Strona 1 z 2

wyczyszczona turbina ale jeszcze nie to przyspieszenie....??

: pn maja 28, 2007 23:00
autor: AndrzejOsz
witam
jakiś czas temu zawracałem wam głowe moimi problemami z golfem i sugestie okazaly sie słuszne, zapieczone kierownice. czyszczenie turbo kosztowało mnie 150zł i auto juz nie wpada w tryb awaryjny, smiga dobrze................ale po przekroczeniu 3tys juz nie idzie za specjalnie, dzis na długiej prostej dusiłem go to ledwie przekroczył 160 i to w tępie kiepskim, do 140 idzie niezle. Dla porównania jezdziłem dzis astrą dti 101KM i odjechałaby mnie jak nic. Co to może być jeszcze bo dać sie obiechać astrze to wstyd ;) jak zwykle czekam na sugestie i pozdrawiam

: wt maja 29, 2007 06:44
autor: inspire
dobra cene dales za czyszczenie
ściągnij wtyczkę przepływomierza i przejedź się, jeśli zobaczysz różnice to nie przepływka. A ile on ma jeździć książkowo 170km/h?? jeśli ma dużo kilosów na zegarze to nie osiagnie wartosci ksiazkowych ale nie wiadonmo w jakiej kondycji jest twoj silnik.

: wt maja 29, 2007 18:57
autor: jajko
Wymień jeszcze filtr powietrza i paliwa, to strasznie osłabia dynamikę. Książkowo powinien polecieć jakieś 190 km/h, więc te 160 to stanowczo za mało.

: śr maja 30, 2007 08:58
autor: covacsxxx
a sprawdzales na vag-u jak turbo laduje??

: śr maja 30, 2007 14:55
autor: AndrzejOsz
witam
filtry mają jakies 4 m-ce wiec z wymiana poczekam do wymiany oleju, turbo pompuje podobno ok i jest w dobrym stanie. A może kąt wtrysku, niby po wymianie sie mieści w tzw normie ale juz jest to granica (tak na spr. powiedzieli), dzięki za dotychczasowe odp.

: pt cze 01, 2007 18:38
autor: strazak333
a sprawdzałes czujnik przyspieszenia moze on jest walniety i nie ma takiej mocy jak powinien miec

: pn cze 04, 2007 08:15
autor: AndrzejOsz
a gdzie jest i jak sprawdzic ten czujnik, gdzie w ASV jest przepływomierz i N75, chciałbym jeszcze to przeczyścic, pozdrawiam

: pn cze 04, 2007 11:01
autor: cowboy
AndrzejOsz pisze:a gdzie jest i jak sprawdzic ten czujnik, gdzie w ASV jest przepływomierz i N75, chciałbym jeszcze to przeczyścic, pozdrawiam
proponuję wpierw auto zdiagnozować VAGiem pod obciążeniem a dopiero potem brać się za czyszczenie wszystkich czujników, zaworków itd :P

: pn cze 04, 2007 11:42
autor: covacsxxx
cowboy pisze:proponuję wpierw auto zdiagnozować VAGiem pod obciążeniem a dopiero potem brać się za czyszczenie wszystkich czujników, zaworków itd
otoz to..bo mozna polowe zaworkow czyjnikow itd wymienic a przyczyna lezy nie tam :P

: pn cze 04, 2007 12:02
autor: Goofi
Z drugiej strony przeczyszczenie czujnikow i kolektora i przypolerowanie kanalow w glowicy nie zaszkodzi ;)

: pn cze 04, 2007 12:21
autor: cowboy
Goofi pisze:Z drugiej strony przeczyszczenie czujnikow i kolektora i przypolerowanie kanalow w glowicy nie zaszkodzi ;)
czyszczenie przepływki jakims syfem może tylko przyspieszyc jej agonię...

rozbieranie n-75 (który w zasadzie jest nierozbieralny) bez potrzeby również nie ma sensu...

AndrzejOsz, ma problem chyba jednak z doładowaniem :)

nie wiemy czy łapie tryb awaryjny, czy może sztanga za mocno rozkręcona po czyszczeniu...

: pn cze 04, 2007 13:48
autor: AndrzejOsz
trybu awaryjnego nie łapie wcale teraz i jest ok tylko nie ciągnie pow. 3tys za specjalnie, od 1800 ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu natomiast potem jak cisnę 120-130 km to przyspiesza powoli
do kogo mogę się udac na dobrą diagnozę dynamiczną, mieszkam w połowie drogi między warszawą a bydgoszczą
dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam

: pn cze 04, 2007 15:03
autor: cowboy
AndrzejOsz pisze:trybu awaryjnego nie łapie wcale teraz i jest ok tylko nie ciągnie pow. 3tys za specjalnie, od 1800 ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu natomiast potem jak cisnę 120-130 km to przyspiesza powoli
jeśli stało się to po czyszczeniu turbiny to byc moze tam trzeba szukac przyczyn...

ogólnie jeśli muli się auto powyzej 3000 rpm to piewrsze co bym diagnozował to przepływka

: wt cze 05, 2007 15:36
autor: szatanek
Kat napewno tez juz jest nieźle zabity, to tez ma wpływ na dymamikę autka.