potworny gwizd pod maską

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pisiek.phil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:09
Lokalizacja: Chorzów

potworny gwizd pod maską

Post autor: pisiek.phil » sob cze 23, 2007 17:14

Bardzo proszę o pomoc.
Podczas dodawania gazu od 1200 obrotów słychać gwizd pod maską, czym więcej obrotów tym jest on głośniejszy a przy 3000 tyś. obrotów już piszczy – gwizda bardzo głośno.
Przez przypadek odpiąłem to coś zaznaczone na zdjęciu i gwizd ustał. Ten zawór założyłem odwrotnie, bo musiałem jakość dojechać do domu, ale chyba TURBO nie działa, bo jakiś mułowaty. Jutro muszę zawieść dzieci do teściów i nie wiem czy można jechać. Żeby się coś nie uszkodziło?
A na następnym zdjęciu jest rura, która jest pęknięta, ale ją owinąłem taśmą niby szczelnie, bo wcześniej było tam trochę oleju a teraz jest sucho.
Obrazek Obrazek



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » sob cze 23, 2007 17:46

pękł ci przewód łączący turbine z interkoolerem. w serwisie 190 zł. a taniej i na chwile to zdiąć i dobra tasma zbrojona, okleić założyć i będzie na jakiś czas o.k. i połacz z powrotem ten cienki przewód co go odpiołeś on jest od zaworka sterującego turbiną.



pisiek.phil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:09
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: pisiek.phil » sob cze 23, 2007 17:52

To jest ten przewód, który zaznaczyłem na drugim zdjęciu czy jakiś inny.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » sob cze 23, 2007 17:55

tak ten gruby gumowy przewód na drugiej fotce. zdejmij go, dobra taśma oklej i będzie na jakiś czas o.k. tam jest dosyc spore ciśnienie. miałem to samo. pozdro.



pisiek.phil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:09
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: pisiek.phil » sob cze 23, 2007 18:12

Mam jeszcze jedno pytanie czy w tym przewodzie powinien być olej.
Strasznie drogi na pewno chodzi o ten krótki?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob cze 23, 2007 18:18

Taki waz mozesz kupic w sklepie z czesciami rolniczymi, kosztuje grosze, wez swoj, dopasuj srednice, przytnij i zapinaj :)

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

pisiek.phil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:09
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: pisiek.phil » sob cze 23, 2007 18:25

Wielkie dzięki dzisiaj skleję a w poniedziałek będę szukał.
Mam nadzieje, że to jest właśnie przyczyna.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 87 gości