Strona 1 z 2

czy to znowu uszczelka

: sob maja 26, 2007 11:46
autor: lasidora
Golf II silnik sb.Dwa miesiace temu wymienialem uszczelke pod glowica ,znowu mi zaczela wywalac woda ze zbiorniczka tylko przy wiekszych predkosciach tak 160 km/h .mechanicy mowia ze to nie uszczelka.Wymienilem juz zbiorniczek wyrownawczy wraz z korkiem,chlodnice, termostat,czujnik wlanczania wentylatora.Przy normalnej jezdzie tak do 140 i 0,8 bara nic sie nie dzieje ,co to moze byc ?peknieta glowica ?
Jak to jest glowica to bym zapodal od 1.9 td czy ktos juz na takiej jezdzi?
Autko mam dwa lata jak to jest uszczelka to bedzie trzeci raz robiona ?
Prosze o pomoc czy moge reklamowac u mechanika jak to naprawil ?zaraz po zabraniu samochodu z warsztatu jezdzilem spokojnie tak przez 1000 km nic nie ubywalo ,ale puznie jak dalem w palnik to mialem boczek mokry.To tak do niego jezdzilem, a to kore wymien ,a to zbiorniczek nie szczelny ,a to chlodnica zapchana a to termostat .Prosze odoradzenie co mam zrobic

: sob maja 26, 2007 14:54
autor: dawid018
lasidora, mi tak wywlało płyn jak sie termostat zacinał.a jak wymieniałeś uszczelke to miałeś planowana głowice??bo u mnie też tak bylo że po wymianie uszczelki po 3 tygodniach znów ja wysrało.okazało sie że głowica była nie rowna.dałem do planowania i jest ok.

: ndz maja 27, 2007 08:38
autor: vw_vandal
lasidora, podczas wymiany mechanicy powini !!:
- sprawdzić uszczelkę tą starą czy był ewidentny przedmuch !!!
- sprawdzić głowicę na szczelność !!
- splanować głowicę,
- założyć odpowiednio uszczęlkę i ją dokkręći kluczem dynamometrycznym z odpowiednią siłą.
- po 1000 km znów dokręcić !!!

: ndz maja 27, 2007 11:46
autor: daro31ie
vw_vandal pisze:lasidora, podczas wymiany mechanicy powini !!:
- sprawdzić uszczelkę tą starą czy był ewidentny przedmuch !!!
- sprawdzić głowicę na szczelność !!
- splanować głowicę,
- założyć odpowiednio uszczęlkę i ją dokkręći kluczem dynamometrycznym z odpowiednią siłą.
- po 1000 km znów dokręcić !!!
Kolego wracaj to tego mechanika i niech robi jeszcze raz na wlasny koszt! Stawiam na jego bledy :okej:

: ndz maja 27, 2007 21:33
autor: greg
vw_vandal pisze:po 1000 km znów dokręcić !!!
z tym to można ostrożni - bo ja przy dokręcaniu urwałem śrubę od głowicy i musiałem rozbierać od nowa :bigok:

: pn maja 28, 2007 08:02
autor: vw_vandal
greg, ja jestem zdania że przy wymianie uszczelki można wydać kolejne 30 zł na nowe śruby i spokojnie kluczem dynamometrycznym dokręcić ;)

: pn maja 28, 2007 09:31
autor: Streets
Lasidora ostatnio co gadalismy razem mowiles ze mechanik mowil ze nie potrzreba dokrecic glowicy po 1000 km jezeli koledzy twierdza ze potzreba jedz do tego ciecia i niech to robi na wlasny koszt. P.S ten mechanik ostatnio sluchal UWAGA(sluchawkami) w moim silniku przyczyny dziwnego huczenia twierdzil ze to pompa wody, po rozkreceniu przezemnie pompy wody okzazlo sie lozyska na alternatorze -pompa jak nowa byla zero luzu:)

: pn maja 28, 2007 10:52
autor: ko_sa
a puchna weze od wody?

: pn maja 28, 2007 19:16
autor: lasidora
puchna ale dopiero na wiekszym doladowaniu 0,9 bara

: pn maja 28, 2007 20:08
autor: M.P.
ups kurde mam podobny problem z wywalaniem wody ale zuwazyłem że zaworki w korku szlag trafił jak myslicie a może uszczelka jak to sprawdzić ???? poradzi ktoś

: pn maja 28, 2007 20:37
autor: greg
vw_vandal pisze:reg, ja jestem zdania że przy wymianie uszczelki można wydać kolejne 30 zł na nowe śruby i spokojnie kluczem dynamometrycznym dokręcić
problem w tym ze te śruby zakładałem nowe :bajer:

: pn maja 28, 2007 22:08
autor: M.P.
panowie jak to sprawdzic ????????????

: pn maja 28, 2007 22:12
autor: greg
M.P. pisze:panowie jak to sprawdzic ????????????
ale co?

: wt maja 29, 2007 21:57
autor: M.P.
dobra juz wiem uszczelka pod głowica ale mam nowe pytanie czy .
1.konieczne jest planowanie głowicy ?
2.jaka kupić uszczelke co polecacie?