założenie turbiny?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adam81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 20:57
Lokalizacja: JędrzejóVw

założenie turbiny?

Post autor: adam81 » ndz cze 24, 2007 21:16

Nic jeszcze nie znalazłem na forum, na temat : czy do mojego JP jest możliwość założenia turbiny z mkII, domyślam się że jeśli tak to muszę również głowice, kolektor i czy pompę również?


mój golf 4 25th http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=608026

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz cze 24, 2007 21:33

adam81 pisze:Nic jeszcze nie znalazłem na forum, na temat : czy do mojego JP jest możliwość założenia turbiny z mkII
Słabo szukałeś,było pare tematów.Generalnie odpuść sobie...



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz cze 24, 2007 21:55

Taniej i pewniej wyjdzie cię sprzedanie tego golfika a kupienia gotowego TD. Szkoda kasy. Gra niewarta świeczki. Uturbiejąc samemu wydasz więcej kasy a efekt będzie ten sam. Więc po co przepłacać?? :bigok:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
adam81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 20:57
Lokalizacja: JędrzejóVw

Post autor: adam81 » ndz cze 24, 2007 22:03

generalnie sprzedaż nie wchodzi w rachube szkoda mi go i mojej pracy włożonej, a chciałby zwiększyć moc, co do kasy to jakoś sobie poradzę


mój golf 4 25th http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=608026

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 24, 2007 22:24

adam81 pisze:co do kasy to jakoś sobie poradzę
to rób swap silnika :bigok:



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz cze 24, 2007 23:50

To może odrazu 1.9TD?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pn cze 25, 2007 00:36

jak chcesz założyć turbinke do poczciwego JP to musisz się liczyć ze zmianą np: pompy wtryskowej na tą z grzybkiem ( daje więcej paliwa i masz wieksze możliwości regulacji dawki paliwa), zmiana układu wydechowego itd... No i JP nie ma systemu natrysku oleju na tłoki ( ma to na celu chłodzenia denka tłoka) i z tego co wiem to moga korbowody nie wytrzymać... Chyba jednak pozostaje Ci swap silnika na coś z turbem, moze SB- silnik znajdziesz nawet za 800zł i masz już silnik który naprawde fajnie ciagnie i jest przygotowany do większych obciążeń :bigok:


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 08:29

adam16v pisze:To może odrazu 1.9TD?
jak Swap to na 1.9 TDI



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn cze 25, 2007 09:01

damcio151 pisze:jak Swap to na 1.9 TDI
:bigok: :bigok:

Jakbyś wsadził tam takiego ładnego Tdi :)) AFN :) to by to nieźle latało :)))



Awatar użytkownika
adam81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 20:57
Lokalizacja: JędrzejóVw

Post autor: adam81 » pn cze 25, 2007 15:07

dzięki wam za wszystkie odpowiedzi, chyba będę musiał dozbierać kaski i zapodać tdi, a miałem okazję przejechać się z Cinkiem jego mkII tdi wtedy jeszcze 115 km, byłem po wrażeniem


mój golf 4 25th http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=608026

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn cze 25, 2007 16:36

adam81 pisze:dzięki wam za wszystkie odpowiedzi, chyba będę musiał dozbierać kaski i zapodać tdi, a miałem okazję przejechać się z Cinkiem jego mkII tdi wtedy jeszcze 115 km, byłem po wrażeniem
wtedy 105, jak sie okazało na hamowni, a może i mniej troszke. prawdziwe wrażenia to są teraz, przy pewnych 150 :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości