jakie blokadki do wymiany rozrzadu w B4?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jakie blokadki do wymiany rozrzadu w B4?
jakie blokadki mi sa potrzebne zeby wymienic rozrzad w b4 1.9TDI na pompe juz wiem jaka tylko nie wiem jak zablokowac walek rozrzadu(slyszalem ze trzeba sciagnac pokrywe) Prawda?? i jeszcze mam watpliwosci co do walu czy blokowac czy nie... nie robie tego zbyt czesto takze na znakach troche sie boje pomozcie!!! to jest rok 1995r takze napinacz powinien byc juz polautomat z tego co mi wiadomo:))
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
w pompe wkladasz klucz nasadowy przedluzony 10
(dziala u mnie)
do zablokowania walka rozrzadu musisz zdjac pokrywe i w wyciecie wlozyc plaskownik zeby sie oparl o wierzch glowicy (tylko w jednym polozeniu walka sie da to zrobic)
przy tym wszystkim musisz miec "0" w wizjerze skrzyni (na kole zamachowym) i bedzie cacy

do zablokowania walka rozrzadu musisz zdjac pokrywe i w wyciecie wlozyc plaskownik zeby sie oparl o wierzch glowicy (tylko w jednym polozeniu walka sie da to zrobic)
przy tym wszystkim musisz miec "0" w wizjerze skrzyni (na kole zamachowym) i bedzie cacy
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
walu nie blokuje (chyba sie tego wogole nie robi) tylko przy naciaganiu kontroluje polozenie znaku
jesli chcesz to po bozemu zrobic to musisz zdjac pokrywe zaworow (nowa uszczelka nie jest strasznie droga)
no i jesli robi sie prawidlowo to ustawiasz na znakach, blokujesz pompe i walek rozrzadu, luzujesz kolo zebate walka rozrzadu, skladasz wszystko, napinasz pasek, dokrecasz kolo pasowe, i sprawdzasz znaki, odpalasz i sprawdzasz (ewentualnie korygujesz kat wtrysku)
jesli chcesz to po bozemu zrobic to musisz zdjac pokrywe zaworow (nowa uszczelka nie jest strasznie droga)
no i jesli robi sie prawidlowo to ustawiasz na znakach, blokujesz pompe i walek rozrzadu, luzujesz kolo zebate walka rozrzadu, skladasz wszystko, napinasz pasek, dokrecasz kolo pasowe, i sprawdzasz znaki, odpalasz i sprawdzasz (ewentualnie korygujesz kat wtrysku)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości