Witam
a wiec na początek silniczek AJM 110 KM
normalnie mam a raczej mialem tak ze 1800 obr i ciagnal jak glupi az strach sie bac , ostanio mial takie jazdy ze dopiero to bylo przy 2500 obr ale po jakims czasei jazdy wracalo do normy a dzis w trasie zrobil psikusa zero zrywu i najgorsze 120 km/h to byl max z wielkimi bulami na moje to turbo sie niezalacza ale moge sie mylic
poczytalem forum (zawsze tak robie)
i mam pare pytanek do specow
1. Ktore przewody połączyc w N75 ( czarno bialy taki mam) najlepiej foto
2. Jak zrobic diagnoce dynamiczna Vag i na co zwrocic uwage ( kupilem VAG z allegro tak ze dopiero przyjdzie)
3. Gdzie znajduje sie wast gate bo to niby ma si etez zapiekac
z tylu silnika znalazlem takie cos przypominajace gruszke no i do tego dochodzi wezyk od N75 , czy to to
ile to ma si ewychylac bo ja mam luz max 1 mm
z gory dzieki za podpowiedzi
120km/h max i jakby bez turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: 120km/h max i jakby bez turbo
Po pierwsze AJM to 115KMdaro1980 pisze:Witam
a wiec na początek silniczek AJM 110 KM
normalnie mam a raczej mialem tak ze 1800 obr i ciagnal jak glupi az strach sie bac , ostanio mial takie jazdy ze dopiero to bylo przy 2500 obr ale po jakims czasei jazdy wracalo do normy a dzis w trasie zrobil psikusa zero zrywu i najgorsze 120 km/h to byl max z wielkimi bulami na moje to turbo sie niezalacza ale moge sie mylic
poczytalem forum (zawsze tak robie)
i mam pare pytanek do specow
1. Ktore przewody połączyc w N75 ( czarno bialy taki mam) najlepiej foto
2. Jak zrobic diagnoce dynamiczna Vag i na co zwrocic uwage ( kupilem VAG z allegro tak ze dopiero przyjdzie)
3. Gdzie znajduje sie wast gate bo to niby ma si etez zapiekac
po drugie nie posiada Wase gate tylko kierownice spalin
po trzecie zadnych przewodow nie mostkuj...
wpisz notlauf w wyszukiwarke bylo milion razy....
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
hmmm no co do tych koni to byc moze sie myle
ale z ta turbina troche mnie zmartwiles albo pocieszyles niewiem jak to ujac
nasuwaja mi si einne pytania
czy na VAG'u mowie o statycznym sorawdzeniu
cos bedize widac czy niebardzo ?????
no i notlauf powinien przechodzic po wylaczeniu zaplonu a tak sie niedzieje , czyli co kierownice zapieczone na amen ????
ale z ta turbina troche mnie zmartwiles albo pocieszyles niewiem jak to ujac
nasuwaja mi si einne pytania
czy na VAG'u mowie o statycznym sorawdzeniu
cos bedize widac czy niebardzo ?????
no i notlauf powinien przechodzic po wylaczeniu zaplonu a tak sie niedzieje , czyli co kierownice zapieczone na amen ????
VW Golf 4 GTI TDI EXLU
To wtakim razie padlo podcisnienie na ukladzie albo przeplywomierz...trzeba Vagowacdaro1980 pisze: no i notlauf powinien przechodzic po wylaczeniu zaplonu a tak sie niedzieje , czyli co kierownice zapieczone na amen ????
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Możesz jeszcze sprawdzić zawór recyrkulacji spalin.
Ja w swoim ASV miałem podobny problem.
Wymiana N75 nie przyniosła efektu (dzięki temu mam w zapasie pewnie działający N75).
Dopiero mechanik po bliższym przyjrzeniu sie sprawie doszedł do wniosku, że to walnięty zawór recyrkulacji spalin, a dokładnie siłownik nim sterujący.
Na VAG-u jedyny błąd jaki wyskakiwał to "zbyt wysokie ciśnienie sprężania".
Po wymianie jak ręką odjął. Żadnych "notlauf'ów" i mulenia.
PS: Jeśli chcesz to prześlę Ci fotki tego elementu.
Pozdrawiam
Maciek
Ja w swoim ASV miałem podobny problem.
Wymiana N75 nie przyniosła efektu (dzięki temu mam w zapasie pewnie działający N75).
Dopiero mechanik po bliższym przyjrzeniu sie sprawie doszedł do wniosku, że to walnięty zawór recyrkulacji spalin, a dokładnie siłownik nim sterujący.
Na VAG-u jedyny błąd jaki wyskakiwał to "zbyt wysokie ciśnienie sprężania".
Po wymianie jak ręką odjął. Żadnych "notlauf'ów" i mulenia.
PS: Jeśli chcesz to prześlę Ci fotki tego elementu.
Pozdrawiam
Maciek
no z gory dzieki ale czekam na VAG i wtedy cos wiecej bede dzialal
generalnie zauwazylem ze jak jest zimno na dworze to jakby lepiej chodzi
w kazdym raize bede opisywal co i jak jak tylko zdiagnozuje VAg'iem
pozdrawiam
[ Dodano: 22 Cze 2007 16:35 ]
NO i jest VAG przyszedl i dwa pytanka
bledy w silniku
17958 nieosiagnieta wartosc kontrolna - sporadycznie
no i mam pytanko jak zrobic test dynamiczny jaki mprogramem i tak troche lopatologicznie poprosze nawet na PW
z gory dzieki
generalnie zauwazylem ze jak jest zimno na dworze to jakby lepiej chodzi
w kazdym raize bede opisywal co i jak jak tylko zdiagnozuje VAg'iem
pozdrawiam
[ Dodano: 22 Cze 2007 16:35 ]
NO i jest VAG przyszedl i dwa pytanka
bledy w silniku
17958 nieosiagnieta wartosc kontrolna - sporadycznie
no i mam pytanko jak zrobic test dynamiczny jaki mprogramem i tak troche lopatologicznie poprosze nawet na PW
z gory dzieki
VW Golf 4 GTI TDI EXLU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości