Jak rozebrać przepływomierz (1Z - Pierburg).

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Jak rozebrać przepływomierz (1Z - Pierburg).

Post autor: yoobi » czw cze 14, 2007 22:32

Witajcie,

Dziś zabrałem się za czyszczenie przepływki. Mam w związku z tym pytanie: od góry przepływomierza jest taka klapka na zatrzaski, pod spodem jakaś taka blaszka (widać ją przez sitka). Czy jak zdejmę tą plastikową klapkę to będę mógł tą blaszkę zdjąć i dostać się bezpośrednio do drucików przepływomierza ?? Chciałbym je potraktować wacikami + spirytus (ew. benzyna).

Pytam dlatego, że coś nie mogę sobie poradzić ze zdjęciem tej klapki; nie chce jej mordować jeśli nie ma to sensu.

Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
yoobi

P.S. Może było, ale coś szukajka nie robi... a przepływomierz na biurku :]


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 14, 2007 22:42

nie rozbierzesz tak

pod tym kwadratem jest elektronika zalana zywica

musisz wydlubac jedna siatke jesli chcesz dojsc do precikow
ale uwazaj zebyc nie zabil przeplywki


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » czw cze 14, 2007 23:05

Mam nadzieję, że ta elektronika to szczelnie tą żywicą zalana jest, bo trochę to w miednicy z ludwikiem się moczyło :]

Pozdro
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 14, 2007 23:05

o to sie nie boj :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » czw cze 14, 2007 23:18

No to chyba sobie podaruję mordowanie tych sitek.
No to jeszcze zostało czyszczenie kolektora + zatkanie EGR i będzie jak z fabryki :-).

Dzięki i pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości