Pytanie o fabryczne ciśnienie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Pytanie o fabryczne ciśnienie turbo

Post autor: Jaco » pt cze 22, 2007 20:04

Witam. Mam kilka pytań:
Mam turbo z oznaczeniem KKK i nie jestem pewien jaka to jest turbina czy potraficie to określić albo powiedzieć jak moge to sprawdzić. Ogólnie zamontowałem sobie zegar i pokazuje mi ciśnienie 0,6 max 0,65 bar czy golf fabrycznie mial tak niskie ciśnienie ?
Jako poczatkujący mam rownież pytanie na ile moge podkręcić to turbo w miare bezpiecznie za pomoca MBC ? Chciałem dodać iz posiadam IC orginalny od innego golfa TDI.
Założyłem sobie również PIN LDA od pompy MK2 1,6 TD i ustawiłem najmniej ścieta krawędzią czyli najoszczedniej czy nie stanie sie nic jesli dam max dawke obracając o 180 stopni PIN ?
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 23:28 przez Jaco, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Pytanie o fabeyczne ciśnienie turbo

Post autor: souler » pt cze 22, 2007 20:49

Jaco pisze:Mam turbo z oznaczeniem KKK
k03
Jaco pisze:czy golf fabrycznie mial tak niskie ciśnienie ?
oczywiscie. 0.6-0.8 taki zakres sie zdarzal
Jaco pisze:ile moge podkręcić to turbo w miare bezpiecznie za pomoca MBC ?
szukajka, bo wiele osob ma taka turbine i tez o to pytali i krecili. 1bar
Jaco pisze:ustawiłem najmniej ścieta krawędzią czyli najoszczedniej czy nie stanie sie nic jesli dam max dawke obracając o 180 stopni PIN ?
to po co zakladales pin od 1.6 jak ustawiasz na minimum? albo krecisz dla efektu albo krecisz nosem... moze bedzie kopcil, ale jak dasz powietrza to nie bedzie. moze bedzie wiecej palil, ale litr w ta czy w ta, co za roznica.
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 20:50 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » sob cze 23, 2007 00:39

Dziękuje SouleR Wiem jakie mam turbo i ze ciśnienie fabryczne było w tak niskim zakresie. Co do ustawienia mojego PIN ...hmm będzie już niedługo ustawiony na max niechciałem tego robić bez podkrecenia turbo :).
szukajka, bo wiele osob ma taka turbine i tez o to pytali i krecili. 1bar
No właśnie kręciłem MBC.. wkręcałem i wkręcałem tą śrubke i wkonću sie podniosło sieciśnienie. Wydaje mi się że powinno być odwrotnie, wyższe ciśnienie na wyższych biegach.
Na 1 biegu miale około
1: 1,2
2: 1,0
3: 0,85
4: 0,75
5: 0,65 bar
Jak widać na 5 biegu jest tak samo jak przed podkręceniem MBC, czy cos robie nie tak ?
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 00:42 przez Jaco, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 23, 2007 00:52

dziwne :/ łatwiej powinien uzyskiwać większe ciśnienie na większych biegach :/// a u Ciebie jest na odwrót ://

Obracaj pina na max !!!! dawaj mu większą dawke i zlikwiduj nadmierne kopcenie ciśnieniem na turnie :) czyli je zwiększ :))
Ja u sibie pogrzebałem ale wychodze z załozenia ze mam dieselka a diesle POWINIEN :P (wg mnie ) kopcić troche zeby byo widąć ze to diesel :PP Więc mój puszcza dymka jak wcisne pedał gazu :) do dechy :)

[ Dodano: Sob Cze 23, 2007 00:53 ]
Zeby zwiększyć Ciśnienie to musisz wkręcać !!! śrue w MBC :))
A moze go na odwrót załozyłeś ???



Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » sob cze 23, 2007 11:08

No więc ustawilem PIN'a na maxymalny przepływ paliwa :), faktycznie puszcza hmurke i to juz przy 1300 rpm - czy nie za szybko ? Po włożeniu PIN'a od 1,6 TD i ustawieniu na min poczułem znaczącą różnice w osiągach, spodziewałem sie tego po ustawieniu go na max jednak efekt jest słabo odczuwalny :(.
Wzorosło również cisnienie około 0,2 bara jednak w ciąż na najwyższym biegu jest nieznaczący wzrost :/ i nie wiem czemu ? Niesądze żebym MBC zalożył odwrotnie przepływ jest od zaworu WG do kolektora chyba tak ma byc :) ?
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 11:13 przez Jaco, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob cze 23, 2007 12:24

jak podlacza sie mbc masz w dziale faq


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » sob cze 23, 2007 13:27

Dziękuje za pomoc panowie, faktycznie MBC założyłem odwrotnie :blush: teraz wyregulowałem ciśnienie jak powinno być 1,0 bar :).
Jednak nurtuje mnie jeszcze ta jedna sprawa, jeśli ustawiłem teraz PIN na maxa to czemu nie czuje prawie wogule różnicy ?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 23, 2007 14:14

A nie mowilem :bigok: ze zamontowałeś odwrotnie :PP



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 30 gości