Rozpedza sie tylko do 135km/h i wiecej nie moze

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Rozpedza sie tylko do 135km/h i wiecej nie moze

Post autor: moment » ndz cze 24, 2007 21:50

witam jest taki problem w TDI golf III buja sie on do 135 i dalej nie idzie co może bys tego przyczyna ( turbinka)

PRECYZUJ TEMATY !!!
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 09:57 przez moment, łącznie zmieniany 1 raz.


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 24, 2007 22:10

moment pisze:witam jest taki problem w TDI golf III buja sie on do 135 i dalej nie idzie co może bys tego przyczyna ( turbinka)
kurcze ...... moderator i szukajki nie potrafi włączyć ...... nieładnie [-X
Wpisz w szukajce "notlauf" , "N75"
Jaki to dokładniej silnik :?:



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » wt cze 26, 2007 10:50

:oops: ale . dobra wim że nie ma zadnego ale ( jak narazie nie wiem zbyt dużo o TDI)


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 26, 2007 10:53

moment pisze::oops: ale . dobra wim że nie ma zadnego ale ( jak narazie nie wiem zbyt dużo o TDI)
jaki to silnik :?:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 11:34

jaki to silnik :?:
moment
Użytkownik
Auto: vw golf III
Silnik: 1.9 tdAAZ
Pomógł: 11 razy
Wiek: 21
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: grudziądz
damcio151 pisze:Wpisz w szukajce "notlauf" , "N75"
chyba trzeba co innego wpisać :P



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 26, 2007 11:40

cowboy pisze:Cytat:
jaki to silnik :?:


moment
Użytkownik
Auto: vw golf III
Silnik: 1.9 tdAAZ
Pomógł: 11 razy
Wiek: 21
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: grudziądz

damcio151 napisał/a:
Wpisz w szukajce "notlauf" , "N75"


chyba trzeba co innego wpisać :P
moment pisze:witam jest taki problem w TDI golf III
moment pisze:( jak narazie nie wiem zbyt dużo o TDI)
chyba jednak nie :P



Awatar użytkownika
kkkubek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: pn paź 04, 2004 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kkkubek » wt cze 26, 2007 12:36

Jak mi padl przeplywomierz mialem cos takiego.


NORD-VAG.PL

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 12:48

damcio151 pisze:moment napisał/a:
( jak narazie nie wiem zbyt dużo o TDI)

chyba jednak nie :P
faktycznie można się zamieszać :) dlatego widać że dobrze jest precyzować tematy :)
damcio151 pisze:jaki to silnik :?:
nieważne czy 1Z, czy AHU czy ALE czy AFN, przyczyny mogą być podobne

jeśli nie łapie trybu awaryjnego (tzw notlauf) czyli nagła zmuła która ustępuje po zgaszeniu silnika to rzeczywiście może być przepływka

czy auto dobrze wkręca się na niższych biegach ?

moze być zabetonowany Katalizator

generalnie trzeba diagnozować silnik pod obciązeniem Vagiem



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 26, 2007 13:00

cowboy pisze:nieważne czy 1Z, czy AHU czy ALE czy AFN, przyczyny mogą być podobne
Najlepiej jakby to był 1z, AHU ..... najmniej przyczyn łapania notlaufów ..... w AFN to zaraz kierownice i jakieś pierdoły po zapiekane i już dużo roboty :P



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt cze 26, 2007 13:07

damcio151 pisze: Najlepiej jakby to był 1z, AHU ..... najmniej przyczyn łapania notlaufów ..... w AFN to zaraz kierownice i jakieś pierdoły po zapiekane i już dużo roboty :P
:bigok: swieta racja

A kolega niech napisze jak auto jedzie do tych 130km/h czy ma moc czy caly czas ma zmula, czy kopci na czarno czy wogule dymka nie puszcza itd...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 26, 2007 16:21

moment , Ty w ogóle się interesujesz swoim tematem , bo widzę , że wchodzisz na forum , ale w temacie się nie wypowiadasz :bajer:
Jak nie wiesz jaki rodzaj jest tego silnika , to napisz chociaż ile ma KM i który to rok auta
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 16:21 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr cze 27, 2007 16:26

sorki ale nie mam na codzień dostępu do netu , jest to auto znajomego i dzis będzie go diagnozował więc powinno cos pokazac , auto jest z 94 roku wersja pink Floyd a co dosilnika to mi coś w nim nie pasuje bo jest oznaczenie jego ale nie znalazłem go w tej tabeli z oznaczeniami silników diesla,a co domopcenia to raczej nie kopci, ( napewno niejest to AFN), pozdro wszystkim


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 27, 2007 16:46

moment pisze:auto jest z 94 roku
silnik 1z
Sprawdźcie wężyki idące od n75 i wężyk w ECU od MAP sensora ...... jeżeli będą szczelne to połącz czerwony wężyk z niebieskim i się przejedźcie ..... jak nie będzie łapał trybu awaryjnego to n75 nawalił



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » czw cze 28, 2007 08:41

[
silnik 1z
Sprawdźcie wężyki idące od n75 i wężyk w ECU od MAP sensora ...... jeżeli będą szczelne to połącz czerwony wężyk z niebieskim i się przejedźcie ..... jak nie będzie łapał trybu awaryjnego to n75 nawalił[/quote]
tak silnik 1z , a to ECU to gdzie to jest :D najlepiej fotke jak bym mógł prosić :grin: :pub:

[ Dodano: Czw Cze 28, 2007 08:43 ]
a i jeszcze jak jedzie juz te 120-130 to zaczyna sie dławić i nie reaguje na dodawanie gazu


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 98 gości