Strona 1 z 1

brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb

: śr cze 27, 2007 15:33
autor: prozak
witam

1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)

i tu pytanie kto z was uzywa kabla na com przez przejsciowke USB. chcial bym sie dowiedziec co to za przejsciowka zeby kupic taka do siebie.

2) problem dotyczy autka brak mu mocy a do tego wpada w tryb awaryjny zarowno przed softem jak i po, bez tragedii ale brakuje 20 nm do serii, po czipie w v-tech brakuje jakies 30-40 nm i kolo 10 KM, szczegolnie denerwujacy jest tryb awaryjny a nieraz wrecz niebezpieczny fakt faktem pojawia sie wylacznie po pilowaniu na 4 i 5 biegu przy predkosciach 120+ (jesli jade spokojnie to 140 bez trybu nieraz da sie jechac na trasie) chyba ze chce sie poszalec to nieraz ponizej 100 tez idzie zalapac mula.

wymienilem przeplywke na nowa bosh (bez poprawy), wymienilem n75 na nowy orginalny (bez poprawy), wyczyscilem turbine (osad schodzil szmatka)(bez poprawy) oraz egr i kolektor ssacy (zaslepilem tez egr) (bez poprawy).
auto nie szarpie/nie kopci

auto ma nabite 170tys km (odczyt kompem potwierdzil przebieg) jest z koncowki 99r
silnik AHF w serii mial okolo 111KM i 207nm

bledow poza czujnikiem absu(lewa strona) i cisnienim w kol. ssacym brak
prob dynamicznych jeszcze nie robilem bo wszystkie lapy w okolicy maja jedynie USB ;]

Re: brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb

: śr cze 27, 2007 20:36
autor: daro31ie
[quote="prozak"]witam

1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)

)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy. :okej:

: śr cze 27, 2007 21:17
autor: rob555
Gratuluje wyboru tunera....
Robic softa jak cisnienia sie pierdziela to trzeba byc odwaznym

: śr cze 27, 2007 21:59
autor: damcio151
)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy. :okej:
interfejsy na usb są super , ale przejściówki usb z com nie

: czw cze 28, 2007 14:26
autor: prozak
rob555 pisze:Gratuluje wyboru tunera....
Robic softa jak cisnienia sie pierdziela to trzeba byc odwaznym
jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglo

jakies inne pomysly??

damcio151 pisze:
)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy. :okej:
interfejsy na usb są super , ale przejściówki usb z com nie
no wlasnie ktos na forum pisal ze najlepiej kupic na com i dokupic przejsciowke na usb
myslalem ze z kazda bedzie dzialalo a okazalo sie ze stanowi to problem dlatego moze ktos ma interfejs na com stosowany z przejsciowka na USB ktora dziala?? :D

: czw cze 28, 2007 14:31
autor: damcio151
prozak pisze:jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglo

jakies inne pomysly??
n75 , węzyki od n75 , MAP sensor , zapieczone kierownice spalin

: czw cze 28, 2007 16:05
autor: prozak
damcio151 pisze:
prozak pisze:jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglo

jakies inne pomysly??
n75 , węzyki od n75 , MAP sensor , zapieczone kierownice spalin
wymieniony, nie przetarty, ???, wyczyszczone

: czw cze 28, 2007 16:07
autor: damcio151
prozak pisze:???
MAP sensor , czyli czujnik ciśnienia znajdujący się w ECU , a sprawdzałeś wężyk od MAP sensora w środku ECU :?:

: czw cze 28, 2007 16:17
autor: prozak
moj 1 ropol wiec wybacz moja niewiedze
tego nie sprawdzalem
od czego biegnie ten wezyk abym mogl go zlokalizowac i dokladnie sprawdzic??

: czw cze 28, 2007 16:24
autor: damcio151
prozak pisze:od czego biegnie ten wezyk abym mogl go zlokalizowac i dokladnie sprawdzic??
nie wiem jaki to silnik , ale albo od kolektora ssącego , albo od rury od intercoolera

: czw cze 28, 2007 17:07
autor: prozak
AHF 110 kucy

: czw cze 28, 2007 17:32
autor: damcio151
prozak pisze:AHF 110 kucy
spójrz na ECU i będzie do niego wchodził wężyk

: sob sie 25, 2007 01:16
autor: Kris-THC
Ja mam AHF i żaden wężyk nie jest podłączony do ECU. Prozak rozwiązałeś problem?

: sob sie 25, 2007 09:08
autor: damcio151
Kris-THC pisze:Ja mam AHF i żaden wężyk nie jest podłączony do ECU. Prozak rozwiązałeś problem?
czyli masz w kolektorze MAP sensor i wychodzi z niego kabelek :?: