Strona 1 z 1

Błąd 17964

: wt cze 12, 2007 23:29
autor: karczoh
Witam,
mam problem z Golfem IV kolegi (silnik jak u mnie czyli poczciwy ALH), po podpięciu do Vag'a wyskoczył błąd 17964. Przyczyną podpięcia był brak mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowej, dodatkowo powiem że auto sporadycznie kopci przy rozruchu (biały dym). Podczas Vag'owania zauważyłe też że temperatura cieczy zatrzymuje się na granicy ~ 76 stopniach. Co może być przyczyną, co dokładnie oznacza ten błąd. Proszę o jakieś wskazówki.
Pozdrawiam

: śr cze 13, 2007 11:09
autor: inek01
karczoh pisze:co dokładnie oznacza ten błąd.
Zbyt niskie cisnienie doladowania.

: śr cze 13, 2007 19:18
autor: inspire
obejrzyj turbinę

: sob lis 22, 2008 17:32
autor: tommy-cichy
Koledzy wlasnie przerabiam ten sam problem.Prawie przyjechal do mnie znajomy podpiac sie pod vaga bo autko nie chce isc,przejechalem sie ma mula jak cholera wogole turbo sie nie wlancza.Chodzi o samochod Golf4,1.9 TDi podajze ALH 90km z 200roku.sprawdzilem grupe 011 w MS i w 3 pozycji wogole cisnienie nie rosnie po dodaniu gazu pozycja 2 rosnie a ta rzeczywista stoi a nawet spada.Co moze byc przyczyna,vag szczytal blad 17964.Kolega 2 dni temu wymienil w nim rozrzad,ale nie sadze zeby to cos od tego bo w BS poczatek wtrysku ma ustawiony na 075 bo jesli sie nie myle to w tym silniku tez sie ustawia tak poczatek jak w 1Z?Pomyslalem ze podczas wymiany mogli odlonczyc jakies wezyki od turba moze cos wam przychodzi do glowy?Prosze was o szybka odpowiedz bo musze mu do wieczorka cos z tym golferkiem zrobic.

: sob lis 22, 2008 19:28
autor: damcio151
daj logi 008 i 011

: ndz lis 23, 2008 11:28
autor: tommy-cichy
Damcio poradzilem sobie z tym,gosciu co mu robil ten rozrzad wypiol 2 wezyki od zaworkow ,wsadzilem wezyki i turbinka zaczela pompowac.A taki mechanikow to omijac z daleka jak moze oddac klientowi auto w takim stanie...A damcio powiedz mi czy w tym silniku poczatek wtrysku tez sie reguluje w identyczny sposob jak w 1Z?

: ndz lis 23, 2008 17:06
autor: homsky
tommy-cichy pisze:czy w tym silniku poczatek wtrysku tez sie reguluje w identyczny sposob jak w 1Z?
W 1Z regulacja polega na przekreceniu całej pompy, a w czwórce pompa jest nieruchoma a kręcimy kółkiem pompy , jak zdejmiesz obudowe paska to odrazu zobaczysz o co biega :grin:

: czw wrz 10, 2009 18:12
autor: passatgl5
ja w tej chwili tez trenuje muła w ALH. Na poczatku bardzo zapieczona była sztanga od kierownicy. Została rozruszana i dwa dni był spokój i znowu sie zaczeło... i stad moje pytanko a mianowicie jak bardzo lekko powinna chodzic ta sztanga po odpieciu podcisnienia od gruszki... Sam nie wiem czy ona sie blokuje czy ktorys zawór daje w dupe, trudno mi powiedziec czy ona rusza wystarczajaco swobodnie czy moze jednak za ciezko... jak moznaby to sprawdzic? Auto jest z 2000 roku ma przebieg 48 tyś i stało dwa lata i podejrzewam ze jezdzone bylo tylko do Aldi na zakupy.

: czw wrz 10, 2009 21:38
autor: leon79
passatgl5 pisze:Auto jest z 2000 roku ma przebieg 48 tyś i stało dwa lata i podejrzewam ze jezdzone bylo tylko do Aldi na zakupy.
:bajer:
chyba nie po to ktos kupuje diesela.

: pt wrz 11, 2009 14:02
autor: passatgl5
leon79 pisze:
passatgl5 pisze:Auto jest z 2000 roku ma przebieg 48 tyś i stało dwa lata i podejrzewam ze jezdzone bylo tylko do Aldi na zakupy.
:bajer:
chyba nie po to ktos kupuje diesela.
po co ktos kupił diesla zeby robic tyle kilometrów a nie wiecej mnie nie interesuje, jego strata. Ważne ze auto jest jak nowe, ma klime i diesla pod maska. Interesuje mnie natomiast jak go obudzić bo autko jest niemalże jak nowe i szkoda zeby na zamulaczu sie poruszał :kwiat:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek