Pytanie o fabryczne ciśnienie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie o fabryczne ciśnienie turbo
Witam. Mam kilka pytań:
Mam turbo z oznaczeniem KKK i nie jestem pewien jaka to jest turbina czy potraficie to określić albo powiedzieć jak moge to sprawdzić. Ogólnie zamontowałem sobie zegar i pokazuje mi ciśnienie 0,6 max 0,65 bar czy golf fabrycznie mial tak niskie ciśnienie ?
Jako poczatkujący mam rownież pytanie na ile moge podkręcić to turbo w miare bezpiecznie za pomoca MBC ? Chciałem dodać iz posiadam IC orginalny od innego golfa TDI.
Założyłem sobie również PIN LDA od pompy MK2 1,6 TD i ustawiłem najmniej ścieta krawędzią czyli najoszczedniej czy nie stanie sie nic jesli dam max dawke obracając o 180 stopni PIN ?
Mam turbo z oznaczeniem KKK i nie jestem pewien jaka to jest turbina czy potraficie to określić albo powiedzieć jak moge to sprawdzić. Ogólnie zamontowałem sobie zegar i pokazuje mi ciśnienie 0,6 max 0,65 bar czy golf fabrycznie mial tak niskie ciśnienie ?
Jako poczatkujący mam rownież pytanie na ile moge podkręcić to turbo w miare bezpiecznie za pomoca MBC ? Chciałem dodać iz posiadam IC orginalny od innego golfa TDI.
Założyłem sobie również PIN LDA od pompy MK2 1,6 TD i ustawiłem najmniej ścieta krawędzią czyli najoszczedniej czy nie stanie sie nic jesli dam max dawke obracając o 180 stopni PIN ?
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 23:28 przez Jaco, łącznie zmieniany 2 razy.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Pytanie o fabeyczne ciśnienie turbo
k03Jaco pisze:Mam turbo z oznaczeniem KKK
oczywiscie. 0.6-0.8 taki zakres sie zdarzalJaco pisze:czy golf fabrycznie mial tak niskie ciśnienie ?
szukajka, bo wiele osob ma taka turbine i tez o to pytali i krecili. 1barJaco pisze:ile moge podkręcić to turbo w miare bezpiecznie za pomoca MBC ?
to po co zakladales pin od 1.6 jak ustawiasz na minimum? albo krecisz dla efektu albo krecisz nosem... moze bedzie kopcil, ale jak dasz powietrza to nie bedzie. moze bedzie wiecej palil, ale litr w ta czy w ta, co za roznica.Jaco pisze:ustawiłem najmniej ścieta krawędzią czyli najoszczedniej czy nie stanie sie nic jesli dam max dawke obracając o 180 stopni PIN ?
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 20:50 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Dziękuje SouleR Wiem jakie mam turbo i ze ciśnienie fabryczne było w tak niskim zakresie. Co do ustawienia mojego PIN ...hmm będzie już niedługo ustawiony na max niechciałem tego robić bez podkrecenia turbo
.
Na 1 biegu miale około
1: 1,2
2: 1,0
3: 0,85
4: 0,75
5: 0,65 bar
Jak widać na 5 biegu jest tak samo jak przed podkręceniem MBC, czy cos robie nie tak ?

No właśnie kręciłem MBC.. wkręcałem i wkręcałem tą śrubke i wkonću sie podniosło sieciśnienie. Wydaje mi się że powinno być odwrotnie, wyższe ciśnienie na wyższych biegach.szukajka, bo wiele osob ma taka turbine i tez o to pytali i krecili. 1bar
Na 1 biegu miale około
1: 1,2
2: 1,0
3: 0,85
4: 0,75
5: 0,65 bar
Jak widać na 5 biegu jest tak samo jak przed podkręceniem MBC, czy cos robie nie tak ?
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 00:42 przez Jaco, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
dziwne :/ łatwiej powinien uzyskiwać większe ciśnienie na większych biegach :/// a u Ciebie jest na odwrót ://
Obracaj pina na max !!!! dawaj mu większą dawke i zlikwiduj nadmierne kopcenie ciśnieniem na turnie
czyli je zwiększ
)
Ja u sibie pogrzebałem ale wychodze z załozenia ze mam dieselka a diesle POWINIEN
(wg mnie ) kopcić troche zeby byo widąć ze to diesel :PP Więc mój puszcza dymka jak wcisne pedał gazu
do dechy
[ Dodano: Sob Cze 23, 2007 00:53 ]
Zeby zwiększyć Ciśnienie to musisz wkręcać !!! śrue w MBC
)
A moze go na odwrót załozyłeś ???
Obracaj pina na max !!!! dawaj mu większą dawke i zlikwiduj nadmierne kopcenie ciśnieniem na turnie


Ja u sibie pogrzebałem ale wychodze z załozenia ze mam dieselka a diesle POWINIEN



[ Dodano: Sob Cze 23, 2007 00:53 ]
Zeby zwiększyć Ciśnienie to musisz wkręcać !!! śrue w MBC

A moze go na odwrót załozyłeś ???
No więc ustawilem PIN'a na maxymalny przepływ paliwa
, faktycznie puszcza hmurke i to juz przy 1300 rpm - czy nie za szybko ? Po włożeniu PIN'a od 1,6 TD i ustawieniu na min poczułem znaczącą różnice w osiągach, spodziewałem sie tego po ustawieniu go na max jednak efekt jest słabo odczuwalny
.
Wzorosło również cisnienie około 0,2 bara jednak w ciąż na najwyższym biegu jest nieznaczący wzrost :/ i nie wiem czemu ? Niesądze żebym MBC zalożył odwrotnie przepływ jest od zaworu WG do kolektora chyba tak ma byc
?


Wzorosło również cisnienie około 0,2 bara jednak w ciąż na najwyższym biegu jest nieznaczący wzrost :/ i nie wiem czemu ? Niesądze żebym MBC zalożył odwrotnie przepływ jest od zaworu WG do kolektora chyba tak ma byc

Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 11:13 przez Jaco, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 30 gości