Witam
Posiadam golfa takiego jak w tytule. Ostatnio wykonałem diagnozę VAGiem i wyszły cuda niewidy. Po pierwsze turbina przeładowywuje a po drugie ładuje w zakresie obrotów 2500-3000, po czym komputer przełącza się w stan awaryjny. Kupiłem auto od rasowego bałwana, który jeździł bo auto się toczyło. W momencie, gdy ja zasiadłem za stery golfa od razu myśałem, że coś jest nie tak, pomimo tego, że jest to mój pierwszy diesel. Dodam, że spodziewałem się rzeczywiście dobrych osiągów, a on chodzi jak zwykły diesel na odkręconej pompie:) Człowiek , który dokonał diagnozy w moim aucie stwierdził, że może być padnięty zawór EGR lub zatarta kierowniczka turbiny, bądź dwie rzeczy jednocześnie. Dodatkowo na pewno nie zaszkodziłoby przeczyszczenie przepływomierza. Póki nie zosatłem uświadomiony myślałem, że to jest tak rozłożony moment obrotowy. Zapisałem się w kolejke do mechanika i póki co bujam się zamulonym dieslem. Czy po usunięciu wyżej opisanej usterki osiągi golfa powinny się polepszyć?? W dodatku dołączam nagranie z przyspieszenia mego klekota.
http://www.wrzuta.pl/film/bNUwrcL3xK/20070530
pozdrooo
Przyspieszenie, przeladowanie, stan awaryjny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
Przyspieszenie, przeladowanie, stan awaryjny
Ostatnio zmieniony czw maja 31, 2007 12:48 przez gregorian21, łącznie zmieniany 1 raz.
Z nagrania nie wynika żeby był on jakoś strasznie zamulony.
Przeładowanie turbiny w AFN najczęściej powodują zacierające się kierownice. Sam to miałem.
Później żeby nie rozwalić silnika komp przełącza go w stan awaryjny więc przestaje ciągnąc.
EGR nie wpływa na przeładowanie turbiny a ewentualnie na jej niedoładowanie i nieszczelny powoduje niezłego batorego.
Najlepiej to zrób logi dynamiczne blok 1, 3, 4, 8, 10, 11, a statycznie blok 0 (najlepiej w nastawach podstawowych), blok 1, 3, 13. Wtedy się bliżej przyglądniemy.
Przeładowanie turbiny w AFN najczęściej powodują zacierające się kierownice. Sam to miałem.
Później żeby nie rozwalić silnika komp przełącza go w stan awaryjny więc przestaje ciągnąc.
EGR nie wpływa na przeładowanie turbiny a ewentualnie na jej niedoładowanie i nieszczelny powoduje niezłego batorego.
Najlepiej to zrób logi dynamiczne blok 1, 3, 4, 8, 10, 11, a statycznie blok 0 (najlepiej w nastawach podstawowych), blok 1, 3, 13. Wtedy się bliżej przyglądniemy.
- krystek007
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Matko na zimnym go tak katujesz???? to długo Ci nie pochodzi ta turbina, jeśli to Twój pierwszy diesel to poczytaj na forum jak nimi jeździć żeby długo służyły, sprawdź N75 czy nie padnięty, na forum znajdziesz jak to sprawdzić (trzeba spiąć przewody omijając N75) a N18 narazie zostaw w spokoju, ilość błędów jakie pokazuje vag nie musi oznaczać od razu wielkich problemów często awaria jednej części pokazuje kilka błędów, które wynikają z 1-go, błędy też mogą być stare, które wkradły się do kompa dawno temu, wyczyść je pojeździj troche i zobacz, które się odnowiły, będziesz miał pewność, że są nowe
tryb awaryjny jak zdążyłem się zorjentować, to najczęsciej kilka możliwości, padnięty N75, zapieczone kierownice w turbinie, uszkodzone mechanicznie wężyki lecące od N75 itp... przepływomierz raczej nie daje trybu awaryjnego, auto było by cały czas słabe, zamulone, jak wyczyśić przepływomierz, też znajdziesz na forum, zmywarka, waciki spirytus lub rozpuszczalnik, jest kilka szkół
, jak zrobisz diagnoze dynamiczną zapodaj wynki na forum, napewno ktoś pomoże.
Pozowdzenia


Pozowdzenia
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości