Strona 1 z 1
1Z wali czarnymi bąkami
: wt maja 29, 2007 19:37
autor: PinkFloyd
Kolega kupił sobie z Niemiec Mk III 1Z z 96r, wszystko ok fajnie chodził i się zbierał przez 2 miesiace. Teraz tak o tygodnia o 1/4 spadła dynamika, autko bez problemów się wkreca na wszysokie obroty tylko jakby o 1/4 spadła moc. Poza tym przy mocnym ruszeniu i wciśnieciu gazu z tyłu puszcza takie bąki zę nigdy takich nie widziałem

- normalnie zasłona dymna , spalanie w normie, poza tym żadnych innych objawów, nie mryga kontrolka świec ząrowych, na oko wszystkie przewody sa na miejscu. Na co obstawiacie i co najpierw sprawdzić?
: wt maja 29, 2007 19:42
autor: Gitner
Na poczatek stawiam dziurawy dolot. Kopcenie polaczone ze spadkiem dynamiki, ginie powietrze, kopci niespalona ropa.. Wiecej info w wyszukiwarce. Ktoregos razu pekla mi rura gumowa, zaczelo walic z tlumika przy kazdym wcisnieciu gazu.. Zagladam pod maske i nic nie widze. Dopiero po rozebraniu calego dolotu znalazlem pekniecie.
Pozdro
Gitner
: wt maja 29, 2007 19:57
autor: PinkFloyd
Gitner pisze:Na poczatek stawiam dziurawy dolot. Kopcenie polaczone ze spadkiem dynamiki, ginie powietrze, kopci niespalona ropa.. Wiecej info w wyszukiwarce. Ktoregos razu pekla mi rura gumowa, zaczelo walic z tlumika przy kazdym wcisnieciu gazu.. Zagladam pod maske i nic nie widze. Dopiero po rozebraniu calego dolotu znalazlem pekniecie.
Pozdro
Gitner
Tez tak myślałem ze to nieszczelnośc w dolocie. Ale jak możesz mi odpowiedzieć czy sa jakieś newralgiczne miejsca w przewodach czy trzeba cały zdemontować i weryfikować kawałek po kawałku????
: wt maja 29, 2007 20:05
autor: Gitner
Nie pamietam jak sie to technicznie nazywa, jak otworzysz maske zobaczysz gumowa rure ok 30cm zaraz za pokrywa silnika, u mnie w niej bylo pekniecie. Jak przesledzisz moje posty z zeszlego roku ok czerwca, to zobaczysz dokladnie, zalaczylem fotki. Ja demontowalem calosc, przy okazji wymylem kazda rurke, przeczyscilem przeplywomierz i IC..
Pozdro
Gitner
: wt maja 29, 2007 20:10
autor: PinkFloyd
Gitner pisze:Nie pamietam jak sie to technicznie nazywa, jak otworzysz maske zobaczysz gumowa rure ok 30cm zaraz za pokrywa silnika, u mnie w niej bylo pekniecie. Jak przesledzisz moje posty z zeszlego roku ok czerwca, to zobaczysz dokladnie, zalaczylem fotki. Ja demontowalem calosc, przy okazji wymylem kazda rurke, przeczyscilem przeplywomierz i IC..
Pozdro
Gitner
Dzięki bardzo na pewno skorzystam
