Zamiana pompy i wtrysków z AFN do 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Zamiana pompy i wtrysków z AFN do 1Z

Post autor: PinkFloyd » sob cze 16, 2007 18:39

Mój ojciec ma Audi A6 1,9TDI 1Z 96r , zastanawiam się nad tym, poniewaz kolega udezył swoim MK III TDI ANF z 97r mocno przodem i blok pękł, miał AC i ma policzona szkodę calkowita. Mówił, że jak chce da mi pompę wtrsykową z AFN, komputer i wtryski i co chcę. Czy taka zamianka coś da i czy jest możliwa?????



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob cze 16, 2007 22:00

wtryski jak najbardziej wrzucaj :) mozesz wziac jeszcze turbo z AFN wraz ze sterowaniem podcisnieniowym ( bo tam juz jest zmienna geometria)

co do pompy to chyba jest taka sama jak w 1Z wiec jesli Twoja jest ok to nie ma sensu zmieniac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » ndz cze 17, 2007 17:02

Czyli, że niby jak zmienić w 1Z wtryski, ECU oraz turbinkę + jej sterowanie (wszystko wsadzić od AFN) to z 1Z zrobi się AFN ??

Pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 17, 2007 17:30

yoobi pisze:Czyli, że niby jak zmienić w 1Z wtryski, ECU oraz turbinkę + jej sterowanie (wszystko wsadzić od AFN) to z 1Z zrobi się AFN ??

Pozdrawiam
yoobi
zgadza sie, reszta gratow jest ta sama :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz cze 17, 2007 17:56

Hi hi dzieki to bedzie 1Z AFN :hmm:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 17, 2007 18:06

dobry program i bedzie latal :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz cze 17, 2007 18:21

Adamm pisze:dobry program i bedzie latal :D
A kompa przekąłdać czy zostawić stary????



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » ndz cze 17, 2007 18:39

PinkFloyd pisze:A kompa przekąłdać czy zostawić stary????
jesli masz kompa 16 bitowego to zmieniac nie trzeba. Jesli jest 8 bitowy komp --jak najbardziej sie przyda


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 17, 2007 21:25

na 16 bitowym sa wieksze mozliwosci :D wiec jesli w swoim nie masz a tam jest to bierz smialo :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz cze 17, 2007 21:37

Adamm pisze:na 16 bitowym sa wieksze mozliwosci :D wiec jesli w swoim nie masz a tam jest to bierz smialo :)
Czyli mam rozumiec ze kompa wystarczy wpiac gdzie był stary i nic nie bede musiał stroić???
Bo wtryski wymienię sam, tak samo jak turbo-ale w turbinie o zmiennej geometrii gdzie podłączyć przewód w 1Z zeby miała sterowanie zmienna geometrią???



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 17, 2007 22:04

z tymi wezykami to popatrz jak to jest zrobione w AFNie dokladnie i dasz rade :)

co do kompa nie wiem czy nie trzeba bedzie cos przeprogramowywac ale to albo ktos tu napisze albo sam sprawdzisz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » ndz cze 17, 2007 22:25

na seryjnym programie AFNa samochod bedzie jezdzic...ale przydaloby sie to wszystko wystroic. Po przelozeniu kompa bedzie trzeba chyba cos z immo kombinowac..bo moga byc problemy ale to niech spece sie wypowiedza


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 18, 2007 00:46

covacsxxx pisze:Po przelozeniu kompa bedzie trzeba chyba cos z immo kombinowac..bo moga byc problemy ale to niech spece sie wypowiedza

chyba nie we wszystkich byly immo, bynajmiej ja u siebie nie zauwazylem ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » pn cze 18, 2007 19:08

Adamm, no jasne ze nie we wszystkich..ale jesli bedzie immo to samochod bedzie nie zdolny do jazdy do czasu obejscia immo :pub:


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości