Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
siwy1982
- Nowicjusz

- Posty: 45
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
- Lokalizacja: Żory/ Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: siwy1982 » śr cze 13, 2007 18:26
Witam wszystkich
Dzis udalo mi sie namierzyc telefonicznie na szrocie pompe po w miare okazyjnej cenie z tym ze gosciu nie wie czy jest ona do TD czy D. Bylbym wdzieczny jakby ktos podal jakie numery seryjne maja te do TD z "grzybkiem" i ktore maja przyspieszacz obrotow bo w "szukajce" nie moglem nic znalesc

-
arwam
Post
autor: arwam » śr cze 13, 2007 18:58
Jeśli ma grzybek to napewno jest do TD, ponieważ ma on za zadanie sterować dawką maxymalną w zależności od ciśnienia doładowania.
Pozdrowionka.

-
siwy1982
- Nowicjusz

- Posty: 45
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
- Lokalizacja: Żory/ Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: siwy1982 » śr cze 13, 2007 19:16
z tym ze ten gosciu jest laikiem i nie wie czy to ma grzybek jakis czy nie, a o przyspieszaczu nie wspomne, wie ze jest to wyjete z mk2 diesla i to wszystko. Jakbym mial numery pomp z "grzybkiem" i te ktore maja przyspieszacz to bym sie go zapytal o nr i wszystko byloby jasne.
-
arwam
Post
autor: arwam » śr cze 13, 2007 19:34
Taka osoba może nie wiedzieć które to numery
Jeśli masz możliwość to pojedź na miejsce albo poproś go żeby zrobił pare fotek pomki
-
siwy1982
- Nowicjusz

- Posty: 45
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
- Lokalizacja: Żory/ Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: siwy1982 » śr cze 13, 2007 19:48
wolalbym nie jechac w ciemno a majac numery pomp mialbym juz rozeznanie szukajac gdzie indziej.... moze ktos ma nr swojej pompy z "grzybkiem" pod reka lub numery pomp stosowanych w mk2 TD
-
arwam
Post
autor: arwam » śr cze 13, 2007 20:38
Zasadniczo pompy różniły się tylko pokrywą i grzybkiem
[ Dodano: 13 Cze 2007 20:42 ]
Aha i zapomniałem dodać miały różnie nastawione dawki paliwa w zależności od uzyskiwanych mocy
-
siwy1982
- Nowicjusz

- Posty: 45
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
- Lokalizacja: Żory/ Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: siwy1982 » śr cze 13, 2007 20:48
ale tak czy owak kazda pompa z "grzybkiem" podejdzie pod 1V?? bo dawke to sie swoja droga odpowiednio ustawi

-
arwam
Post
autor: arwam » śr cze 13, 2007 20:58
tak podejdzie nawet od 1,9td tylko wtedy trzeba wtryski zmieniać od 1,9td bo będzie się dławić i strelać w wydech.
wiem bo sam to przerabiałem.
a jak będziesz zakładać pompę z grzybkiem to musisz tylko podłączyć grzybek do układu dolotowego. Poproś gostka o kilka fotek pompy.

Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 21:01 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
siwy1982
- Nowicjusz

- Posty: 45
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
- Lokalizacja: Żory/ Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: siwy1982 » śr cze 13, 2007 21:08
no to musze teraz upolowac odpowiednia pompe a do tego bym potrzebowal numerow bo wole podzwonic i sie popytac niz jezdzic na darmo
-
euglen
- Użytkownik

- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » śr cze 13, 2007 21:38
arek wamej pisze:tylko wtedy trzeba wtryski zmieniać od 1,9td bo będzie się dławić i strelać w wydech
hmm... dziwne...
siwy1982,
double-d pisze:hmm ciekawe.. jeśli gośc poprawnie spisal nr z tej pompy to już będzie czwarty rodzaj pomp do 1.6 .. sam jestem ciekaw czy to dwufunkcyjna czy tylko z przyspieszaczem...
na forum juz była mowa o pompach z nr:
068 130 081 - napewno podnosi obroty
068 130 107 - nie podnosi
068 130 081 C - (tu sie wypowie ck, bo miał z tym problem )
068 130 109 H - ???? (edit: już wiemy ze podnosi obroty )
to moze jeszcze jakieś wynajdziemy...?
[ Dodano: 21 Lis 2006 19:44 ]
otórz zobaczcie co znalazłem... przydałoby sie żeby ktoś napisał czy te pompy sa z podnoszeniem obrotów... moze ktoś ma takie u siebie... co najlepsze... nie znalazłem wogóle pompy swojej (081) ani Ck (081C) no. tu są chyba tylko pompy do TD... ale oto są:
068 130 081M ... silnik 1V
068 130 107 ... brak oznaczenia
068 130 107AC ... brak oznaczenia
068 130 108M ... silnik Cs/Ky Cs: 1.6 D) / Ky: 1.7D
068 130 107J ... silnik Jk
068 130 108N ... silnik JK
068 130 180R ... silnik CY
068 130 180F ... silnik CY/JR all (1.6 TD)
068 130 109S ...silnik JR/CY
068 130 110B ...silnik SB
068 130 110Q ... silnik SB
Link do tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=781334

-
arwam
Post
autor: arwam » śr cze 13, 2007 21:48
euglen pisze:arek wamej pisze:tylko wtedy trzeba wtryski zmieniać od 1,9td bo będzie się dławić i strelać w wydech
hmm... dziwne...
siwy1982,
double-d pisze:hmm ciekawe.. jeśli gośc poprawnie spisal nr z tej pompy to już będzie czwarty rodzaj pomp do 1.6 .. sam jestem ciekaw czy to dwufunkcyjna czy tylko z przyspieszaczem...
na forum juz była mowa o pompach z nr:
068 130 081 - napewno podnosi obroty
068 130 107 - nie podnosi
068 130 081 C - (tu sie wypowie ck, bo miał z tym problem )
068 130 109 H - ???? (edit: już wiemy ze podnosi obroty )
to moze jeszcze jakieś wynajdziemy...?
[ Dodano: 21 Lis 2006 19:44 ]
otórz zobaczcie co znalazłem... przydałoby sie żeby ktoś napisał czy te pompy sa z podnoszeniem obrotów... moze ktoś ma takie u siebie... co najlepsze... nie znalazłem wogóle pompy swojej (081) ani Ck (081C) no. tu są chyba tylko pompy do TD... ale oto są:
068 130 081M ... silnik 1V
068 130 107 ... brak oznaczenia
068 130 107AC ... brak oznaczenia
068 130 108M ... silnik Cs/Ky Cs: 1.6 D) / Ky: 1.7D
068 130 107J ... silnik Jk
068 130 108N ... silnik JK
068 130 180R ... silnik CY
068 130 180F ... silnik CY/JR all (1.6 TD)
068 130 109S ...silnik JR/CY
068 130 110B ...silnik SB
068 130 110Q ... silnik SB
Link do tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=781334

Poprostu wtryskiwacze już nie rozpylają tylko strzelają nie rozpylonym paliwem
[ Dodano: 13 Cze 2007 21:50 ]
i paliwo dopala się w wydechu.
-
euglen
- Użytkownik

- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » śr cze 13, 2007 21:52
arek wamej pisze:Poprostu wtryskiwacze już nie rozpylają tylko strzelają nie rozpylonym paliwem
To już tym bardziej dziwne. U siebie mam wtryski z 1,6TD a pompa o znacznie większej wydajności niż ta z 1,9TD i nic mi nie strzela we wydech... Jak stwierdziłeś,że "strzelają" paliwem?
-
arwam
Post
autor: arwam » śr cze 13, 2007 21:58
na wysokich obrotach zwłaszcza zanim turbinka się wkręciła szedł niezły ogień z wydechu.
A warto zaznaczyć że na pompie już mi brakowało regulacji dawki w połączeniu z zablokowaną regulacją ciśnienia nieźle dawał popalić BMW 3-kom
-
euglen
- Użytkownik

- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » śr cze 13, 2007 22:02
arek wamej pisze:na wysokich obrotach zwłaszcza zanim turbinka się wkręciła
Jak to jest możliwe? Bo nie mam pojęcia...
arek wamej pisze:szedł niezły ogień z wydechu
mógł najwyżej kopcić jak lokomotywa, ale nie ogień...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości