Obawa przed zwiększeniem dawki paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Obawa przed zwiększeniem dawki paliwa

Post autor: powertrain » sob cze 02, 2007 19:27

jeżdżę już od 3 lat 1.9 TD i nie miałem żadnych problemów z odpalaniem rano czy w zime czy w lato.pali mi 6.5 w mieście a latam na 16 215/40/16. z tego co tu czytam to chcąc uzyskać większą moc to bez grzebania w pąpie ani rusz a wtedy mogą się zacząć problemy np z odpalaniem..wiadomo sam nic grzebać nie chcem ale mechanikom też nie bardzo wierze.jest to model z końca 93r a mam dopiero stuknięte 177tys,trochę się poci z pod klawiatury ale olej trzyma od wymiany do wymiany,nic nie dolewam.Chciaałbym mu podnieść osiągi ale boję się że jak zacznę gezebać to zacznie się sypać......ktoś coś doradzi??
Ostatnio zmieniony sob cze 02, 2007 22:12 przez powertrain, łącznie zmieniany 1 raz.



hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » sob cze 02, 2007 19:58

witam

ja bym nic nie dotykał
mozna troche podniesc cisnienie na turbinie ale nie polecam ja podnosiłem dawke na pompie w oplu 1.6D troszke mocy dało i prędkosc wzrosła wraz z zurzyciem paliwa i chmurą z komina.



Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » sob cze 02, 2007 20:02

narazie wywale kata i podkręce na turbinie



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » sob cze 02, 2007 20:42

No risc= No fun
Nieda się zwiekszyć Osiągów bez większej dawki paliwa. Powietrzem nowych koni nie napoisz. Pewnie że jak nic nie będziesz robić przy zwiększaniu dawki , czy wymianie pina lda to będzie dobrze jeździł tak jak teraz. Ale nie poto podkręcamy nasze maszyny żeby chodziły jak fabryka dała. Tuning pozwala uzyskac większą przyjemność z jazdy. Jesli dobrze ci się jeździ na takich ustawieniach jakie masz to nic nie zmieniaj i odpuść sobie tuning.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob cze 02, 2007 22:12

Tak wogole to po co zakladasz kilka tematow i w kazdym masz tylko jedno pytanie? Tak ciezko zapytac o wszystko w jednym? Problem masz z wyedytowaniem postu i wpisaniem drugiego pytania?

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Obawa przed zwiększeniem dawki paliwa

Post autor: souler » sob cze 02, 2007 22:51

powertrain pisze:Chciaałbym mu podnieść osiągi ale boję się że jak zacznę gezebać to zacznie się sypać......ktoś coś doradzi??
to sie spier... i spokoj. kogo interesuje stan twojego motoru, jak tutaj prawie kazdy kreci ile wlezie i martwi sie dopiero jak kleknie. moj nie pali bez przyspieszacza, ma problemy z obrotami i mam to gleboko w du.. bo jezdzi tak jak mi sie podoba!!! jak sie boisz to nie pytaj o rady. chcesz mocy bez ryzyka to zmien auto. :ass:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » sob cze 02, 2007 22:53

na rower tam moc jest zawsze pod kontrola



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » sob cze 02, 2007 23:00

powertrain pisze:narazie wywale kata i podkręce na turbinie
Nie masz co podkręcać turbiny bez większej dawki. To Tak jakbyś dolał wody do zupy i myślał że sobie więcej pojesz. Najpierw dawka, potem turbo.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości