Wywalenie kata, wstawienie rury, kilka pytań o wydech

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Wywalenie kata, wstawienie rury, kilka pytań o wydech

Post autor: bialko1991 » pn cze 25, 2007 20:22

Chciałbym wywalić katalizator z golfika jest to silnik 1Z. Potem wstawił bym rure, ale nie chce wspawywac kawałka 20-30 cm, tylko wstawić taką od tej siatki łączącej aż do łączkia w dalszej czesci wydechu ( czyli ok 100 cm, moze troche wiecej) od czego najlepiej wstawić? moze poprostu kupic kwasówke? Ale gdzie najlepiej? w jakims sklepie z takimi artykułami, czy moze allegro?

1 a moze wywalić odrazu tłumik srodkowy, nie bedzie za głośno? ma ktos tak?
2 moze zostawic srodkowy, a wywalić koncowy, bo to podobno mocno dziweku nie zmieni
3 czy da sie opruznic orginalny tlumik koncowy i czy on sie nie rozpadnie po kilku miesiącach? jak to zrobić?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Wywalenie kata, wstawienie rury, kilka pytań o wydech

Post autor: Gitner » pn cze 25, 2007 20:26

Wywalasz katalizator, odcinasz od niego poczatek, kawalek rury z taka stopka do ktorej przyspawasz rure, potem calosc bedziesz mogl przykrecic do rury idacej od tej siatki
bialko1991 pisze: 1 a moze wywalić odrazu tłumik srodkowy, nie bedzie za głośno? ma ktos tak?
Mozesz tak zrobic, nie ma sensu wywalac ostatniego
3 czy da sie opruznic orginalny tlumik koncowy i czy on sie nie rozpadnie po kilku miesiącach? jak to zrobić?
Kup przelotowy.

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn cze 25, 2007 20:48

a po co ci kwasowka jak reszte masz zwykla,wpierdziel kawalek rury a flansze wezme ci od katalizatora i 1 stronepr zyspawaja a druga przykreca, a jak sie chcesz bawic to zrob uklad przelotowy z 55 srednicy i przelotowke koncowa, z kwasowki a nie zewnetrzna warstwa z kwasowki, i przelot tez zrob z 1 rury z kwasowki cienkosciennej, bez zwezen na zagieciach, a nie proste rurki z k.o i przyspawane kolanka , ale to moja sugestia,zawsze to cos da, ale w 1 h i za 200zl tego nie zrobisz,najlepiej zeby ci ktos sam tłumik zrobil, ladny nie bedzie ale bedziesz wiedzial i zrobisz go jak chcesz,niekoniecznie tanio to wyjdzie



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » pn cze 25, 2007 20:53

nie , calego ukladu nie chce, narazie to mysle nad wywaleniem kata i moze odrazy by sie srodkowy wyzyciło... ;P



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn cze 25, 2007 20:56

ja srodkowy zostawilem,przy zwyklym ukladzie nie zamula wylotu tak jak to katalizator robi



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » pn cze 25, 2007 22:08

wypowie sie ktos jeszcze? :D



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt cze 26, 2007 02:22

bialko1991 pisze:wypowie sie ktos jeszcze? :D
A co tu sie wypowiadac, jakbys poszukal to odpowiedzi same by sie znalazly.. bylo juz..

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt cze 26, 2007 07:55

wypowiedziałem sie już w drugim takim temacie gdzieś na forum...wywal kata,wywal środkowy i zostaw końcowy(cowboy tak ma i nie narzeka)hałasu nie będzie za dużego,bo turbo przyczynia się do tłumienia hałasu :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 11:29

andrew19_86 pisze:wywal kata,wywal środkowy i zostaw końcowy(cowboy tak ma i nie narzeka)
wydech mam całkowicie seryjny :)

wydłubałem tylko bebechy z kata :)

głośniej nie jest, mocy też nie przybyło, turbina może ciut żwawiej się wkręca

ps. podobno po wywaleniu środkowego tłumika - ten płaski - też bębenków nie rozrywa :P



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » wt cze 26, 2007 11:40

własnie dlatego czekam na wypowiedz kogos, kto ten tłumik wywalił ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 11:56

własnie dlatego czekam na wypowiedz kogos, kto ten tłumik wywalił ;)
w jakim celu chcesz wywalać ten tłumik, bo ja nie widze większego sensu jeżeli auto nie bedzie modyfikowane pod trurbine GT2xx i wyżej niż 170KM



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » wt cze 26, 2007 12:00

własnie dla zmmiany dzwieku ( ale chce bardzo delikatną) i ...odelżenia?



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt cze 26, 2007 13:11

Dzwieku za duzo nie zmienisz turbina sama w sobie wycisza. Mozesz sama rure od turbiny do konca wstawic i basika bedzie malo. Predzej syk i gwizd.
Cowboy dobrze radzi. Kata wywal profilaktycznie reszty nie ruszaj, jak wyprujesz srodkowy tlumik to koncowy znacznie szybciej sie wypali.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » śr cze 27, 2007 10:07

więc jak z tym tłumnikiem środkowym warto go wyrzucić czy nie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości