pompa zlozona i dziala!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

pompa zlozona i dziala!

Post autor: souler » wt cze 26, 2007 14:32

pompa juz poskladana. w ostatnim poscie opisane co i jak.

pozdro i dzieki wszystkim :pub:
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 22:38 przez souler, łącznie zmieniany 4 razy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » śr cze 27, 2007 09:45

Ta tulejkę od, gdzie idzie wałek gazu musisz wybic ( przez drewienko ) młotkiem. Albo najlepiej, jak masz dostęp to wycisnac prasą.

Musisz do tego zdjąc górę pompy.

Nie mozesz sobie poradzic z imbusem, który jest pod śróbą od regulacji wolnych obrotów?

Jak tak to w sklepie z narzędziami, kup takie imbusy z kulką na końcu, można nimi kręcic pod kątem normalnie i to rozwiązuje problem tej śróby :)

Ja też mam pytanie - skąt dostałes taką tulejkę ?:)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr cze 27, 2007 10:13

juz po problemie. tulejka jest lekko objechana, ale luz oski jest minimalny. do wymiany idzie tylko oring. zaraz sie biore za skladanie.

[ Dodano: Sro Cze 27, 2007 14:23 ]
tak wygladalo jak zdjalem gore

Obrazek



poskladane, ale nie chodzi jak trzeba
czemu nie reaguje na gaz? ma cos do tego sruba od wydatku resztkowego?
kutfa jakie powinno byc ustawienie dzwigni gazu?
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 14:28 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr cze 27, 2007 20:15

jak u siebie robiłem gow moda to mysiałem przestawić ta dżwignię która pociąga linka gazu tak ze tą śróbę od strony silnika(prosty pręt nagwintowany i skontrowany)mam prawie całą wykręconą.troche się od tego pedał gazu podniósł.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr cze 27, 2007 21:14

Ja przed rozebraniem i wtrakcie robienia governor moda robiłem sobie fotki żeby wszystko potem złożyć i ustawić jak było. Ja miałem też problemy z obrotami i paleniem i była to akurat sprawa ustawienia pod odpowiednim kątem ośki w pozycji jałowych obrotów. Potem patrząc na zdjęcia ustawiłem podobny kąt (to zaznaczone na czerwonno) a reszte dostroiłem śrubą wolnych obrotów. Pamiętaj też o takim samym ustawieniu dawki paliwa jaką miałeś. Tu masz kilka fotek może się przydadzą. Ja według nich ustawiałem kąt ośki.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Już są fotki :)
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 21:24 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » śr cze 27, 2007 21:18

SLUCHAJ POWINNES WYJAC PEDAL GAZU TAM JEST POTENCJOMETR PRAWDOPODOBNIE ON PADL



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr cze 27, 2007 21:18

adam16v, nie ma fotek


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » śr cze 27, 2007 21:19

A JESZCZE POWIEC Z KTóREGO ROKU JEST TWOJE AUTO I JAKI MA SILNIK



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr cze 27, 2007 21:19

Luca pisze:SLUCHAJ POWINNES WYJAC PEDAL GAZU TAM JEST POTENCJOMETR PRAWDOPODOBNIE ON PADL
to nie TDI



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr cze 27, 2007 21:20

Luca, to jest diesel a nie benzyna


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » śr cze 27, 2007 21:20

AHA TO SORKI JUZ NIW WPROWADZAM W BLAD
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 21:21 przez Luca, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr cze 27, 2007 21:23

eee coś mi nie poszło.spojrzałem na silnik kolegi


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » śr cze 27, 2007 21:24

dawid018 W PASSACIE TDI BYL POTENCJOMETR PEDALU GAZU



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr cze 27, 2007 21:27

Fotki juz są.
Tak jak pisałem u mnie był problem ustawienia kąta ośki. był zbyt skręsony w kierunku wolnych obrotów. Nacięcie na ośce na górze powinno celować tak na 10:30, 11:00. O ile oczywiście to jest to.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości