Pytanko o licznik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Pytanko o licznik

Post autor: Krzylu » wt cze 19, 2007 13:13

tak z czystej ciekawosci chcialbym sie dowiedziec czy kazdy TDI w mk3 mial obrotomierz czy wychodzily tez TDI z zegarkiem
z gory dziekować :pub:



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt cze 19, 2007 13:38

Z tego co wiem to każde TDI miało obrotomierz, w TD i D nie było w każdym do roku 95r, ale w nowych licznikach po 95 r - ten z grubymi liczbami były we wszystkich dieslach jako standard był obrotomierz. Ale reki nie dam za to obciąć :hmm:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 19, 2007 14:27

w niektorych TDI nie bylo obrotka ( spotkalem sie z takimi autami osobiscie) :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt cze 19, 2007 18:15

PinkFloyd pisze:Z tego co wiem to każde TDI miało obrotomierz
niestety nie bo ja nie mam :bajer:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr cze 20, 2007 00:25

dzieki za rozwianie watpliwosci.
zawsze myslalem ze kazde TDI w mk3 ma juz obrotek a nie kukułke trafilem na kilka takich mk3 w ogloszeniach ktore niemialy obrotka wiec myslalem ze ktos poprostu sciemnie ze to TDI
teraz drugie pytanie czy wymieniajac licznik z zegarem na z obrotkiem niebedzie problemow tak jak z niektorymi wersjami mk2 ze trzeba dorabiac kabel i zmieniac niekiedy alternator??



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr cze 20, 2007 00:34

Krzylu pisze:teraz drugie pytanie czy wymieniajac licznik z zegarem na z obrotkiem niebedzie problemow
jeśli będzie z tdi to nie ma problemów



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 20, 2007 08:24

jeśli będzie z tdi to nie ma problemów
dokladnie, sprawdzalem wsadzajac swoje zegary z obrotkiem do TDIka bez obrotka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości