymi 230 to ma byc jedak auto na codzień z pazurem
jeżeli pompa 11 i wtryski 230 -tki to trzeba wieksze turbo bo to z AWX długo nie pojeździ na doładowniu 1,5 Bara

podejrzewam że na tym turbo realne jest pod 180KM jednak na pompie 11 i 230 moze trochę dymić

do turbiny AWX najlepiej w ogóle nie modzić pompy tylko założyć 216tki tak jak jak zrobiłem

czyli albo 160-170KM albo ponad 200 :)