Strona 1 z 1
3250obr/min na 5 biegu i koniec
: pn maja 28, 2007 13:37
autor: topik22
witam, oststnio podkreciłem mojego 1V(bez kata) na pompie i turbinie. samochód ladnie sie zbiera od dołu bo ciągnie od ok.1500 obr/min ale na 5 biegu jedzie 120km/h (ok 3200obr/min) but w podłodze i nie chce dalej przyspieszac.nie wiem czy jeszcze podkrecac turbo i pompe czy juz silnik jest za słaby i remoncik sie szykuje (chociaz ladnie pali i bez problemu).pozdor
[ Dodano: 28 Maj 2007 18:13 ]
hmmm...
: pn maja 28, 2007 20:49
autor: BENITO
KAFEL pisze:a moze turbo za mocno chula i wpada w tryb awaryjny....
umarłem
A widziałeś w 1V komputer?
Jak będziesz tak jechał na V biegu to sprawdź czy nie kopci, ewentualnie sprawdź turbo. Jeśli z turbo będzie ok to może pompa się kończy.
Re: 3250obr/min na 5 biegu i koniec
: pn maja 28, 2007 21:26
autor: Bordos
topik22 pisze:witam, oststnio podkreciłem mojego 1V(bez kata) na pompie i turbinie. samochód ladnie sie zbiera od dołu bo ciągnie od ok.1500 obr/min ale na 5 biegu jedzie 120km/h (ok 3200obr/min) but w podłodze i nie chce dalej przyspieszac.nie wiem czy jeszcze podkrecac turbo i pompe czy juz silnik jest za słaby i remoncik sie szykuje (chociaz ladnie pali i bez problemu).pozdor
[ Dodano: 28 Maj 2007 18:13 ]
hmmm...
A co dokladnie kreciles?
Ponad 120 mozna jehac na 4 biegu jak chcesz zobaczyc.
Moze przesadziles z powietrzem/paliwem ?
Bo to malo ze tylko 120:/
Ja mojego po modach (gov, grzybek, turbina lekko, kat out) do ponad 170 rozpedzilem na obwodnicy parę razy.
: wt maja 29, 2007 09:13
autor: topik22
krecilem zawór od turbiny ten na dziwnego imbusa o jakies 2 obroty i dawke paliwa na pompie o jakies 1/7 obrotu.na dwojce czy trojce silnik bardziej sie wkreca na obroty ale na czwórce i piątce nie chce powyzej 3500 (4) i jakies 3200 (5)
[ Dodano: 29 Maj 2007 09:19 ]
BENITO, a jak pompa sie konczy to można jakąś śrubką zrobić tak, żeby się nie kończyła???
[ Dodano: 29 Maj 2007 09:24 ]
KAFEL, zareagowałem w pierwszej sekundzie prawie jak nowicjusz...juz chcialem lapa podłączyć przez wlew paliwa pod turbinę i sprawdzić co jest grane...