brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb
: śr cze 27, 2007 15:33
witam
1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)
i tu pytanie kto z was uzywa kabla na com przez przejsciowke USB. chcial bym sie dowiedziec co to za przejsciowka zeby kupic taka do siebie.
2) problem dotyczy autka brak mu mocy a do tego wpada w tryb awaryjny zarowno przed softem jak i po, bez tragedii ale brakuje 20 nm do serii, po czipie w v-tech brakuje jakies 30-40 nm i kolo 10 KM, szczegolnie denerwujacy jest tryb awaryjny a nieraz wrecz niebezpieczny fakt faktem pojawia sie wylacznie po pilowaniu na 4 i 5 biegu przy predkosciach 120+ (jesli jade spokojnie to 140 bez trybu nieraz da sie jechac na trasie) chyba ze chce sie poszalec to nieraz ponizej 100 tez idzie zalapac mula.
wymienilem przeplywke na nowa bosh (bez poprawy), wymienilem n75 na nowy orginalny (bez poprawy), wyczyscilem turbine (osad schodzil szmatka)(bez poprawy) oraz egr i kolektor ssacy (zaslepilem tez egr) (bez poprawy).
auto nie szarpie/nie kopci
auto ma nabite 170tys km (odczyt kompem potwierdzil przebieg) jest z koncowki 99r
silnik AHF w serii mial okolo 111KM i 207nm
bledow poza czujnikiem absu(lewa strona) i cisnienim w kol. ssacym brak
prob dynamicznych jeszcze nie robilem bo wszystkie lapy w okolicy maja jedynie USB ;]
1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)
i tu pytanie kto z was uzywa kabla na com przez przejsciowke USB. chcial bym sie dowiedziec co to za przejsciowka zeby kupic taka do siebie.
2) problem dotyczy autka brak mu mocy a do tego wpada w tryb awaryjny zarowno przed softem jak i po, bez tragedii ale brakuje 20 nm do serii, po czipie w v-tech brakuje jakies 30-40 nm i kolo 10 KM, szczegolnie denerwujacy jest tryb awaryjny a nieraz wrecz niebezpieczny fakt faktem pojawia sie wylacznie po pilowaniu na 4 i 5 biegu przy predkosciach 120+ (jesli jade spokojnie to 140 bez trybu nieraz da sie jechac na trasie) chyba ze chce sie poszalec to nieraz ponizej 100 tez idzie zalapac mula.
wymienilem przeplywke na nowa bosh (bez poprawy), wymienilem n75 na nowy orginalny (bez poprawy), wyczyscilem turbine (osad schodzil szmatka)(bez poprawy) oraz egr i kolektor ssacy (zaslepilem tez egr) (bez poprawy).
auto nie szarpie/nie kopci
auto ma nabite 170tys km (odczyt kompem potwierdzil przebieg) jest z koncowki 99r
silnik AHF w serii mial okolo 111KM i 207nm
bledow poza czujnikiem absu(lewa strona) i cisnienim w kol. ssacym brak
prob dynamicznych jeszcze nie robilem bo wszystkie lapy w okolicy maja jedynie USB ;]