Brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wowa04
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw cze 07, 2007 18:15
Lokalizacja: wielkopolska

Brak mocy

Post autor: wowa04 » czw cze 07, 2007 18:46

Witam - posiadam VW GOLFA 1.9TDI , 2000r , problem polega na tym że auto straciło moc , tak jakby nie chodziła turbina , próbowałem juz różne sposoby , na krótko czujnik N75 , ale nic to nie pomaga , słyszałem że jak turbina jest walnieta to bardzo kopci , u mnie tego nie ma , ale jest troszeczke zaoliwiona na dole , czy to juz jej koniec - proszę o poradę
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 20:17 przez wowa04, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 07, 2007 20:10

moze przeplywka
poszukaj bo juz bylo wiele razy no i bez vaga to wrozenie z fusow


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

mcmichal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:33
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Brak mocy

Post autor: mcmichal20 » czw cze 07, 2007 20:47

A jaki masz silnik, jakie oznaczenie kodowe ile koni?? Mozesz miec walniety przepływomierz jesli brakuje ci całkowicie mocy od poczatku do konca, Sprawdzić mozesz odpinając kostke od przeplywomierza- jesli nie poczujesz roznicy to prawdopodobnie przeplywomierz powietrza jest walniety- taki gadzet przy filtrze powietrza!!!!Podmien go od kogos tylko musi byc wlasciwy do tego modelu bo jest ich wiele.


Bora-Bora

wowa04
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw cze 07, 2007 18:15
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: wowa04 » czw cze 07, 2007 21:41

co prawda , gdzie to oznaczenie kodowe jest ? - jest to silnik 80kM , jutro sprawdze przepływke, czy może być od AUDI 1996r , posiadam zwyly interfrejs VAG , tylko za bardzo nie wiem którą wersja oprogramowania i w jaki sposób ją sprawdzic - POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 21:43 przez wowa04, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 08, 2007 07:33

oj pojedź lepiej do mechanika, bo widać że nie jesteś expertem. nie ma pompowtrysków 80 KM, nawet zwykłych nie ma 80 jedynie 90 wzwyż. jeżeli masz rzeczywiście pompowtryska to może 81 KW ?? moja rada - warsztat zajmujący sie dieslem
przepływka musi być od takiego samego silnika, inna może mówić komputerowi głupoty
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2007 07:35 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

mcmichal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:33
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Brak mocy

Post autor: mcmichal20 » pt cze 08, 2007 23:56

w dowodzie masz wbite jaka moc w KW a 1KW to 1.3 KM wiec pomnoz kilowaty razy 1.3 i masz wynik w KM, a gdzie sprawdzisz oznaczenie kodowe?a wiec np z tyłu w bagazniku pod tą szmatą jest biał naklejka i tam jest wszystko o aucie opisane, powinno być TYPE czyli typ tegoz motoru, dalej jest moc, wyposazenia, gdzie prod. ile biegów , jakie wyposazenie itd. mozna równiez sprawdzić typ z przodu- jest taka czarna naklejeczka z lewej strony u gory, a takze ostatnio widziałem oznaczenie chyba na skzyni badz przy skzyni biegów.


Bora-Bora

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: SowaBezOka » ndz cze 10, 2007 14:27

Ja mam inny problem,po podlaczeniu VAGa pokazalo takie bledy

1.awaria wlacznika przy pedale hamulca

2.awaria pompy wtrysk.(klepie jak kosiarka do trawy)

3. zawor przylaczeniowy (cokolwiek by to mialo byc blad 19561)

4. przerwa N75 LUB ZWARCIE Z MASA (napiecie na wtyczce przy zaworze ok.3,6V)

5. N239 awaria przepustnicy powietrza (?)

6. 17964 taki blad (N75,cisnienie doladowania?)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 10, 2007 16:08

podaj dokladnie kody beldow to powiem Ci co to moze byc i gdzie szukac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

wowa04
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw cze 07, 2007 18:15
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: wowa04 » ndz cze 10, 2007 17:20

wielkie dzieki za podpowiedź - ale problem jest w tym żę w VAG - nie pokazuje żadnych błędów , sprawdzam VAG 208[1].1pl , może ta wersja jest nie pełna , wchodze w funkcję elektronika silnika - pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 10, 2007 17:35

wowa04 o te kody bledow to bylo do Sowy

a Ty zrob logi kanal 003, 010 i 011 pod obciazeniem (4 bieg od 1500 do 4000 obrotow)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: SowaBezOka » pn cze 11, 2007 06:02

Adamm,to te bledy...16955,17970,17964,19561,17957,



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 11, 2007 09:05

17957 P1549
Zawór N75 elektromagnetyczny
ograniczania
ciśnienia doładowania.
Przerwa lub zwarcie
z masą.

17970 P1562
Nastawnik N146
dawki wtrysku.
Górna wartość skrajna

mozliwe przyczyny
– uszkodzony lub zablokowany nastawnik N146 dawki
– została osiągnięta górna wartość skrajna;

mozliwe skutki
– zmniejszenie mocy;
– szarpnięcia;


tylko to znalazlem u siebie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: SowaBezOka » wt cze 12, 2007 09:03

Adamm,z tego co wiem,Ty zajmujesz sie nastawnikami??? A moze podjalbys sie naprawy?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 12, 2007 09:58

chodzi Ci o nastawnik?
jesli tak to zaden problem, odezwij sie do mnie na gg (niewidoczny) to pogadamy zeby nie zasmiecac forum


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 136 gości