Na wyzszych predkosciach szaleje obrotomierz, miga olej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Na wyzszych predkosciach szaleje obrotomierz, miga olej

Post autor: mikan » śr maja 30, 2007 18:57

witam na wstepie, mam problem ze swoim AAZ, mianowicie od poczatku czyli od 5 miesiecy jak go mam jest taka sytuacja ze na wyzszych obrotach badz przy wyzsych predkosciach zaczyna mi szalec wskazowka predkosciomierza, spada ,ponosci sie , w tym samym momencie ckontriolka oleju miga i kontrolka poziomy plynu w chlodnicy ale nie jednoczesnie ale na przemian,dodam ze czujniki oleju wymienilem, olej tez, filtr,tydzien temu zerwal mi sie klin na wale i rozebralem caly silnik.przerobilem wal na tdi,nowe zawory, plan i szczelnosc glowiy,nowe szklanki , uszelniacze itd,panewki byly ok,tloki sztywno chodzily w cylindrze i nie ruszalem, poza tym oleju o dziwo jak na td nie palil ani nie dymil , zaplon jest ustawiony orginalnie,turbina sucha i proste lopatki,wyjezdzam po remoncie i to samo, mniej moze ale to samo.140 , opuszcze z gazu i saleje licznik i kontrolka. moze ktos z was przerabial cos takiego bo mi sie pomysly koncza, aha impulator wyjalem, poruszalem, oczyscilem piny itd, prosze o odpowiedzi
Ostatnio zmieniony czw maja 31, 2007 12:45 przez mikan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr maja 30, 2007 20:37

siemka ja miałem problem troszke inny a mianowicie podniosła mi sie wskazówka od obrotów o jakies 500 i tak staneła nawet jak był zgaszony , ja wyczyściłem wszystkie masyi było ok ale za ta awarie odpowiadała chyba masa na alternatorze bo najpierw ją wyczysiłem i było git dodam ze wskazówka od obrotów tejak jechałem.
pozdro


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » śr maja 30, 2007 21:59

nie no u mnie to latanie wskazowki jest od predkosciomierza i zawsze przt wiekszej predkosci niz spacerowa i na wiekszych depnieciach, no i zawsze w tym samym momencie miga szybko kontroka oleju i czsem zalancza kontroka plynu chlodzacego,ale nie jednoczesnie jak przt braku tylko na przemian , ktos cos moze wiecej wie ?



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » czw maja 31, 2007 06:55

ja mimo wszystko sprawdził bym masy na twoim miejscu pozdro


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

djmolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 09:19
Lokalizacja: Radzionków/Zabrze
Kontakt:

Post autor: djmolo » czw maja 31, 2007 08:52

Mam silnik AAZ i to też przerabiałem. na 90% problem tkwi w elektryce a dokładnie w złączu przy alternatorze. Idzie z niego sygnał na liczniki. Odepnij wyczyść i sprawdz. jak nie to jakas przerwa jest na tej lini.



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » czw maja 31, 2007 10:26

teraz silnik niedawno wyjmowalem i wszytsko bylo porozkrecane i oczyszczone, impulsator tez takie zachowanie licznik tripuje , kontrolki migaja i wskazowka lata



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » czw maja 31, 2007 16:35

A może gdzieś na liczniku jest problem? Tzn może na liczniku nie ma masy, albo jakieś zwarcie się robi? Warto sprawdzić...



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » czw maja 31, 2007 19:29

nie no ok, zgadzaloby sie , ale wszytsko sie dzieje powyzej 100km/h i przy depnieciach albo przy 10 minutowej jezdzie 140km/h, swiruje wszytsko,. wskazowka, kontrolki oleju i plynu , temperatura jest ok,oleju nie ubywa, nie dymi o dziwo .



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » czw maja 31, 2007 20:57

No to nie wiem... Ale mimo wszystko radziłbym Ci wyjąć licznik i wszystko tam przejżeć... W umie to niewiele robotki a może się uda... Idzie weekend więc w sobotę można się tym zająć :hmm: Jakieś piwko w przerwie w pracy na pewno pomoże :pub:



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » czw maja 31, 2007 21:41

heh, sejsa sesja :) ale trzeba sie bedzie po sesji zabrac za to bo chce sie z podswietleniem pobawic, juz polowa zarowek nie nie dziala



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości