Strona 1 z 1

szarpanie w trakcie jazdy

: czw maja 24, 2007 16:49
autor: Fandorin
jak w temacie. Golf III 1.9D. Chwilami odnoszę wrażenie jakby paliwo nie było podawane. Szarpie dość mocno. Zwłaszcza jak jest zimny silnik, ale nie tylko. I najczęściej na obrotach 2000 -2200. Autem strasznie rzuca. Może coś poradzicie. Niedawno wymieniałem kółko zębate i śrubę która je mocuje w rozrządzie. Wcześniej miałem to samo - jeszcze bardziej nasilone. Po wymianie jest podobnie.

: czw maja 24, 2007 18:54
autor: chudyuaz
Witam!!! Diesel VW jest bardzo czuły na jakość paliwa...może być tak że gdzieś zatankowałeś jakiegos świństwa z woda, woda dotarla wraz z paliwem do silnika i dlatego szarpie. Najlepiej zastanow sie gdzie ostatnio tankowałes:)

: czw maja 24, 2007 19:01
autor: elvisPSE
Witam,a moze pompa jest na wykonczeniu?

: pt maja 25, 2007 09:46
autor: ryba_71
Stawiam na źle ustawiony kąt wtrysku (regulowany pompą wtryskową)

[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 09:47 ]
silniki wolnossące nie są aż tak wrażliwe na paliwo, niektórzxy uważają, że pojadą na wszystkim

Re: szarpanie w trakcie jazdy

: pt maja 25, 2007 19:11
autor: ZagubionY
Fandorin pisze:jak w temacie. Golf III 1.9D. Chwilami odnoszę wrażenie jakby paliwo nie było podawane. Szarpie dość mocno. Zwłaszcza jak jest zimny silnik, ale nie tylko. I najczęściej na obrotach 2000 -2200. Autem strasznie rzuca. Może coś poradzicie. Niedawno wymieniałem kółko zębate i śrubę która je mocuje w rozrządzie. Wcześniej miałem to samo - jeszcze bardziej nasilone. Po wymianie jest podobnie.
Sprawdz filtr paliwa a najlepej wymien(koszt zalezy gdzie kupisz)! Proponuje zajrzec do fitra powietsza! Oraz sprawdzic u pompiarza poczatek tloczenia-(wazne),koszt okolo 60zlz
Jak wszystko zostanie sprawdzone daj znac.Powodzenia

: ndz maja 27, 2007 13:55
autor: Nerio_21
Tak z ciekawości popatrz na poduszki silnika. Moze któraś jest zerwana dlatego ci szarpie.
Pozdrawiam.

: pn maja 28, 2007 19:29
autor: Fandorin
A czy te objawy które opisałem mogą mieć jakiś związek z zaworem EGR? Może należałoby go dokładnie oczyścić?

: pn maja 28, 2007 20:33
autor: pannonia
Fandorin pisze:A czy te objawy które opisałem mogą mieć jakiś związek z zaworem EGR?
niesądzę ale zamiast go czyścić to go zaślep (blacha bez otworu na kolektor)
ja tak mam zrobione
tylko niczego nie odpinaj!!! niech on sobie tam myśli że działa a właściwie to tym poprawisz czystość kolektora dolotowego i zwiększysz ilość świerzego powietrza.
zawór jak jest dobry to powinien działać na biegu jałowym i przy jednolitych obrotach (jak nie przyspieszasz) - jak tak niejest to jest do d... i najlepiej go zaślepić (lub wymienić)