Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
adam81
- Użytkownik

- Posty: 432
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 20:57
- Lokalizacja: JędrzejóVw
Post
autor: adam81 » ndz cze 24, 2007 21:16
Nic jeszcze nie znalazłem na forum, na temat : czy do mojego JP jest możliwość założenia turbiny z mkII, domyślam się że jeśli tak to muszę również głowice, kolektor i czy pompę również?
mój golf 4 25th http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=608026
-
bongo
- V.I.P.

- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » ndz cze 24, 2007 21:33
adam81 pisze:Nic jeszcze nie znalazłem na forum, na temat : czy do mojego JP jest możliwość założenia turbiny z mkII
Słabo szukałeś,było pare tematów.Generalnie odpuść sobie...
-
adam16v
- Użytkownik

- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » ndz cze 24, 2007 21:55
Taniej i pewniej wyjdzie cię sprzedanie tego golfika a kupienia gotowego TD. Szkoda kasy. Gra niewarta świeczki. Uturbiejąc samemu wydasz więcej kasy a efekt będzie ten sam. Więc po co przepłacać??

[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
adam81
- Użytkownik

- Posty: 432
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 20:57
- Lokalizacja: JędrzejóVw
Post
autor: adam81 » ndz cze 24, 2007 22:03
generalnie sprzedaż nie wchodzi w rachube szkoda mi go i mojej pracy włożonej, a chciałby zwiększyć moc, co do kasy to jakoś sobie poradzę
mój golf 4 25th http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=608026
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz cze 24, 2007 22:24
adam81 pisze:co do kasy to jakoś sobie poradzę
to rób swap silnika

-
adam16v
- Użytkownik

- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » ndz cze 24, 2007 23:50
To może odrazu 1.9TD?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
meverick
- Użytkownik

- Posty: 251
- Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
- Lokalizacja: Oleśnica
-
Kontakt:
Post
autor: meverick » pn cze 25, 2007 00:36
jak chcesz założyć turbinke do poczciwego JP to musisz się liczyć ze zmianą np: pompy wtryskowej na tą z grzybkiem ( daje więcej paliwa i masz wieksze możliwości regulacji dawki paliwa), zmiana układu wydechowego itd... No i JP nie ma systemu natrysku oleju na tłoki ( ma to na celu chłodzenia denka tłoka) i z tego co wiem to moga korbowody nie wytrzymać... Chyba jednak pozostaje Ci swap silnika na coś z turbem, moze SB- silnik znajdziesz nawet za 800zł i masz już silnik który naprawde fajnie ciagnie i jest przygotowany do większych obciążeń

www.jettaclub.pl
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 08:29
adam16v pisze:To może odrazu 1.9TD?
jak Swap to na 1.9 TDI
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn cze 25, 2007 09:01
damcio151 pisze:jak Swap to na 1.9 TDI
Jakbyś wsadził tam takiego ładnego Tdi

) AFN

to by to nieźle latało

))
-
adam81
- Użytkownik

- Posty: 432
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 20:57
- Lokalizacja: JędrzejóVw
Post
autor: adam81 » pn cze 25, 2007 15:07
dzięki wam za wszystkie odpowiedzi, chyba będę musiał dozbierać kaski i zapodać tdi, a miałem okazję przejechać się z Cinkiem jego mkII tdi wtedy jeszcze 115 km, byłem po wrażeniem
mój golf 4 25th http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=608026
-
Cinek
- _

- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » pn cze 25, 2007 16:36
adam81 pisze:dzięki wam za wszystkie odpowiedzi, chyba będę musiał dozbierać kaski i zapodać tdi, a miałem okazję przejechać się z Cinkiem jego mkII tdi wtedy jeszcze 115 km, byłem po wrażeniem
wtedy 105, jak sie okazało na hamowni, a może i mniej troszke. prawdziwe wrażenia to są teraz, przy pewnych 150

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości