Strona 1 z 2

Koło pasowe paska wieloklinowego, jaki numer???

: wt cze 05, 2007 20:18
autor: PinkFloyd
Potrzebuje pilnie numer fabryczny koła pasowego- gumowo metalowego napedzającego pasek wieloklinowy ( mocowane do koła zębatego wału rozrządu ) dla modelu AAZ rok 95r.

Dzieki za szybka odpowiedź. :pub:

: wt cze 05, 2007 20:51
autor: Apsik
028 105 253 A
wg. Etka to to jest "koło pasowe dla wspomagania kierownicy"

: wt cze 05, 2007 20:55
autor: PinkFloyd
Dzięki :pub:

: wt cze 05, 2007 20:55
autor: Apsik
Obrazek

: wt cze 05, 2007 21:21
autor: PinkFloyd
Apsik pisze:028 105 253 A
wg. Etka to to jest "koło pasowe dla wspomagania kierownicy"
Czy tam na końcu nie powinno być literki "T" zamiast "A"????

: wt cze 05, 2007 21:22
autor: jaszczur
PinkFloyd pisze:Czy tam na końcu nie powinno być literki "T"?
własnie tak tam była pomylka :bajer: 028 105 243 T motor 1y 1z aaz

: wt cze 05, 2007 21:28
autor: PinkFloyd
jaszczur pisze:
PinkFloyd pisze:Czy tam na końcu nie powinno być literki "T"?
własnie tak tam była pomylka :bajer: 028 105 243 T motor 1y 1z aaz
No właśnie coś mi nie pasowało. Dzieki. Czyli takie powinno być ok ??? http://www.allegro.pl/item203026318_aud ... rteco.html

: wt cze 05, 2007 21:30
autor: jaszczur
PinkFloyd pisze:Czyli takie powinno być ok
tak jest :bajer:

: wt cze 05, 2007 21:34
autor: PinkFloyd
Tylko te cholerstwo bardzo drogie :crazy: Bicia nigdy nie miałem na tym kole ale mam z nim inny bo guma w nim sparciała ze starości i rano metal obraca się na gumie i piszczy widac wtedy ze sa obroty mniejsze o 100, po 30 sekundach załapuje i jest ok do nastepnego odpalenia. Zaznaczyłęm kreda na tym kole i sie przesuwają znaki wiec na pewno to.

: pt cze 08, 2007 23:52
autor: robertg1972
witam ja takie koło znalazłem za 280 zł na allegro sprzedawca to pasekalfa.

Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane - PILNA SPRAWA

: ndz cze 17, 2007 13:32
autor: meffiu
otóż przed tygodniem po raz 3 pojawił się u mnie problem piszczącego paska klinowego,
okazało się że koło pasowe ma duże bicie, po odkręceniu go guma jest sparciała, lekko wyłazi ale...................... czy to koło składa się z kilku elementów - ponieważ zamówiłem drugie koło pasowe (na szczęście mogę je zwrócić) - po założeniu go jest dobrze ale.... brakuje mi drugiej części, na której siedzi pasek zębaty od pompy wspomagania - mechanik a zarazem kolega mówi mi że samo pojedyncze koło tylko na pasek wieloklinowy to za mało - że muszę znaleźć drugie nawet uzywane koło podwójne


Moje koło ma numer 028 105 253 A czyli wszystko się zgadza ......

Mam pytanie - czy to mniejsze koło, które napędza pompę wspomagania można a może trzeba przełożyć ze starego koła ?? czy jak ???? ani w intercarsie ani w focie nie słyszeli o podwójnym kole pasowym

bardzo mi zależy na odpowiedzi bo autko stoi już tydzień i nic nie drgnęło - bo jest problem z kołem pasowym podwójnym

Re: Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane - PILNA SPRAWA

: ndz cze 17, 2007 18:02
autor: PinkFloyd
meffiu pisze:otóż przed tygodniem po raz 3 pojawił się u mnie problem piszczącego paska klinowego,
okazało się że koło pasowe ma duże bicie, po odkręceniu go guma jest sparciała, lekko wyłazi ale...................... czy to koło składa się z kilku elementów - ponieważ zamówiłem drugie koło pasowe (na szczęście mogę je zwrócić) - po założeniu go jest dobrze ale.... brakuje mi drugiej części, na której siedzi pasek zębaty od pompy wspomagania - mechanik a zarazem kolega mówi mi że samo pojedyncze koło tylko na pasek wieloklinowy to za mało - że muszę znaleźć drugie nawet uzywane koło podwójne


Moje koło ma numer 028 105 253 A czyli wszystko się zgadza ......

Mam pytanie - czy to mniejsze koło, które napędza pompę wspomagania można a może trzeba przełożyć ze starego koła ?? czy jak ???? ani w intercarsie ani w focie nie słyszeli o podwójnym kole pasowym

bardzo mi zależy na odpowiedzi bo autko stoi już tydzień i nic nie drgnęło - bo jest problem z kołem pasowym podwójnym

028 105 253 A to jest chyba koło od paska klinowego pompy wspomagania , te koło jest przymocowane do koła 028 105 253 T http://www.allegro.pl/item203026318_aud ... rteco.html na którym chodzi pasek wieloklinowy. To które koło kupiłeś???? te pojedyncze , czy na szeroki pasek????
Najczesciej kupuje sie koło 028 105 253 T a te drugie sie przekąłda. Dobre koło 028 105 253 T to kosztuje od 400zł wzwyż.

Tu widac małe koło które jest przymocowane do dużego, http://www.allegro.pl/item202970028_kol ... _9_td.html

: ndz cze 17, 2007 20:01
autor: meffiu
Dzięki,
kupiłem to za dużo powiedziane, po prostu koło pasowe wziąłem na próbę, dokładnie to samo,
jutro sprawdzę czy na pewno to mniejsze koło się przekłada,
rysunek, który pokazuje cały schemat co i jak nie za bardzo jest czytelny
nowe koło ma w identyczny sposób zdrapane numery jak na zdjęciu
muszę jeszcze lekko "zabielić" powierzchnię wału bo chyba jest minimalna nierówność
jak porobie - dam znać co i jak
w sumie było 4 lata spokoju od remontu głowicy, i wymiany wału, ale teraz w miare szybko się zorientowałem, że znowu zaczyna się problemik z wałem, a przy okazji okazało się, że i koło pasowe się skończyło (przebieg 236tys km od nowości - tzn zakup auta 1997 rok przy przebiegu 19tys km).

: ndz cze 17, 2007 21:42
autor: PinkFloyd
meffiu pisze:Dzięki,
kupiłem to za dużo powiedziane, po prostu koło pasowe wziąłem na próbę, dokładnie to samo,
jutro sprawdzę czy na pewno to mniejsze koło się przekłada,
rysunek, który pokazuje cały schemat co i jak nie za bardzo jest czytelny
nowe koło ma w identyczny sposób zdrapane numery jak na zdjęciu
muszę jeszcze lekko "zabielić" powierzchnię wału bo chyba jest minimalna nierówność
jak porobie - dam znać co i jak
w sumie było 4 lata spokoju od remontu głowicy, i wymiany wału, ale teraz w miare szybko się zorientowałem, że znowu zaczyna się problemik z wałem, a przy okazji okazało się, że i koło pasowe się skończyło (przebieg 236tys km od nowości - tzn zakup auta 1997 rok przy przebiegu 19tys km).
Ja u siebie też kupiłem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108242 i te ze wspomagania małe na 100% sie przekłada ze starego i do nowego przykręca śrubami imbusowymi które przechodza przez te koła i wkręcają się do koła zębatego wału.