problem z przeplywomierzem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

VaFe
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 08:06
Lokalizacja: kędzierzyn
Kontakt:

problem z przeplywomierzem

Post autor: VaFe » pt cze 22, 2007 20:51

kilka dni temu zmuliło mi auto z zaczelo kopcic:(:(:( wezyki od N 75 sam N 75 każdy kturego pytalem mówil cos innego:P i daremnymch moich staraniach doszlem do wniosku ze zostal tylko komp bo bez tego niczego sie niedowiem:D i w koncu wyskoczylo <przepływomierz> przyczyną zmulenia!!!! i teraz pytanie jest mozliwosc ozywienia tego czy niema co sie bawic i kupic nowy ????u mnie w miescie nowy stoi 450zł czy to normalna cena
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 20:51 przez VaFe, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 22, 2007 20:52

cena normalna. mozesz sie bawic w czyszczenie


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

VaFe
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 08:06
Lokalizacja: kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: VaFe » pt cze 22, 2007 20:53

SouleR wiesz moze jak to zrobic zeby tego calkowicie niezalatwic:D

[ Dodano: 22 Cze 2007 20:55 ]
co ja mówie niewiadomo czy wogole to jeszcze dziala:D ale jesli bym wiedzial jak to wyczyscic napewno bym zrobił taki zabieg chociaz zeby miec jakąs nadzieje

[ Dodano: 22 Cze 2007 20:59 ]
SouleR jak go wypiołem siatki były czyste poza tym widzialem w srodku jakąs balszke w sumie niebył brudny co mailbym tam czyscic??? popsikac czym tą blaszke tą w srodku czy jak to zrobic :D dzieki za opowiedz



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 22, 2007 21:02

hmmm zrob najpierw diagnoze dynamiczna logujac kanal z danymi przeplywki i zobacz jak ona daje (razem z 010 i 011) u mnie jak padal przeplywka to jakos szczegolnie nie dymil


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

VaFe
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 08:06
Lokalizacja: kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: VaFe » pt cze 22, 2007 21:09

Adamm mi kopci ale jak wcisne w podloge jak robie to lagodnie niejet tak zle i tak jaby do 2800 zmula tak jakby tyrbina nieszla dynamiczna?? jestem zielony w te klocki;( w sumie dalem 100zł zeby na kompie mi sprawdzili o co chodzi i kolo powiedzial ze wyskoczylo ze przeplawka padnieta ;(:(:(:( zebym mail kogos znajomego napewno bym zamienil dla sparawdzenia ale niestety niemam takich możliwosci:(

[ Dodano: 22 Cze 2007 21:10 ]
Adamm to jest skomplikowane ta diagnoza dynamiczna naprawde niemam pojecia o co chodzi<zal>
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 21:15 przez VaFe, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 22, 2007 21:15

wiesz to ze wywalilo mu blad przeplywki wcale nie musi oznaczac ze jest padnieta

diagnoza dynamiczna polega na tym ze wsiadasz z laptopikiem i Vagiem do auta i mierzysz odpowiednie wartosci podczas jazdy ( 4 lub 5 bieg 1500 obrotow i gaz w podloge do oporu)

czy zmulony jest od samego dolu? jesli tak to odepnij kostke przeplywki (wywali blad) ale jesli zacznie z dolu jechac lepiej to masz walnieta

ale i tak zdalaby sie diagnoza dynamiczna (za ta 100 juz powinien taka zrobic :P )


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

VaFe
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 08:06
Lokalizacja: kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: VaFe » pt cze 22, 2007 21:17

Adamm dzieki wielkie za wytłumaczenie zrobie jak radzisz:D:D punkcik dla ciebie pozdro



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 22, 2007 21:47

nie ma sprawy, jak cos to zapraszam na GG - niewidoczny - ( z tym ze po tym weekendzie bo wyjezdzam) :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

VaFe
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 08:06
Lokalizacja: kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: VaFe » czw lip 05, 2007 15:47

Adamm zrobilem tak jak radziles podpiolem pod Vaga tyle ze wczesniej jak pajac wydalem niepotrzebie kase na nową przeplawke bo po pierwszej diagnozie pokazalo błąd przeplawki???mam teraz jedną na zbyciu obydwie są sprawne wiesz co sie okazalo niewywalilo zadnego bledu tylko turbina niepompowala po przejechaniu mechanik sprawdza węże i wiesz co mailem walniety ten elastyczny łącznik o srednicy 50 do kolektora dolotowego taka błachostka ktura kosztowala mnie 10zł i mój kochany murzynek znowu ozył buja ze az miło :D:D:D:D:D a wydalem jak jebn... 400zł na nową przeplawke jeszcze raz dzieki wielkie moglem sie niespieszyc i posluchac mądrzejszych ludzi takich jak ty masz zajebi... PLUSA odemnie:) moge ci dawac za tą rade plusy na okerete :bigok: a wlasnie jakbys mail kogos kto by chcial przeplawke do MK3 TDI tyle ze niewiem kturą sprzedac tą co mailem czy tą nową w sumie chodzą obydwie sprawdzone czekaj numer tej przeplawki to 7.18221.01 tej starej a ta nowa ma 7.18221.51.0 ale niema różnicy buja tak samo dobrze tą co kupilem kolo mówil ze pasi od silnikow 1Z ACV AEF AEY AGR AGX AFF AHD AHF AHH AFN ALE ALH ANU AUF AUG ASV AXL AYC ja mam 1Z za starą chce 200zł do malej negocjacji za nową zjade 50zł czyli 350zł ma tydzien czasu i 12 miesiecy gwarancji
Ostatnio zmieniony czw lip 05, 2007 16:46 przez VaFe, łącznie zmieniany 9 razy.


MK3 TDi---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100873&postdays=0&postorder=asc&start=0 ____ Gwint zapięty str.17___ Car DVD str.36 __ i nowe fotki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości