Strona 1 z 1

Cieknie z ostatniego wtrysku - na zatyczce

: pn cze 04, 2007 21:31
autor: eso-es
Cześć !
Moje cudo mam już dość długo, ale do tej pory jak to na VW przystało nie miałem w ogóle po co zaglądać pod maskę - poza wymianą oleju i filtrów.
Ale... stało się.
Wiem, że pewnie to dziecinnie proste i pierdoła może w sumie, ale nie znalazłem postu na ten temat. Cieknie mi ropa spod zatyczki na ostatnim wtrysku (tej takiej gumowej zaślepki). Nie wiem czy ma to jakies znaczenie, ale czuję że nie jest ona wepchnięta do końca - z 3 mm można spokojnie przekrzywiać w palcach. Próbowałem to jakoś łopatologicznie wepchnąć ale nie da rady - jest lepiej (nie pryska mi ropą po całym silniku) ale tak czy inaczej widze ze cieknie. Jak to naprawić ?? Help !! Proszę - bo jazda moim drugim autem (2.0 benzyna) codziennie do pracy mnie położy finansowo.

Re: Cieknie z ostatniego wtrysku - na zatyczce

: wt cze 05, 2007 09:04
autor: RobertP
eso-es pisze:Cieknie mi ropa spod zatyczki na ostatnim wtrysku (tej takiej gumowej zaślepki).
a nie możesz jej zdjąć i jakoś skrócić o parę mm
wtedy wejdzie ciaśniej, powinno pomóc a jak nie to zmień na nową gumkę
a poza tym możesz zrobić fotkę i nam tutaj pokazać :) ?
eso-es pisze:jazda moim drugim autem (2.0 benzyna) codziennie do pracy mnie położy finansowo.
sprzedaj go i kup drugiego dieselka :) :bigok:

: wt cze 05, 2007 09:07
autor: kaczor4011
najlepiej wymiana! taki korek kosztuje chyba 3zl i najlepiej kupic 2 zeby miec na zapas :bigok:

: wt cze 05, 2007 09:36
autor: Giugiaro1
Ja mam założony 2cm wężyk przelewowy zaślepiony uciętym gwoździem. Może troche amatorsko, ale spełnia to swoje zadanie :bigok:

: wt cze 05, 2007 10:13
autor: gitfunfel
Zatyczka ostatniego wtryskiwacza- 2 zł (niedawno kupowałem)

: wt cze 05, 2007 11:16
autor: eso-es
Hm.. wielkie dzięki. Czyli co - wystarczy te stare gumisko wyszarpać i potem wetknąć nowy ?? I po sprawie? Nie trzeba tam niczego odkręcać czy jakoś w inny sposób ingerować w to cudo ??
PS: co do 2.0 benzyna - bez obrazy - ale 87r , 1,6 D nie nadaje się specjalnie na jeżdzenie w trasy - 110km/h to maks - a to i tak na chwile bo sie (jak go w rodzinie nazywamy) dziadzio męczy. Na liczniku ma 315 000 km - a od poprzedniego wlasciciela wiem ze ma cofniety o 150 000 : ). Dziadzio już tylko na dojazdy do pracy.
A spala - 4,8 - 5.0 l / 100km : )

: wt cze 05, 2007 14:42
autor: RobertP
eso-es pisze:Czyli co - wystarczy te stare gumisko wyszarpać i potem wetknąć nowy ?? I po sprawie?
dokładnie tak, ściągaj i zakładaj nową, albo jak pisałem
skróć troszkę i zobacz po jakimś czasie czy nie podcieka,
a powiem Ci że takie niemieckie gumowe rurki w oplocie
można kupić na metry ceny od 6zł do 15 za mb :bigok:

: śr cze 06, 2007 08:10
autor: eso-es
Podziękował - dziś zmieniam gumkę :rotfl: . W razie wpadki :rotfl: się jeszcze odezwę.
Pozdrawiam!!

: śr cze 06, 2007 09:51
autor: Cinek
tu nie ma prawa być wpadki :) zdejmujesz, zakłądasz nową. do końca nie wchodzi bo oryginalne zaślepki są dłuższe niż króciec.