Strona 1 z 1
skąd wyrwac pina od 1.6td i na co zwracac uwage przy kupnie
: ndz cze 03, 2007 12:25
autor: mikan
jak w temacie chce kypic tego pina i nie wiem nawet jaka jest fachowa nazwa tej czesci,zeby sie zapytac u pompazy albo gdzie, i na co zwraca uwage , czy moga byc jakies sfatygowane itd,no i jak sie ceny ksztaltuja
: ndz cze 03, 2007 12:46
autor: mikan
a znasdz fochowa nazwe tego? bo moze poszukam poza forum, poniewaz ceny rzezczy uzywanych do tuningu z cen standardowych w razie chodliwosci wzrastaja wiele razy, ale i tak jesli ktos z was posiada takową rzezcz to prosze odezwac sie
: ndz cze 03, 2007 13:10
autor: tuha
z euglenem zagadaj moze jeszcze ma piny ogolnie poszukaj na forum i zwroc uwage zeby byl toczony mimosrodowa(czy jakos tak)tzn zeby byl asymetryczny jesli szukasz samego bolca(bo reszte przekaldasz z tego co masz)a warto zmienic pina
: ndz cze 03, 2007 13:23
autor: zaprzal
tuha pisze:z euglenem zagadaj
z Trochimem. chyba teraz ma jakis fajny pin do sprzedania
: ndz cze 03, 2007 15:14
autor: tuha
euglen Trochim kazdy kto ma pin
: ndz cze 03, 2007 16:03
autor: mikan
no ja calosc chce zeby nie ruszac swojego orginalu,bo odrazu chce ta podkladke spilowac i ta kreske przedluzyc jak nizej bedzie schodzic, po prostu zaczyna sobie czesci kompletowac, chociaz tego z tym mimisrodem nie kumam, z tego co myslame to sa albo od 1.9td zwykle albo te wlasciwe od 1.6td i dalej nie ma roznic
: ndz cze 03, 2007 16:20
autor: tuha
jesli jest dotaczany(a nie orginal)to jest roznica jak jest dotaczany,w 1.9 neiam tej podkaldki plastkiwoej i nic sie nie piluje ja poprostu odkrecilem srube wyjalem pin i wlozylem od 1.6 i tyle i roznica jest bardzo wyrazna a i zawsze moge wlozyc stary pin bez problemu
: ndz cze 03, 2007 16:34
autor: mikan
nie no dobra, ja cos poprostu znalazlem o podpilowywaniu