Strona 1 z 1

TDI do MK2 da rade?

: pn cze 04, 2007 09:24
autor: sztux
Czy jest opcja wstawienia szlachetnego silniczka TDI do Golfika II. Jezeli tak to od jakiego autka i czy duzo trzeba robic przerobek? I chyba jak wrzyci sie taki silniczek to trzeba ze skrzynia razem?

: pn cze 04, 2007 10:51
autor: Cinek
spojrzyj poniżej to zobaczysz że da rade

: pn cze 04, 2007 15:25
autor: dawid018
tomcio pisze:Da radę, było, poszukaj
no wlasnie.wielu już o to pytało ale jakos chyba tylko na pytaniach sie skonczyło.a szkoda

: pn cze 04, 2007 16:48
autor: Lukas-182
Da radę !!! z tego co wiem, to idealnie pasuje silnik 1.9TDI od golfa III, kłopot później jest z podłączeniem elektryki, ale sam silnik pasuje idealnie na łapy podtrzymujące w golfie II.

Sam się przymierzam do założenia takiego silniczka do mojej Jettki, ale odstrasza mnie ta elektryka. Co do ceny to silniczek 1.9TDI można wyrwać już od 2400zł., ale ot nie wszystkie koszty :(

Pozdrawiam, sztux.

: pn cze 04, 2007 17:05
autor: Trochim
silnik pasuje do mk II. ja mam wstawiony z passata B4. musiałem trochę "puknąć" prawą podłużnice bo koło pasowe się nie mieściło, ja mam ta wersje silnika gdzie pompa od wspomagania jedst napedzana oddzielnym waskim paskiem klinowym możliwe ze bez kola wspomagania weszło i bez tego. łapy silnika pasują idealnie. skrzynie wypadało by tez zmienić ponieważ ma dłuższe przełozenia niż skrzynia w td oraz jest wieksze sprzegło w tdi. dalej do wyniany ida pedały ze względu na sterowanie hydraulicznym sprzęgłem oraz potencjometrem gazu ale i to da sie obejść mozna zostawic stare pedały sprzęgło przerobić na linke i potencjometr tez da się jakoś dostawic do seryjnych pedałów.
Jak wymieniasz skrzynie to i półośki z przegubami beda potrzebne inne jak masz przeguby 100mm a półośki od gti 16V z mkII lub jakiegoś corrado.

a co do elektroniki to też mozna się bez niej obejść :)

: pn cze 04, 2007 20:14
autor: Cinek
Trochim pisze:musiałem trochę "puknąć" prawą podłużnice bo koło pasowe się nie mieściło, ja mam ta wersje silnika gdzie pompa od wspomagania jedst napedzana oddzielnym waskim paskiem klinowym możliwe ze bez kola wspomagania weszło i bez tego
ja mam na szeroki pasek, i niestety podłużnice też trzeba było potraktować szlifierką, bo koło pasowe mogło uderzyć przy jakiejś nierówności.
a tak OT, trochim, gdzie sie podziewałeś, jakoś cie mało było widać. jak tam syncro, skończone ??

: pn cze 04, 2007 20:33
autor: Trochim
nie miałem neta - walczyłem z tp sa ;)

syncro no jeszcze nie :P

próbowałem róznych rózności z przednim zawieszeniem i wahaczami wkońcu powróciłem do wersji oryginału z mk II bo udało mi sie kupić prawą półoś od rallye teraz tylko lewa od jakiegoś 16V i bedzie ok :bajer:

: pn cze 04, 2007 21:01
autor: dawid018
tomcio, mi też sie marzy swap ale nie stac mnie i modze mojego JR oczywiście wykorzystując rady z forum. min. twoje