Czy do nadwozia po AAZ da sie wlozyc 130KM ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Czy do nadwozia po AAZ da sie wlozyc 130KM ?

Post autor: mikan » pt cze 01, 2007 13:22

poprzednio mialem astre gsi 16v 150ps i temat swapow w benzynie nie byl mi obcy,teraz mam klekota, nie kupilem nic moznicjeszego niz 75ps bo drogie wszytsko, skoro juz powsadzalem tyle z moja petarde to z czasem mozena by cos innego wsadzic,teraz kupe anglikow przyjezdza i kupa czesci jest, da sie wsadzic w bude od TD jakiegos TDI 110 czy 130 konnego? technicznie wiem ze sie da, ale co z elektryka i komputerami itd , wiazkami, ktos sie moze bawil w cos takiego albo chociaz rozpatrywal i wie mniej wiecej jakie to koszty,mowie o 130 konnym silniku dlatego ze takie zadkie a tym bardziej w mk3,a dobre sa pod baze na reszte podkrecen
Ostatnio zmieniony pt cze 01, 2007 23:00 przez mikan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt cze 01, 2007 13:34

Do mk II sie da to to trójki tym bardziej :helm:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95373&start=0
Poczytaj sobie...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 01, 2007 13:36

rownei dobrze mozesz z aaz zrobic 130km


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 01, 2007 14:58

zaprzal pisze:rownei dobrze mozesz z aaz zrobic 130km
bedzie taniej niz swap i adrenalina, ze moze sie rozpasc silnik :hmm:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt cze 01, 2007 15:12

adrenalina, ze moze sie rozpasc silnik
:rotfl: dobre

co do tematu to jak masz cale auto z takiem silnikiem to niema problemu z przelozeniem gorzej jak kupujesz pokolei fanty



Awatar użytkownika
ezin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob maja 19, 2007 22:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: ezin » pt cze 01, 2007 15:36

zaprzal pisze:rownei dobrze mozesz z aaz zrobic 130km

Tzn. przeprogramowac tylko cpu czy cos jeszcze? Mozesz przyblizyc?

I jak to pozniej wyglada z eksploatacja? mocno sie skraca zywotnosc silnika?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 01, 2007 15:44

ezin pisze:Tzn. przeprogramowac tylko cpu czy cos jeszcze? Mozesz przyblizyc?
tutaj nie masz zadnego ecu. Trzeba zalozyc konkretne turbo, do 130km powinno wystarczyc nawet seryjne t3 lub k24 z 1.6td (dosyc prosta i tania przerobka). Jesli chcesz sobie utrudnic, miec drozej ale za to bardziej elastyczne auto to trzeba zaadaptowac ktoras gt17vnt z tdi

Do tego trzeba popracowac nad pompa, zmienic boost pin na taki jak w 1.6td, governor mod, wszystko dobrze poustawac a jesli nei uda sie uzyskac wystarczajacej ilosci paliwka to zglosic sie do Trochima po pompe 10mm...

Rownie dobrze, mozna celowac w wyzsza moc tylko wtedy juz trzeba wieksze turbo, najlepiej jakies gt2052v i pompa 10mm minimum

oczywiscie przydalby sie uwoloniony wydech i FMIC, wtryski moga byc seryjne byleby nie byly zuzyte. Mysle, ze osiagniesz taka moc jaka Cie interesuje za ZNACZNIE mniejsza kase niz gdybys swapowal silnik na tdi
SouleR pisze:adrenalina, ze moze sie rozpasc silnik :hmm:
dobre :rotfl: ale nie strasz czlowieka, w praktyce wcale tak latwo sie nie rozpadaja
Ostatnio zmieniony pt cze 01, 2007 15:46 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 01, 2007 15:45

ezin pisze:Tzn. przeprogramowac tylko cpu czy cos jeszcze?
w AAZ nie masz co przeprogramowywac bo tam nie ma kompa :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ezin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob maja 19, 2007 22:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: ezin » pt cze 01, 2007 15:48

zaprzal, Adamm, ja mam 1.9TDI tego 90KM , niewiem tylko czy przypadkiem nie bylo cos juz w nim grzebane bo teorytycznie ludzie ktorzy nim jechali mowia ze idzie troche mocniej niz inne 1.9TDI.

I chcialbym z niego zrobic 130KM - to by mnie juz satysfakcjonowalo bo i tak kwiecien-maj-czerwiec 2008 szykuje sie na cos co ma 246KM seryjnie ;)


MK3 1.9TDI [1Z], style tuned.

Taki świeżak ^^

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 01, 2007 15:52

ezin, zaloz swoj temat lub poszukaj

np. golf Rapixa byl seryjnie 90km 1Z, teraz ma zmienione wtryski, komputer, wywalony kat i po zrobieniu programu ma 125km. Powyzej tego trzeba zmieniac turbo. Jezeli szybciej niz za rok zmieniasz auto to juz dobijac do tych 130km raczej nie warto


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ezin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob maja 19, 2007 22:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: ezin » pt cze 01, 2007 15:57

zaprzal pisze:ezin, zaloz swoj temat lub poszukaj

np. golf Rapixa byl seryjnie 90km 1Z, teraz ma zmienione wtryski, komputer, wywalony kat i po zrobieniu programu ma 125km. Powyzej tego trzeba zmieniac turbo. Jezeli szybciej niz za rok zmieniasz auto to juz dobijac do tych 130km raczej nie warto
Dla mnie warto bo musze nim zrobic od pazdziernika do kwietnia-maja-czerwca przynajmniej 10tys. km :) Pozatym te 40KM wiecej to niby nie duzo ale jednak mozna sie juz powoli przyzwyczajac do jazdy czyms mocniejszym.


Ale ok, pozniej zaloze swoj topic ;) Sorka za OFFTOP :P



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 01, 2007 17:18

ja ciagle czekam, az ktos porzadnie wezmie sie za aaz i zrobi demona. chetnych brak. jest kilka mocnych, ale gdzie tam do 130...

glownie interesuje mnie czy seria wytrzyma tyle, czy jednak graty z tdi trzeba ladowac. zaprzal wiesz co na ten temat?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 01, 2007 17:27

SouleR, ventil kupil aaz, apsik tez cos planuje... Spokojnie... 130 to raczej nic wielkiego, ale jakie wlasciwie graty chcesz z tdi przekladac?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 01, 2007 17:34

zaprzal pisze:SouleR, ventil kupil aaz, apsik tez cos planuje... Spokojnie... 130 to raczej nic wielkiego, ale jakie wlasciwie graty chcesz z tdi przekladac?
korbki i wal? nie podejdzie? :hmm: ja nie mam zamiaru nic przekladac :D niech inni robia. ja nie narzekam na swojego, ale juz sie przyzwyczailem i malo mi.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości