dlaczego turbine slychac tylko na zimnym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

dlaczego turbine slychac tylko na zimnym silniku

Post autor: ronuch » ndz cze 24, 2007 20:34

witam. pokrecilem troszke przy turbo w moim 1v i w tej chwili mam cisnienie przy max obrotach ok 1,1bara. dawki nie ruszalem bo niewiemdzialem jak ale juz wiem wiec bede na niedlogo kombinowal. pompe mam bez grzybka czyli orginal z 1v. katalizator wyciety i wstawiona rurka. noi moje pytanko dlaczego turbine slychac tylko jak silnik jest zimny (slychac ja od ok 0.4bara) jak silnik sie zagrzeje to turbiny w ogole nie slychac ale pompuje normalnie bo widze to na wskazniku. jechalem jr od rodzicow nic nie bylo krecone przy silniku (w sesie tuningu) i tam turbinke slyszalem przy kazdym przyspieszaniu


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 24, 2007 21:16

czy bez tego twoje zycie traci sens?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn cze 25, 2007 00:03

ronuch pisze:dlaczego turbine slychac tylko jak silnik jest zimny
bo ją wlaśnie zarzynasz!!!!!


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pn cze 25, 2007 21:54

nie chodzi mi o to ze zaraz po odpaleniu ja slychac tylko jak juz jade autkiem czyli po jakis 5-10 minutach od odpalenia


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 25, 2007 22:14

ronuch pisze:silnik sie zagrzeje to turbiny w ogole nie slychac
moze dlatego ze rozgrzany olej juz dobrze smuaruje Twoje turbulum :P



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn cze 25, 2007 22:22

ronuch, kwestia zuzycia i konstrukcji turbiny
przynajmniej tak mi sie wydaje.podobno im bardziej zuzyta turbina tym bardziej ja słychać.moja tez troszke slychać ale ma się dobrze.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pn cze 25, 2007 22:38

a te turbawki np z nowych lagun dci slychac bardzo wyraznie juz od niskich obrotow ale tam jest chyba turbo vnt :)


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt cze 26, 2007 07:58

ronuch pisze:a te turbawki np z nowych lagun dci slychac bardzo wyraznie juz od niskich obrotow ale tam jest chyba turbo vnt :)
co to za roznica slychac lub nie??? nie wiem co wy chcecie od tych biednych turbin. nie dosc, ze pompuja powietrze to jeszcze najlepiej jakby gwizdaly melodyjki. bosze...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 08:01

genralanie turbina nie powinna gwizdać, szumieć, śpiewać

jednak z czasem pojawiają się luzy nna wirniku i zaczyna lekko gwizdać/szumieć na zimnym silniku na niskich rpm kiedy wirnik się buja...

jak sapie i świszczy to nieszczelność w dolocie... jak zaczyna wyć to juz bliski jej koniec - choć niekoniecznie, bo moze tak wyć i z 40 kkm :P

Olozwirskiemu powyła jednakowoż 3 dni i pierdykła z przytupem...



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt cze 26, 2007 08:15

dlatego powinno sie stosowac bezpieczne turbo - takie jak w moim avatarku :helm: nie rozleci sie :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt cze 26, 2007 21:49

ok ok nie bylo tematu tak jakby - czyli pojecie oszczedzania turbinki tzn nie butowac autka jak jest zimne zeby turbo sie rozpedzalo sie zabardzo??
dobrze to rozumiem.


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości