Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
AndrzejOsz
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
Post
autor: AndrzejOsz » pn maja 28, 2007 23:00
witam
jakiś czas temu zawracałem wam głowe moimi problemami z golfem i sugestie okazaly sie słuszne, zapieczone kierownice. czyszczenie turbo kosztowało mnie 150zł i auto juz nie wpada w tryb awaryjny, smiga dobrze................ale po przekroczeniu 3tys juz nie idzie za specjalnie, dzis na długiej prostej dusiłem go to ledwie przekroczył 160 i to w tępie kiepskim, do 140 idzie niezle. Dla porównania jezdziłem dzis astrą dti 101KM i odjechałaby mnie jak nic. Co to może być jeszcze bo dać sie obiechać astrze to wstyd
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jak zwykle czekam na sugestie i pozdrawiam
-
inspire
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 291
- Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
- Lokalizacja: ???
Post
autor: inspire » wt maja 29, 2007 06:44
dobra cene dales za czyszczenie
ściągnij wtyczkę przepływomierza i przejedź się, jeśli zobaczysz różnice to nie przepływka. A ile on ma jeździć książkowo 170km/h?? jeśli ma dużo kilosów na zegarze to nie osiagnie wartosci ksiazkowych ale nie wiadonmo w jakiej kondycji jest twoj silnik.
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
-
jajko
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 247
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Post
autor: jajko » wt maja 29, 2007 18:57
Wymień jeszcze filtr powietrza i paliwa, to strasznie osłabia dynamikę. Książkowo powinien polecieć jakieś 190 km/h, więc te 160 to stanowczo za mało.
-
covacsxxx
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1096
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
- Lokalizacja: Sokółka/Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: covacsxxx » śr maja 30, 2007 08:58
a sprawdzales na vag-u jak turbo laduje??
[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]
-
AndrzejOsz
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
Post
autor: AndrzejOsz » śr maja 30, 2007 14:55
witam
filtry mają jakies 4 m-ce wiec z wymiana poczekam do wymiany oleju, turbo pompuje podobno ok i jest w dobrym stanie. A może kąt wtrysku, niby po wymianie sie mieści w tzw normie ale juz jest to granica (tak na spr. powiedzieli), dzięki za dotychczasowe odp.
-
strazak333
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
Post
autor: strazak333 » pt cze 01, 2007 18:38
a sprawdzałes czujnik przyspieszenia moze on jest walniety i nie ma takiej mocy jak powinien miec
-
AndrzejOsz
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
Post
autor: AndrzejOsz » pn cze 04, 2007 08:15
a gdzie jest i jak sprawdzic ten czujnik, gdzie w ASV jest przepływomierz i N75, chciałbym jeszcze to przeczyścic, pozdrawiam
-
cowboy
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn cze 04, 2007 11:01
AndrzejOsz pisze:a gdzie jest i jak sprawdzic ten czujnik, gdzie w ASV jest przepływomierz i N75, chciałbym jeszcze to przeczyścic, pozdrawiam
proponuję wpierw auto zdiagnozować VAGiem pod obciążeniem a dopiero potem brać się za czyszczenie wszystkich czujników, zaworków itd
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
covacsxxx
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1096
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
- Lokalizacja: Sokółka/Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: covacsxxx » pn cze 04, 2007 11:42
cowboy pisze:proponuję wpierw auto zdiagnozować VAGiem pod obciążeniem a dopiero potem brać się za czyszczenie wszystkich czujników, zaworków itd
otoz to..bo mozna polowe zaworkow czyjnikow itd wymienic a przyczyna lezy nie tam
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]
-
Goofi
- VW Baron
![VW Baron VW Baron](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3209
- Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
- Lokalizacja: WarszaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: Goofi » pn cze 04, 2007 12:02
Z drugiej strony przeczyszczenie czujnikow i kolektora i przypolerowanie kanalow w glowicy nie zaszkodzi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
cowboy
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn cze 04, 2007 12:21
Goofi pisze:Z drugiej strony przeczyszczenie czujnikow i kolektora i przypolerowanie kanalow w glowicy nie zaszkodzi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
czyszczenie przepływki jakims syfem może tylko przyspieszyc jej agonię...
rozbieranie n-75 (który w zasadzie jest nierozbieralny) bez potrzeby również nie ma sensu...
AndrzejOsz, ma problem chyba jednak z doładowaniem
nie wiemy czy łapie tryb awaryjny, czy może sztanga za mocno rozkręcona po czyszczeniu...
-
AndrzejOsz
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
Post
autor: AndrzejOsz » pn cze 04, 2007 13:48
trybu awaryjnego nie łapie wcale teraz i jest ok tylko nie ciągnie pow. 3tys za specjalnie, od 1800 ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu natomiast potem jak cisnę 120-130 km to przyspiesza powoli
do kogo mogę się udac na dobrą diagnozę dynamiczną, mieszkam w połowie drogi między warszawą a bydgoszczą
dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
-
cowboy
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn cze 04, 2007 15:03
AndrzejOsz pisze:trybu awaryjnego nie łapie wcale teraz i jest ok tylko nie ciągnie pow. 3tys za specjalnie, od 1800 ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu natomiast potem jak cisnę 120-130 km to przyspiesza powoli
jeśli stało się to po czyszczeniu turbiny to byc moze tam trzeba szukac przyczyn...
ogólnie jeśli muli się auto powyzej 3000 rpm to piewrsze co bym diagnozował to przepływka
-
szatanek
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: szatanek » wt cze 05, 2007 15:36
Kat napewno tez juz jest nieźle zabity, to tez ma wpływ na dymamikę autka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości