Strona 1 z 1
Wieksze turbo do MK2/MK3
: wt cze 26, 2007 16:41
autor: olozwirski
Jak zalozyc wieksze turbo niz gt17 do golfa 2/3?
: wt cze 26, 2007 18:07
autor: andrew19_86
w sensie takim,że nie ma miejsca już na większe?

: wt cze 26, 2007 20:39
autor: olozwirski
andrew19_86 pisze:w sensie takim,że nie ma miejsca już na większe?

Miejsce jest.
: wt cze 26, 2007 21:03
autor: euglen
olozwirski, ale o co dokladnie pytasz? Masz na myśli jakiś konkretny model turbosprężarki?
: wt cze 26, 2007 21:09
autor: arwam
proponuje GT 2052V GARRETTA ze zmienną geometrią łopatek lub GT 22.
Powietrza powinno być pod dostatkiem.

: wt cze 26, 2007 23:14
autor: zaprzal
olozwirski, sprecyzuj pytanie? jaki silnik i w jaka moc celujesz?
: śr cze 27, 2007 00:16
autor: mikan
podlacze sie przy okazji , do aaz cos wiekszego,od tdi 90 z mk3 czy cos innego, unikac kkk czy garreta szukac
: śr cze 27, 2007 00:23
autor: olozwirski
euglen pisze:olozwirski, ale o co dokladnie pytasz? Masz na myśli jakiś konkretny model turbosprężarki?
Model kazdy byle wiekszy
proponuje GT 2052V GARRETTA ze zmienną geometrią łopatek lub GT 22.
Powietrza powinno być pod dostatkiem.
Jaki kolektor idzie pod te sprezarki?
zaprzal pisze:olozwirski, sprecyzuj pytanie? jaki silnik i w jaka moc celujesz?
ARL moc od 190 w gore
: śr cze 27, 2007 06:15
autor: cowboy
olozwirski pisze:ARL moc od 190 w gore
tylko GT22 !!
slg pisze:ja mam gt2256 mercedes cdi , ale nie sprinter , ta od sprintera ma 1mm mniejsza srednice wirnika kompresora.
proponuje to co ma slg - weszło do Izy to wejdzie do golfa 2
a wygląda to chyba tak jak w jego avatarku
w sprawie turbo kontaktuj sie z karambolem - moge Ci podać kontakt na PW albo wal do chlopaków z Białego, to Ci pomogą
: śr cze 27, 2007 06:36
autor: olozwirski
cowboy pisze:tylko GT22 !!
Jaki kolektor idzie pod ta turbine?
cowboy pisze:proponuje to co ma slg - weszło do Izy to wejdzie do golfa 2
No wlasnie niekoniecznie, ktory model ibizy?
cowboy pisze:w sprawie turbo kontaktuj sie z karambolem - moge Ci podać kontakt na PW albo wal do chlopaków z Białego, to Ci pomogą
Dzieki, temat znam, wolal bym uniknac hybrydy.
: śr cze 27, 2007 07:58
autor: zaprzal
olozwirski,
tu masz fotki jak wyglada flansza pod gt20 - vnt20 = gt2052v
http://www.zaprzal.info/vnt20/
a gt2256v z mercedesa ma flansze na kolektorze taka trojkatna, pozniej moge poszukac fotek jesli chcesz... gt2256v tez powinna wejsc do golfa bo nie jest duzo wieksza od tej vnt20, a vnt20 ma Euglen w swoim golfie... Jak chcesz to sie odezwij na PW pomoge zalatwic od tego goscia, towar jest 100% dobry z gwarancja, ale mowimy o oryginalnych vnt20 i oryginalnych gt2256v zadne hybrydy...
sa rozne gt22, jest tez gt22 chyba sie nazywa gt2252v od transportera ale jest mniejsza niz ta z mercedesa i moim zdaniem nei warto
tak sie sklada, ze dzis bede u Karambola moze jakas fote pstrykne
: śr cze 27, 2007 08:02
autor: cowboy
Dzieki, temat znam, wolal bym uniknac hybrydy.
ale ja nic nie pisałem o hybrydzie !
: śr cze 27, 2007 16:07
autor: zaprzal
flansza gt2256v z merca:

: sob cze 30, 2007 18:36
autor: olozwirski
Jeszcze mam takie pytania. Czy mozna zalozyc turbine bez kierownic powietrza? Czy w sprezarce od 2.5 v6 tdi 180km da sie obracac strone goraca?