Zamiana pompy i wtrysków z AFN do 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zamiana pompy i wtrysków z AFN do 1Z
Mój ojciec ma Audi A6 1,9TDI 1Z 96r , zastanawiam się nad tym, poniewaz kolega udezył swoim MK III TDI ANF z 97r mocno przodem i blok pękł, miał AC i ma policzona szkodę calkowita. Mówił, że jak chce da mi pompę wtrsykową z AFN, komputer i wtryski i co chcę. Czy taka zamianka coś da i czy jest możliwa?????
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wtryski jak najbardziej wrzucaj
mozesz wziac jeszcze turbo z AFN wraz ze sterowaniem podcisnieniowym ( bo tam juz jest zmienna geometria)
co do pompy to chyba jest taka sama jak w 1Z wiec jesli Twoja jest ok to nie ma sensu zmieniac

co do pompy to chyba jest taka sama jak w 1Z wiec jesli Twoja jest ok to nie ma sensu zmieniac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
zgadza sie, reszta gratow jest ta samayoobi pisze:Czyli, że niby jak zmienić w 1Z wtryski, ECU oraz turbinkę + jej sterowanie (wszystko wsadzić od AFN) to z 1Z zrobi się AFN ??
Pozdrawiam
yoobi

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Czyli mam rozumiec ze kompa wystarczy wpiac gdzie był stary i nic nie bede musiał stroić???Adamm pisze:na 16 bitowym sa wieksze mozliwosciwiec jesli w swoim nie masz a tam jest to bierz smialo
Bo wtryski wymienię sam, tak samo jak turbo-ale w turbinie o zmiennej geometrii gdzie podłączyć przewód w 1Z zeby miała sterowanie zmienna geometrią???
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
z tymi wezykami to popatrz jak to jest zrobione w AFNie dokladnie i dasz rade 
co do kompa nie wiem czy nie trzeba bedzie cos przeprogramowywac ale to albo ktos tu napisze albo sam sprawdzisz

co do kompa nie wiem czy nie trzeba bedzie cos przeprogramowywac ale to albo ktos tu napisze albo sam sprawdzisz
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
covacsxxx pisze:Po przelozeniu kompa bedzie trzeba chyba cos z immo kombinowac..bo moga byc problemy ale to niech spece sie wypowiedza
chyba nie we wszystkich byly immo, bynajmiej ja u siebie nie zauwazylem ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości