pompa rotacyjna

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 10, 2007 16:06

kat wtrysku bo o nim tu mowa powinien oscylowac w okolicach 51 (40 to tez dobra wartosc) moze przez co innego Ci sie zmulilo auto, a moze Ci sie niedomykac EGR i dlatego sie lekko muli, najleiej jest go zaslepic


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

darkob
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: darkob » pn cze 11, 2007 13:55

Kąt wtrysku ustawia sie względem temp. paliwa .50-55 jak silnik jest nagrzany min.80st.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: ??

Post autor: rob555 » pn cze 11, 2007 14:52

szach11 pisze:Jak bylem w serwisie powiedziano mi ze kat wtryku powinien zawierac sie pomiedzy 60 a 105 stopni. Pytanie czy moge ustawic na 80 czy 90 stopni zwiekszy wtedy dynamika itd. Czy bedzie to szkodliwe dla silnika czy nie ?
Hehe....a w do jakiego serwisu kolega jezdzi? Bo wydaje mi sie ze powinen go zmienic...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości