nie pali się kontrolka świec żarowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

nie pali się kontrolka świec żarowych

Post autor: PROGRAF » wt cze 05, 2007 22:50

witam
nie wiem czy to duperela czy coś poważniejszego
mianowicie nie pali sie kontrolka grzania świec, nie wiem mam nadzieje że sie może przepaliła, myśle ze to nie wskazuje na nic poważniejszego
co wy sądzicie??

pozdro.



chudyuaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 24, 2007 17:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chudyuaz » śr cze 06, 2007 00:03

Jakby bylo to coś poważniejszego z grzaniem swiec to byś poprostu 1.9TD nieodpaliłbyś nigdy......ja mialem kiedyś taki silnik i wystarczylo ze niebyły dogrzane i niebyło możliwości zeby zapalic... :bigok: Moim zdaniem to niema co się przejmować!!!!



PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » śr cze 06, 2007 00:57

oki
dzięki za odpowiedz
podejrzewam że po prostu dała ciała żaróweczka



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr cze 06, 2007 06:24

jeśli odpalasz bez najmniejszych problemów to tylko kontrolka, jeśli musisz go kręcić to coś poważniejszego, np. przekaźnik, którego wymiana jest banalna.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

zuczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:21
Lokalizacja: Poznań/Horodyszcze
Kontakt:

Post autor: zuczek » śr cze 06, 2007 11:57

PROGRAF, to zalezy w nowszysch licznikach czyli tak od 95r wzwyz sa juz diody nie zaroweczki :D


Tylko BMW!

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr cze 06, 2007 19:32

zuczek pisze:PROGRAF, to zalezy w nowszysch licznikach czyli tak od 95r wzwyz sa juz diody nie zaroweczki
Bajki kolego opowiadasz :P

Zarowki byly do konca produkcji Mk3 :bajer:


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr cze 06, 2007 19:39

inek01 pisze:
zuczek pisze:PROGRAF, to zalezy w nowszysch licznikach czyli tak od 95r wzwyz sa juz diody nie zaroweczki
Bajki kolego opowiadasz :P

Zarowki byly do konca produkcji Mk3 :bajer:
Zgadzam się były zaróweczki do końca produkcji MK III, podświetlenie licznika 1,8V, pozostałe 1,2V.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr cze 06, 2007 19:47

PinkFloyd pisze:podświetlenie licznika 1,8V, pozostałe 1,2V.
Chyba 2W (zielona oprawka) i 1,1W (pomaranczowa oprawka) a napiecie to 12V ;)
Zarowki sa podobno takie same, tylko oprawki graja role...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr cze 06, 2007 19:49

inek01 pisze:
PinkFloyd pisze:podświetlenie licznika 1,8V, pozostałe 1,2V.
Chyba 2W (zielona oprawka) i 1,1W (pomaranczowa oprawka) a napiecie to 12V ;)
Zarowki sa podobno takie same, tylko oprawki graja role...
Zgadza się z oprawkami, ale ja z nich wyciągnełęm żarówkę a tam patrze na czarno napisane 1,8V :blush: a licznik na bank nie ruszany , tak jak mówisz wymieniłęm na 2V , a te ponoć 1,2v wymieniłem na 1,5V i jest :bigok: - wazne żeby świeciły :grin:
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 19:50 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr cze 06, 2007 19:54

PinkFloyd pisze:Zgadza się z oprawkami, ale ja z nich wyciągnełęm żarówkę a tam patrze na czarno napisane 1,8V tak jak mówisz wymieniłęm na 2V , a te ponoć 1,2v wymieniłem na 1,5V i jest - wazne żeby świeciły
Mozliwe ze jest jakies czary-mary z napieciem w tych oprawkach :-k

Ostatnio wymienialem jedna od wyswietlacza km.
Najsmieszniejsze ze w ASO Skoda nie mieli, a w normalnym sklepie moto kupilem taka jaka byla w oryginale - OSRAM od razu z oprawka...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr cze 06, 2007 20:05

Sorki coś mi sie poknociło z V i W :kac: wiesz meczyk :pub: . Zarówki były 1,8W i 1,2W a napięcie 12V :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości