120km/h max i jakby bez turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

daro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 09:04
Lokalizacja: Wielkopolska

120km/h max i jakby bez turbo

Post autor: daro1980 » śr cze 20, 2007 22:30

Witam

a wiec na początek silniczek AJM 110 KM

normalnie mam a raczej mialem tak ze 1800 obr i ciagnal jak glupi az strach sie bac , ostanio mial takie jazdy ze dopiero to bylo przy 2500 obr ale po jakims czasei jazdy wracalo do normy a dzis w trasie zrobil psikusa zero zrywu i najgorsze 120 km/h to byl max z wielkimi bulami na moje to turbo sie niezalacza ale moge sie mylic

poczytalem forum (zawsze tak robie)
i mam pare pytanek do specow
1. Ktore przewody połączyc w N75 ( czarno bialy taki mam) najlepiej foto
2. Jak zrobic diagnoce dynamiczna Vag i na co zwrocic uwage ( kupilem VAG z allegro tak ze dopiero przyjdzie)
3. Gdzie znajduje sie wast gate bo to niby ma si etez zapiekac

z tylu silnika znalazlem takie cos przypominajace gruszke no i do tego dochodzi wezyk od N75 , czy to to

ile to ma si ewychylac bo ja mam luz max 1 mm

z gory dzieki za podpowiedzi


VW Golf 4 GTI TDI EXLU

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 120km/h max i jakby bez turbo

Post autor: rob555 » śr cze 20, 2007 23:59

daro1980 pisze:Witam

a wiec na początek silniczek AJM 110 KM

normalnie mam a raczej mialem tak ze 1800 obr i ciagnal jak glupi az strach sie bac , ostanio mial takie jazdy ze dopiero to bylo przy 2500 obr ale po jakims czasei jazdy wracalo do normy a dzis w trasie zrobil psikusa zero zrywu i najgorsze 120 km/h to byl max z wielkimi bulami na moje to turbo sie niezalacza ale moge sie mylic

poczytalem forum (zawsze tak robie)
i mam pare pytanek do specow
1. Ktore przewody połączyc w N75 ( czarno bialy taki mam) najlepiej foto
2. Jak zrobic diagnoce dynamiczna Vag i na co zwrocic uwage ( kupilem VAG z allegro tak ze dopiero przyjdzie)
3. Gdzie znajduje sie wast gate bo to niby ma si etez zapiekac
Po pierwsze AJM to 115KM
po drugie nie posiada Wase gate tylko kierownice spalin
po trzecie zadnych przewodow nie mostkuj...
wpisz notlauf w wyszukiwarke bylo milion razy....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

daro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 09:04
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: daro1980 » czw cze 21, 2007 07:23

hmmm no co do tych koni to byc moze sie myle
ale z ta turbina troche mnie zmartwiles albo pocieszyles niewiem jak to ujac

nasuwaja mi si einne pytania
czy na VAG'u mowie o statycznym sorawdzeniu
cos bedize widac czy niebardzo ?????
no i notlauf powinien przechodzic po wylaczeniu zaplonu a tak sie niedzieje , czyli co kierownice zapieczone na amen ????


VW Golf 4 GTI TDI EXLU

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw cze 21, 2007 09:37

daro1980 pisze: no i notlauf powinien przechodzic po wylaczeniu zaplonu a tak sie niedzieje , czyli co kierownice zapieczone na amen ????
To wtakim razie padlo podcisnienie na ukladzie albo przeplywomierz...trzeba Vagowac


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

maciek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob mar 24, 2007 00:00
Lokalizacja: Warszawa + WPR
Kontakt:

Post autor: maciek » czw cze 21, 2007 14:59

Możesz jeszcze sprawdzić zawór recyrkulacji spalin.

Ja w swoim ASV miałem podobny problem.
Wymiana N75 nie przyniosła efektu (dzięki temu mam w zapasie pewnie działający N75).

Dopiero mechanik po bliższym przyjrzeniu sie sprawie doszedł do wniosku, że to walnięty zawór recyrkulacji spalin, a dokładnie siłownik nim sterujący.

Na VAG-u jedyny błąd jaki wyskakiwał to "zbyt wysokie ciśnienie sprężania".

Po wymianie jak ręką odjął. Żadnych "notlauf'ów" i mulenia.

PS: Jeśli chcesz to prześlę Ci fotki tego elementu.

Pozdrawiam
Maciek



daro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 09:04
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: daro1980 » pt cze 22, 2007 08:44

no z gory dzieki ale czekam na VAG i wtedy cos wiecej bede dzialal
generalnie zauwazylem ze jak jest zimno na dworze to jakby lepiej chodzi

w kazdym raize bede opisywal co i jak jak tylko zdiagnozuje VAg'iem

pozdrawiam

[ Dodano: 22 Cze 2007 16:35 ]
NO i jest VAG przyszedl i dwa pytanka

bledy w silniku

17958 nieosiagnieta wartosc kontrolna - sporadycznie

no i mam pytanko jak zrobic test dynamiczny jaki mprogramem i tak troche lopatologicznie poprosze nawet na PW

z gory dzieki


VW Golf 4 GTI TDI EXLU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości