Strona 1 z 1
Problem z przyspieszeniem
: wt cze 12, 2007 23:59
autor: pio76
Witam. Mam taki problem. Po włączeniu silnika i przejechaniu kilku km włącza mi się kontrolka od świec żarowych i miga podczas jazdy i postoju. Samochód jedzie normalnie i po kilku czy tam kilkudziesięciu kilometrach (kontrolka miga cały czas) traci moc (chyba tak przy prędkości 80-100 km/h i na wyższych biegach). Jest takie delikatne szarpnięcie i tak jakby coś się odcięło, daje się delikatnie przyspieszać ale nie jest to normalne przyspieszanie, pedał w podłogę a on praktycznie nic, jak delikatnie przyspieszam to coś tam przyspiesza ale ogólnie padaka. Nie jest to za każdym razem. Ale ta kontrolka zapala się teraz coraz częściej i tak się robi z tym przyspieszeniem. Z tego co się doczytałem to może to być wina przepływomoerza, albo N75- ale nie wiem co to oznacza to N75. O czego zacząc? Bo ta migająca kontrolka to jest z tego co wiem chyba jakiś tryb awaryjny w dieslu. Proszę bardzo o poradę. Jest to VW BORA 1.9 TDI 115KM (pompowtryski). POZDRO
: śr cze 13, 2007 00:21
autor: stani20
dzis mialem podobny problem
tez sie cos zacielo i turbo wogole nie ladowalo po zgaszeniu silnika i ponownym wlaczeniu pojawila sie katrolka ( ta co u Ciebie)
wnioski
zgasilem motor zaczelem sprawdzac wszystkie zawory w tym tez n75 miesci sie tam gdzie konczy sie klapa (zaczyna sie tam gdzie zamek konczy tam gdzie uszczelka ) ponizej masz zaworki ida do niego 3 wezyki jak sie przyjzysz to obok powinien byc jeszcze jeden lacznie jest ich chyba 4 tyle ze inaczej troszke wygladaja
posprawdzaj styki w tych zaworach w 3 powinny byc styki ( moze nielacza) sprawdz tez czy weze sie nie zesliznely ja ( malutkie weze czarne przekruj rozny ale w granicach 0.7 cm nie miezylem mowie na oko )
to do turbo a co do tej katrolki pogzebalem przy swiecach zarowych i sama zgasla heh prawie jak ruskim sprzecie
a ja mam na papie vp i MK4 niewiem jak u Ciebie sa rozmieszczone te zaworki ale mysle ze tak samo
pozdro stani20
: śr cze 13, 2007 00:30
autor: Corvax
pio76 pisze:O czego zacząc?
od diagnozy
: śr cze 13, 2007 00:37
autor: DANIEL LHR
witam
pio76 auto wpada w stan awaryjny .Prawdopodobnie sa zapieczone kierownice w turbinie lub coś nie tak ze sterowniem(węzyki ,zaworek n75) Napoczątek najlepiej podpiąc pod komputer i zczytać błedy
: śr cze 13, 2007 19:21
autor: inspire
prosta sprawa podaj kody błedów z vaga i nastanie jasność
: śr cze 13, 2007 21:37
autor: stani20
hm macie dobrze moje mk 4 jest jakies wybrakowane nie ma jednego pinu to strasznie utrudnia robutki przy niim .. wiec pozostaje sprawdzanie i dochodzenie przyczyn
: śr cze 13, 2007 22:08
autor: DANIEL LHR
stani20 ktorego pinu ci brakuje?