ile wyciągneliście z 1Y
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ile wyciągneliście z 1Y
piszcie do ilu km/h udało wam się rozbujać golfa z tym silnikiem a jeśli przeprowadzaliście jakieś mody zwiększające moc też o tym napiszcie
ja moim na prostej jadę max 155km/h i nie ma opcji żeby poszedł więcej na prostej z górki rozpędza się do 160km/h
foto jeszcze na starych zegarach teraz mam z obrotomierzem od vento
moc seryjna lub mniej bo już golfina kilka latek ma
mody:
wywalony kat, i olej opałowy w baku
pozdrawiam posiadaczy 1Y
ja moim na prostej jadę max 155km/h i nie ma opcji żeby poszedł więcej na prostej z górki rozpędza się do 160km/h
foto jeszcze na starych zegarach teraz mam z obrotomierzem od vento
moc seryjna lub mniej bo już golfina kilka latek ma
mody:
wywalony kat, i olej opałowy w baku
pozdrawiam posiadaczy 1Y
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 00:21 przez mp1985, łącznie zmieniany 1 raz.
na kołach 185/60/14 z dwoma osobami i kupą bagażu miałem na liczniku 160km/h, w baku ON ze stacji; do testów polecam ukraińską ropę - lata zdecydowanie lepiej niż na polskim ON
kata też nie posiadam
dodatkowo to może być kwestia sprzęgła - na kończącej się tarczy miałem przy 120km/h ok. 3300-3400 rpm, teraz. po wymianie, jest ok. 3100rpm/120, więc siłą rzeczy można trochę więcej jeśli chodzi o Vmax
kata też nie posiadam
dodatkowo to może być kwestia sprzęgła - na kończącej się tarczy miałem przy 120km/h ok. 3300-3400 rpm, teraz. po wymianie, jest ok. 3100rpm/120, więc siłą rzeczy można trochę więcej jeśli chodzi o Vmax
był mk3, jest prawie mk4
jak to mozliwe?? tez mi sie powoli konczy sprzeglo i mam 120 przy 3300 chybaadas01 pisze:20km/h ok. 3300-3400 rpm, teraz. po wymianie, jest ok. 3100rpm/120, więc siłą rzeczy można trochę więcej jeśli chodzi o Vmax
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
ja mam taki silniczek w mk2 i na kolach 13'' polecialem 180km/h (skrzynia 4T)
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
ja leciałem na 13" oponki seria 175/70/13 przy 155lm/h ma równo 4tys obr i tyle daje rade na prostej
natomiast równo przy 3000obr mam 115km/h
[ Dodano: 06 Cze 2007 00:23 ]
marcin999, moj lecial 165 z malej gorki 4500obr:/ jakos duzo tych obrotów ja mam tak jak pisałem równe 4tys przy 155km/h z czego to moze wynikać? bo słyszałem że ta skrzynia to to samo co w AAZ i że max ma przy 185km/h 4500obr
natomiast równo przy 3000obr mam 115km/h
[ Dodano: 06 Cze 2007 00:23 ]
marcin999, moj lecial 165 z malej gorki 4500obr:/ jakos duzo tych obrotów ja mam tak jak pisałem równe 4tys przy 155km/h z czego to moze wynikać? bo słyszałem że ta skrzynia to to samo co w AAZ i że max ma przy 185km/h 4500obr
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 00:40 przez mp1985, łącznie zmieniany 1 raz.
mp1985,
e raczej nie ja mam tak
2400-90km/h
3000obr 110km/h
3600- 130km/h
3800-140
4100-150
4300-4400 160 jakos tak tylko ze przy tych wiekszych V to nie dam sobie reki uciac ale pod czerwone pole sie wkrecil tylko tak jak mowie byla gorka i na zimowkach 175/70/13, a teraz mam 185/65/14 wiec lapie 160 na liczniku nie ma sily zeby go dokrecic juz, ale to i tak jest 165 albo i wiecej wiec ksiazkowo.
a skrzynie mam chyba CHD, ale nie jestem pewny wychodzi na to ze masz troche szybsza skrzynie.
e raczej nie ja mam tak
2400-90km/h
3000obr 110km/h
3600- 130km/h
3800-140
4100-150
4300-4400 160 jakos tak tylko ze przy tych wiekszych V to nie dam sobie reki uciac ale pod czerwone pole sie wkrecil tylko tak jak mowie byla gorka i na zimowkach 175/70/13, a teraz mam 185/65/14 wiec lapie 160 na liczniku nie ma sily zeby go dokrecic juz, ale to i tak jest 165 albo i wiecej wiec ksiazkowo.
a skrzynie mam chyba CHD, ale nie jestem pewny wychodzi na to ze masz troche szybsza skrzynie.
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 09:42 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Witam tez mam 1Y i co prawda nie sprawdzalem ile wycisnie ale mysle ze powinien do tych 160 dociagnac. Jezdze do pracy autostrada rowna jak stol 22 km i np jadac 90km/h i wciskajac pedal gazu( nie do podlogi) aby osiagnac 130km/h to rozpedza sie w tym przedziale zaskakujaco dobrze Zaraz po tym jak ojciec przyjechal nim z niemiec i byly pierwsze jazdy to myslalem ze to auto ma turbo i pozniej sie nieco zdziwilem ze on ma przeciez tylko 64KM i to niezniszczalny wolnossacy diesel A wczesniej mialem golfa II z 90 konnym 1.8 niezagazowny a ojciec ma passata 2.0 16V ABF tez bez gazu wiec jezdzilem sporo mocniejszymi autami , a ze jezdze spokojnie to ten silniczek mi starcza. Najwieksza roznica z benyzna to wolniejszy start i kruciotka jedynka.Pozniej juz jest dobrze pozdro dla posiadaczy prawdziwego diesla z krwi i kosci
moje VW w rodzinie - passat B5 FL 1.9 TDI AWX-'02 i golf mk3 1.9 D 1Y-'93 - VW - dlugodystansowy krol autostrad:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości