Dławi nowy silnik 2.0 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

carlos186
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 15:53
Lokalizacja: Śląskie

Dławi nowy silnik 2.0 TDI

Post autor: carlos186 » ndz cze 03, 2007 16:05

Witam jestem tutaj nowy i mam powazny problem. Mam autko z silnikiem diesla 125 kW i przebieg aktualy ok 1500km , odebrany 2 tyg temu z salonu .Auto dopoki nie przejedzie sie na autostradie jezdzi jak nowe ale po ok 30 km przejazdzce na tasie , gdy sie zagrzeje zaczyna jes dławic . zwłaszcza ok 3000 obr/min na 2, 3, 4 , a czasami i 5 biegu 3-4 razy go przydławi na ułamek sekundy . Podczas jazdy diagnostycznej i w serwisie nic nie wyszło na komputerze , pompowtryski wskazuja prawidłowe wartości , nie jest to tez turbina ( samochod nowka) , w serwisie rozkładaja rece , czy ma ktoś może pojęcie co to może byc ? POMOCY !!! dziekuje za szybka odpowiedz
Ostatnio zmieniony ndz cze 03, 2007 16:11 przez carlos186, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz cze 03, 2007 16:13

Proponuje udac sie najpierw do innego ASO. Skoro z autem jest cos nie tak, wstawiaj go do ASO, co z tego ze rece rozkladaja? Jako konsument masz swoje prawa.. A i diagnoze niech ci zrobia na trasie, tak aby przy nich ci zadlawil..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

carlos186
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 15:53
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: carlos186 » ndz cze 03, 2007 16:16

tak tez zrobilem ale auto stoi tydzien w ASO a oni mail-uja z importerem co dalej robic , czas leci a auta nie mam .



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz cze 03, 2007 16:26

Dokladnie warunki gwarancji przesledz.. Ile czasu moga trzymac itd. Po jakim czasie nalezy sie wymiana egzemplarza.. Ewentualnie proponuje poszukac dobrego speca z forum w twojej okolicy i porzadnie zVAGowac..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

pomoc

Post autor: gruchaarl » wt cze 03, 2008 09:38

Mogę pomóc, nie jestem z okolic śląska ale mam kilka pomysłów :). jak coś to prosze o priv. W kazdym razie musiał byś do mnie przyjechać :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 03, 2008 11:30

carlos186 pisze:zwłaszcza ok 3000 obr/min na 2, 3, 4
moze procedura wypalania FAP-a ?

nie tankuj porządnego paliwa np V-power lub BP Ultimate tylko zwykłe z Orlenu i sprawdź...



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt cze 03, 2008 13:00

cowboy pisze:
carlos186 pisze:zwłaszcza ok 3000 obr/min na 2, 3, 4
moze procedura wypalania FAP-a ?

nie tankuj porządnego paliwa np V-power lub BP Ultimate tylko zwykłe z Orlenu i sprawdź...
dokładnie..najlepiej jeździ to na zwykłej ropce :grin:
V-Power itp zabiera ok.10-15KM - przetestowane

przyjrzyj sie też przepływce - u klienta w 170tce Leonie padła szybko..koszt ponad 1000zł w ASO


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości