Niebieski dym w okolicach 1800/2000 obr/min

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Niebieski dym w okolicach 1800/2000 obr/min

Post autor: Lagier » pt cze 22, 2007 11:23

Witam

Przedwczoraj wracalem do domu na resztkach paliwa jakies 5km przed stacja zatrzymalem sie do na chwile bo cos do picia... Wsiadlem do furki ruszylem patrze w lusterko a za mna niebiesko... :| pomyslkalem ze pewnie pompa zassala syfu z dna baku i kopci... zalalem do pelna przepalilem ale to samo wiec nastepna mysl filtr paliwa wiec wymienilem kopcenie ustalo ... dzisiaj rano wsiadam do furki ruszam a za mna znow chmura dymu :(

Dymek pojawia sie na pierwszych biegach 1,2,3 w okolicach obrotów 1700/2000 w wyzszych partiach tzn okolo 3500 niebieski dym znika i pojawia sie czarny. Stan oleju ok tak jak nalalem jakies 3000 km temu tak jest teraz nie ubylo ani mm wg bagnetu. Stan plynu chlodniczego rowniez wporzadku i nic sie nie zmienia. Silnik bezporblemowo zapala, rowno pracuje nie stracil na mocy. Lukalem po forum naszym ale srednio potrafilem odnies podawane przypadki do mojego. Macie jakies sugestie ??

pozdrooVWki i gory thx za rady
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 11:30 przez Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 22, 2007 12:05

przestawiony rozrząd , kąt wtrysku :?:
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 12:06 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pt cze 22, 2007 12:10

damcio151 pisze:przestawiony rozrząd , kąt wtrysku :?:
myslalem o tym bedzie to sprawdzone w poniedzialek ale z drugiej strony przeciez chyba bylyby jakies oznaki nierowna praca silnika, utrata mocy itd


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 22, 2007 12:13

Lagier pisze:myslalem o tym bedzie to sprawdzone w poniedzialek ale z drugiej strony przeciez chyba bylyby jakies oznaki nierowna praca silnika, utrata mocy itd
najpierw sprawdź , możliwe , że żadnych większych oznak nie ma , a jednak coś jest przestawione



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pt cze 22, 2007 12:26

damcio151 pisze:
Lagier pisze:myslalem o tym bedzie to sprawdzone w poniedzialek ale z drugiej strony przeciez chyba bylyby jakies oznaki nierowna praca silnika, utrata mocy itd
najpierw sprawdź , możliwe , że żadnych większych oznak nie ma , a jednak coś jest przestawione
aczkolwiek tak sobie teraz mysle przestawienie rozrzadu... raczejbardzo maloprawdopdoobne wrecz niemozliwe, to samo kat wtrysku przeciez bylyby problemy z odpalaniem na zimnym albo inaczej by sie zachowywal... hmm... poczekajmy jeszcze co powiedza inni uzytkownicy. Moze ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem...

Myslalem jeszcze o pompie wtryskowej... czy przypadkiem filtr nie puscil jakiegos syfu na nia i nie uszkodzil w jakis sposob :/

[ Dodano: Sob Cze 23, 2007 12:54 ]
zadnych dodatkowych sugestii??

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 22:03 ]
odkrecilem dzisiaj weze dolotowy do turbiny i wylot... praktycznie nie ma tam oleju turbinka jest sucha luz poprzeczny okolo 1mm (to chyba max) wiec kurcze tutaj chyba wszystko wporzadku... przejechalem 200 km oleju nie ubylo nic :( kurcze co to moze byc? zglupialem... procz tego zauwazylem ze kopcenie nie zawsze jest takie samo... w sobote dymil jak glupi dzisiaj z rana tak srednio, a popoludniem znowu to samo... kleby niebieskiego dymu jak depne... a jak jade delikatnie to bardzo slabo kopci ale na tyle by to dokladnie widziec
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 22:05 przez Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 25, 2007 22:27

pomozcie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Hades
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 19, 2005 16:13
Lokalizacja: forum

Post autor: Hades » pn cze 25, 2007 22:38

Czarny dym to skład mieszanki, niebieski to zawsze olej..... :blush:



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 22:40

Hades pisze:Czarny dym to skład mieszanki, niebieski to zawsze olej..... :blush:
no ok ok wiemy tylko jaka moze byc tego przyczyna turbine raczej wyeliminowalem... przejechalem od wymiany jakies 3000 tys km od momentu pojawienia sie dymu jakies 200 km i stan oliwki sie nie zmienia... silnik normalnie ciagnie pracuje rowno bezproblemu zapala... myslalem o uszczelniaczach zaworow badz tez moze najgorsze czyli pierscienie... ale czy to by sie stalo tak z godziny na godzine? niesadze taki eproblem sie nawarstwia a do srody ostatniej golfik smigal jak tralala... oczywiscie kopcil na czarno i to niezbyt mocno ale tylko jak mu depnalem ceglowke a teraz ... :(
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 22:42 przez Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 22:55

Lagier pisze:no ok ok wiemy tylko jaka moze byc tego przyczyna turbine raczej wyeliminowalem... przejechalem od wymiany jakies 3000 tys km od momentu pojawienia sie dymu jakies 200 km i stan oliwki sie nie zmienia... silnik normalnie ciagnie pracuje rowno bezproblemu zapala... myslalem o uszczelniaczach zaworow badz tez moze najgorsze czyli pierscienie... ale czy to by sie stalo tak z godziny na godzine? niesadze taki eproblem sie nawarstwia a do srody ostatniej golfik smigal jak tralala... oczywiscie kopcil na czarno i to niezbyt mocno ale tylko jak mu depnalem ceglowke a teraz ... :(
sprawdź IC , czy nie jest zawalony olejem

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 22:59 ]
i jeszcze coś ... może to odma :?:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 25, 2007 23:01

Hades pisze:Czarny dym to skład mieszanki, niebieski to zawsze olej..... :blush:
dzieki za cynk :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:07

damcio151 pisze:
Lagier pisze:no ok ok wiemy tylko jaka moze byc tego przyczyna turbine raczej wyeliminowalem... przejechalem od wymiany jakies 3000 tys km od momentu pojawienia sie dymu jakies 200 km i stan oliwki sie nie zmienia... silnik normalnie ciagnie pracuje rowno bezproblemu zapala... myslalem o uszczelniaczach zaworow badz tez moze najgorsze czyli pierscienie... ale czy to by sie stalo tak z godziny na godzine? niesadze taki eproblem sie nawarstwia a do srody ostatniej golfik smigal jak tralala... oczywiscie kopcil na czarno i to niezbyt mocno ale tylko jak mu depnalem ceglowke a teraz ... :(
sprawdź IC , czy nie jest zawalony olejem

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 22:59 ]
i jeszcze coś ... może to odma :?:
AAZ nie ma IC only filtr powietrza i nie jest zawalony olejem... a odma jaki by miala na to wplyw?? co myslicie o paliwie ?? moze byc wina samej wahy?
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 23:08 przez Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Hades
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 19, 2005 16:13
Lokalizacja: forum

Post autor: Hades » pn cze 25, 2007 23:08

odma rozpręża ciśnienie pod cylindrami i z nad klawiatury.
Może faktycznie nadszedł czas na uszczelniacze zaworów ???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 23:09

Lagier pisze:AAZ nie ma IC only filtr powietrza i nie jest zawalony olejem... a co myslicie o paliwie ??
:blush: zagalopowałem się :P , myślałem , że o 1z piszemy :bigok:
Lagier pisze:a co myslicie o paliwie ?? moze byc wina samej wahy?
nie
Może już pompa nie wyrabia :?:



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:10

Hades pisze:odma rozpręża ciśnienie pod cylindrami i z nad klawiatury.
Może faktycznie nadszedł czas na uszczelniacze zaworów ???
furka ma 360 000 najechane wiec nie malo... turbinke raczej eliminuje dla mnie ona jest w naprawde git stanie... z tego co wylookalem na forum to ludzie nie na takich jezdza...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości