Błąd 17964

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karczoh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 20, 2006 23:38
Lokalizacja: wawa

Błąd 17964

Post autor: karczoh » wt cze 12, 2007 23:29

Witam,
mam problem z Golfem IV kolegi (silnik jak u mnie czyli poczciwy ALH), po podpięciu do Vag'a wyskoczył błąd 17964. Przyczyną podpięcia był brak mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowej, dodatkowo powiem że auto sporadycznie kopci przy rozruchu (biały dym). Podczas Vag'owania zauważyłe też że temperatura cieczy zatrzymuje się na granicy ~ 76 stopniach. Co może być przyczyną, co dokładnie oznacza ten błąd. Proszę o jakieś wskazówki.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr cze 13, 2007 11:09

karczoh pisze:co dokładnie oznacza ten błąd.
Zbyt niskie cisnienie doladowania.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » śr cze 13, 2007 19:18

obejrzyj turbinę


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » sob lis 22, 2008 17:32

Koledzy wlasnie przerabiam ten sam problem.Prawie przyjechal do mnie znajomy podpiac sie pod vaga bo autko nie chce isc,przejechalem sie ma mula jak cholera wogole turbo sie nie wlancza.Chodzi o samochod Golf4,1.9 TDi podajze ALH 90km z 200roku.sprawdzilem grupe 011 w MS i w 3 pozycji wogole cisnienie nie rosnie po dodaniu gazu pozycja 2 rosnie a ta rzeczywista stoi a nawet spada.Co moze byc przyczyna,vag szczytal blad 17964.Kolega 2 dni temu wymienil w nim rozrzad,ale nie sadze zeby to cos od tego bo w BS poczatek wtrysku ma ustawiony na 075 bo jesli sie nie myle to w tym silniku tez sie ustawia tak poczatek jak w 1Z?Pomyslalem ze podczas wymiany mogli odlonczyc jakies wezyki od turba moze cos wam przychodzi do glowy?Prosze was o szybka odpowiedz bo musze mu do wieczorka cos z tym golferkiem zrobic.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 22, 2008 19:28

daj logi 008 i 011



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » ndz lis 23, 2008 11:28

Damcio poradzilem sobie z tym,gosciu co mu robil ten rozrzad wypiol 2 wezyki od zaworkow ,wsadzilem wezyki i turbinka zaczela pompowac.A taki mechanikow to omijac z daleka jak moze oddac klientowi auto w takim stanie...A damcio powiedz mi czy w tym silniku poczatek wtrysku tez sie reguluje w identyczny sposob jak w 1Z?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz lis 23, 2008 17:06

tommy-cichy pisze:czy w tym silniku poczatek wtrysku tez sie reguluje w identyczny sposob jak w 1Z?
W 1Z regulacja polega na przekreceniu całej pompy, a w czwórce pompa jest nieruchoma a kręcimy kółkiem pompy , jak zdejmiesz obudowe paska to odrazu zobaczysz o co biega :grin:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » czw wrz 10, 2009 18:12

ja w tej chwili tez trenuje muła w ALH. Na poczatku bardzo zapieczona była sztanga od kierownicy. Została rozruszana i dwa dni był spokój i znowu sie zaczeło... i stad moje pytanko a mianowicie jak bardzo lekko powinna chodzic ta sztanga po odpieciu podcisnienia od gruszki... Sam nie wiem czy ona sie blokuje czy ktorys zawór daje w dupe, trudno mi powiedziec czy ona rusza wystarczajaco swobodnie czy moze jednak za ciezko... jak moznaby to sprawdzic? Auto jest z 2000 roku ma przebieg 48 tyś i stało dwa lata i podejrzewam ze jezdzone bylo tylko do Aldi na zakupy.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » czw wrz 10, 2009 21:38

passatgl5 pisze:Auto jest z 2000 roku ma przebieg 48 tyś i stało dwa lata i podejrzewam ze jezdzone bylo tylko do Aldi na zakupy.
:bajer:
chyba nie po to ktos kupuje diesela.


User

Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » pt wrz 11, 2009 14:02

leon79 pisze:
passatgl5 pisze:Auto jest z 2000 roku ma przebieg 48 tyś i stało dwa lata i podejrzewam ze jezdzone bylo tylko do Aldi na zakupy.
:bajer:
chyba nie po to ktos kupuje diesela.
po co ktos kupił diesla zeby robic tyle kilometrów a nie wiecej mnie nie interesuje, jego strata. Ważne ze auto jest jak nowe, ma klime i diesla pod maska. Interesuje mnie natomiast jak go obudzić bo autko jest niemalże jak nowe i szkoda zeby na zamulaczu sie poruszał :kwiat:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 14:12 przez passatgl5, łącznie zmieniany 6 razy.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości