Pomoc w zwiększeniu dawki powietrza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Pomoc w zwiększeniu dawki powietrza
Witam mam taki problem gdy zwiększam dawke paliwa na pompie (bez grzybka) pojawia mi sie kopcenie. Jak mogę zwiększyć dawke powietrza żeby przestał mi kopcić. Mam silnik 1V, Turbo przy seryjnej dawce dmucha 0,5bara a jak zwiększe dawke to dmucha 0,9-1,0 bara.
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Zaworek mam ale mam jeszcze jedno pytanie czy jak kupie MBC to musze zakrecac zawór na turbo czy wystarczy samym MBC regulowac? Turbo mam kkk14tomcio pisze:Będzie dmuchać bo masz więcej spalin jak zwiększasz dawkę, zwiększ ciśnienie zaworem WG na turbinie a jak go nie masz to kup MBC a nie ty zwiększasz powietrze zwiększając dawkę paliwa, tak to nie.
wydaje mi sie ze najlpiej zakrecic(bo z odkreconym i mbc to bezsens chyba) to wtedy nie bedzie sie uchylal i wypuszcal powietrza przez co turbo szybciej sie bedzie wkrecac a wszystkim MBC bedzie sterowal a WG stanie sei niepotrzebny(MBC zastapi WG)
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
A jeżeli zawór na turbinie jest odkręcony na maxa, do oporu , to czy efekt szybszego przyrostu ciśnienia będzie taki jak po założeniu MBC? Nie chodzi mi o max ciśnienie .
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Poczytałem troszke o MBC i jak sie go wyreguluje np do 1,2bara to wtedy puszcza dalej powietrze do zaworu a skoro zawór trzyma mi ciśnienie 1,2bara i go nie wypuszcza póki nogi z gazu nie zdejme wiec chyba nie musze sie bawic zaworkiem tylko wystarczy wyregulowac MBC, czy dobrze myśle ??
PS. Ile moge dać max ciśnienie żeby nic sie nie działo z silnikiem ??
PS. Ile moge dać max ciśnienie żeby nic sie nie działo z silnikiem ??
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Dobra czyli jak zakrece troche ten zawór to szybciej turbina będzie pompować, i czy po zmianie biegu na wyższy bedzie odrazu wieksze cisnienie turbo?tomcio pisze:Nie rozumiem, masz zawór WG z regulacją to po co chcesz MBC montować? Zakręć imbus do końca, poluzuj pół obrotu i zakontruj, przejedź sie i zobacz co i jak, popraw jeśli bedzie trzeba, wkręcając zwiększasz ciśnienie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości