Skacze cisnienie doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Skacze cisnienie doladowania

Post autor: Krzylu » czw cze 21, 2007 19:25

Mam taki problem,jak cisne gaz lekko wraz ze wzrostem obrotow rosnie tez cisnienie i tak o to przy 3000-3200 mam juz 1bar dam mu wiecej gazu cisnienie spada na 0,5bara po czym chwile stoja i dalej na 1bar i tak na przemian
dokrecone sa wszystkie załczki gumy sa nowe rury swierzutkie ;)
od czego to moze zalezec
WG uszkodzony??
MBC moze wywalic bo mnie on wqrwia



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw cze 21, 2007 19:42

skrecony jest ale czy na amen tego niewiem moze juz mocy w łapach niemam zeby go wkrecic mocniej ;)

a moze sie cos tam przekrecic??



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw cze 21, 2007 19:43

Tomciowym sposobem jeszcze w sprężynę można dać bita z końcówki od śrubokręta i dopiero zakręcić. :bigok:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw cze 21, 2007 20:12

hehe sproboje jutro cos z tym zaworem pomodzic ale byl zakrecony i bylo ok



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw cze 21, 2007 23:33

najprawdopodobniej to zawór bezpieczeństwa Ci piszcza :PPPP
Ja tam wywaliłem tą spręzynkę i wstawiłem 2cm śrubę taką na imbusa zakręciłem na amen i jest super :)) Ciśnienie 1bar i trzymie dopuki mam wcisnięty gaz :P



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt cze 22, 2007 02:35

dobra pany czyli mam wykrecic srube wyciagnac sprezyne i wsadzic cos zamiast sprezyny zakrecic i rozkoszowac sie jedno barowym cisnieniem ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 22, 2007 08:15

Krzylu pisze:dobra pany czyli mam wykrecic srube wyciagnac sprezyne i wsadzic cos zamiast sprezyny zakrecic i rozkoszowac sie jedno barowym cisnieniem ;)
nie wywalac sprezyny tylko dolozyc cos jeszcze do niej tak zeby mocniej dociskala... oczywiscie zakrecic do konca na amen

chyba, ze znajdziesz cos odpowiedniej dlugosci to wtedy mozna wywalic sprezyne
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 08:15 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt cze 22, 2007 12:29

Ja mam zapieczoną śrubę w zaworze, jakiś poprzedni fachman zalał ją jakimś klejem chyba. Więc od strony kolektora włożyłem w zawór nakrętkę od WD-40, pasuje idealnie, a ciśnienie z kolektora jeszcze ją wpycha w zawór i nie ma obaw, że wyleci. Z tym mykiem jeżdżę już 2 tys. km i jest dobrze.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 23, 2007 10:07

zaprzal pisze:chyba, ze znajdziesz cos odpowiedniej dlugosci to wtedy mozna wywalic sprezyne
no czyli śrube na imbusa uciąć :) Jak pokazywali chyba na wvdiesel.net :)



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob cze 23, 2007 10:57

U mnie też odcinało ciśnienia, to wsadziłem imbusa o łącznej długości 2 cm, sprężynkę zostawiłem. Trzyma ciśnienie na poziomie 1,05 bara.
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 10:58 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob cze 23, 2007 14:12

Panowie to nie zawor w kolektorze to zasrane MBC ktore wyciagnelem pociagnelem wezyk przejechalem sie i nic nie spada trzyma co prawda 0.8 ale i tak fajnie lata :grin: dzis filmik zgram na dysk jak cisnie do 140kmh ;)



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob cze 23, 2007 16:44

Ja nie na MBC podkręcałem ciśnienie. Ciąłem i spawałem na krótsze to cięgno na wastegate. Mam GARETT'a



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości