Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

Post autor: Cinek » czw cze 28, 2007 15:18

jako że padła taka propozycja pozwole sobie zaproponować taki temat

jeżeli sie przyjmie to proszę o wpisywanie tylko diesli, które mają coś technicznego zmodyfikowane, a nie przyciemnione szyby i takie tam głupoty. sprawa dotyczy przeważnie silników, ale za tym idzie ( przynajmniej powinna ) też reszta więc żeby nie było bałaganu to same fakty techniczne, sprawdzone ( przynajmniej na oko ) dane o osiągach i żadnych komentarzy :chytry: gdzyby ktoś miał jakiś inny pomysł to proszę mnie poprawić :okej:

ja zaczne

mkII GTI, silnik TDI 1,9 pompowtrysk seria 109 km/265nm, obecnie 150km/332nm
skrzynia z TDI, zmienione zawieszenie i hamulce, prędkość max 210/h
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 18:59 przez Cinek, łącznie zmieniany 2 razy.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw cze 28, 2007 15:25

-passat b3 cl
-silnik 1.9td aaz
-75km/140nm fabrycznie
-103/2xx zmierzone w lutym
-obecnie cos kolo 100, moze wiecej. daje rade :satan:
-predkosc max jechana 180 wg licznika, ma ochote na wiecej
-zawiecha i hamulce seria
-dawka+cisnienie+dziwny wydech+gov+egr off
-w planach fmic i wiecej koksu... i 110 na seryjnym silniku
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 16:32 przez souler, łącznie zmieniany 2 razy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw cze 28, 2007 15:26

1Z seria 98KM 221Nm, po modach :P 116KM 290Nm, wywalony srodek kata, nowy wydech seria, przebieg 250kkm, hamowalem przed zmiana filtrow na nowe i na 14 zimowkach, jak zmienie sprzeglo na lepsze moze uda sie wiecej, Vmax osiagnieta 185/h i zabraklo drogi, wykres lezy na forum

Gitner
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 21:04 przez Gitner, łącznie zmieniany 4 razy.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw cze 28, 2007 15:44

1V td w serii 60km/110NM,
mody to:
-lda ( pompa z grzybkiem)
-dawka
-1.3 bara turbo, MBC
-gov mod
-FMIC
-kata wywalone
Prędkość max to ok 180km/h, 0-100 okoł 8s z haczykiem


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 28, 2007 15:48

- Golf III
- silnik 1.9 TDI AFN
- 110 KM/245 NM dane fabrycznie
- 117 KM/248 NM zmierzone na serii - przebieg 220 000km (hamownia inercyjna VTECH)
stage I
- 136 KM/339 NM chiptuning - uysy - przebieg 220 000km (hamownia inercyjna VTECH)
stage II
- katalizator OUT
- wskaźniki boost i temp oleju
- EGR OUT
- FMIC
- 119,8 KM/232 NM zmierzone na serii + FMIC - przebieg 250 000km (hamownia obciążeniowa MAHA)
- 140 KM/307 NM - FMIC +wirus - przebieg 250 000km (hamownia obciążeniowa MAHA)
stage III
- turbina AWX
- kolektor ssący AWX
- 138 KM/340 NM - Turbo + FMIC +wirus -przebieg 260 000km (hamownia inercyjna VTECH)
stage IV
- hybrydowe wtryski AGR/AHY - (220/300 Bar, średnica otworków 0.216)
- hamowanie i strojenie wkrótce :bigok:
stage V - finalny :P w planach
- głowica 11mm w pompie (o ile nie przekrocze 155KM na wysłużonej pompce :P)


- predkosc max jechana 220 km/h wg licznika
- 0-60Mph (96 kmh) wg G-tech 7,45

myślę ża taki opis jest cool :P
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 16:07 przez cowboy, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw cze 28, 2007 16:44

Seat Cordoba EVO 1.9 TDI
Seria 110KM Silnik AFN
Obecnie silnik ASV z tlokami PD, turbo GT22, pompa 11, wtryski 260 kupa innych przerobek.

Moc zmierzona 232KM/412Nm ale bedzie wiecej ;]

Na seryjnych laczkach powtarzalne 6.2 do 100 raz udalo sie 5.9 wykrecic jak bez pisku poszlo :) Vmax grubo za licznik na hamowni 260km/h pokazalo.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » czw cze 28, 2007 20:53

- Golf III
- silnik 1.9TDI AHU
- wg producenta 90KM/210Nm
- zmierzona seria 93KM/205Nm
- jedyna modyfikacja to chip by uysy 109KM/271Nm (wykres na forum)

Prędkość max wg licznika jak dotąd ponad 210km/h
Przyspieszenie wg G-Tech'a 9s do 96km/h

W planach wtryski od ASV.

Pozdro



arwam

Post autor: arwam » czw cze 28, 2007 21:24

MK II
Silnik 1.9 AAZ
Turbina GARRET GT2052V
FMIC - słusznych rozmiarów
Podkręcona dawka paliwa
Spręgło 210mm
Skrzynia biegów 4T
Przelotowy wydech
Założone wspomaganie kierownicy od MKIII
GOVERNORMOD
Avancetimingmod.
Narazie z racji dotarcia silnika 1,3bara docelowo 1,8
Planowane załorzenie pompy 11mm(to na wiosne)
Stabilizator zostanie założony w ciągu najbliższych dni
Kręci się dość wysoko 90 na dwójce i 130 na trójce
0-100 około 8s
Planuje powrócić do 1,6JR bo mi ię lepiej jeździło na tamtym silniku lecz niestety szpilki w głowicy notorycznie odmawiają współpracy
Na silniku JR było na dwójce 110 i na trójce 150
0-100 około 7s
Ostatnio zmieniony sob paź 25, 2008 21:19 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw cze 28, 2007 21:40

mk2 1.6D oryginal

+silnik SB(wymieniony)
+Fmic
+dawka paliwa
+cisnienie 0,8bara
+wysrany uklad wydechowy(czyt.przelotowy ;) )
+hamulce 4xtarcze
+sport zawias

w planach:
-hamownia ;)



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw cze 28, 2007 23:31

mk 2 GTD JR

-1,4 bar
-więcej paliwka
-obrócone LDA
-gov mod
-ostatni wydech przelot
-short shifter
-mbc

v-max narazie 180 i chcialo jeszcze jechać
0-100 po załozeniu mbc nie mierzone
w planach
-fmic
-przelot
-downpipe
-hamownia
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 12:33 przez dawid018, łącznie zmieniany 1 raz.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw cze 28, 2007 23:39

MK III TD AAZ 95r

Fabrycznie:
-moc 75KM
-moment 150Nm ( auta po 95r, przed 95r 140Nm )
-V max 165km/k
-0-100km/h 15 s

Teraz : ( nic nie modyfikowany, sprawdzony na hamowni )
-moc 1 pomiar 84KM, 2 pomiar 83KM
-moment 166Nm
-V max 185km/h ( 4600 obr )
-0-100km/h 13,8s

:gora:

Te wyniki wg niemieckiego forum są normlane dla sprawnego silnika AAZ po 95r na nowych pompach wtryskowych- czyli mam tuning fabryczny gratis :hmm:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 29, 2007 22:36

stage IV
- hybrydowe wtryski AGR/AHY - (220/300 Bar, średnica otworków 0.216)
- hamowanie i strojenie wkrótce :bigok:
stage IV zakończony

160 KM / 370 NM



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » sob cze 30, 2007 00:22

Golf III
- seryjny 1z - 90ps
- chip - 100ps/220Nm

:helm:



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » sob cze 30, 2007 18:07

golf II aaz z 95 r

na razie zmieniony pin

a w planach fmic, mbc


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości