Strona 1 z 1

Brak mocy

: śr maja 23, 2007 19:56
autor: Gooralsim
Witam,
posiadam Golf IV z 2000 roku 1.9 TDI 110KM. Samochód jest za słaby jak na swoją moc kupiłem go niedawno i nie wiem co jest. Mam takze Golfa IV z 1998 roku 1.9 TDI 110KM i jest dużo mocniejszy niż ten nowo zakupiony. Silnik przy niskich obrotach przyspiesza a kiedy dodoa się więcej gazu to nie reaguje, tylko powolnie przyspiesz tak jakby był zwykłym Dieslem. Może dzieje się coś z turbiną ale nie mam pewności co to może być.
Prosze o jakies porady

: śr maja 23, 2007 19:59
autor: damcio151
Gooralsim pisze:Witam,
posiadam Golf IV z 2000 roku 1.9 TDI 110KM. Samochód jest za słaby jak na swoją moc kupiłem go niedawno i nie wiem co jest. Mam takze Golfa IV z 1998 roku 1.9 TDI 110KM i jest dużo mocniejszy niż ten nowo zakupiony. Silnik przy niskich obrotach przyspiesza a kiedy dodoa się więcej gazu to nie reaguje, tylko powolnie przyspiesz tak jakby był zwykłym Dieslem. Może dzieje się coś z turbiną ale nie mam pewności co to może być.
Prosze o jakies porady
po pierwsze diagnoza VAGiem
po drugie odłącz przepływomierz i zobacz czy będzie podobnie ( najlepiej podmień , jeżeli masz możliwość )

: śr maja 23, 2007 20:50
autor: mular
Jak go kupowales to nie czules ze jest cos nie tak,miales go do czego porownac piszesz ze masz juz golfa 4 i to z takim silnikiem.

: śr maja 23, 2007 21:54
autor: Gooralsim
Zgadza sie mam taki drugi samochód tyle że z 1998 roku i też ma 110KM. Ma kopa dużo wikeszego niż ten który kupiłem bez porównaia. Kiedy kupowałem nie miałem mozliwości zapalneina silnika bo uszkodzony by bak i nie było jak zaplaic go

: śr maja 23, 2007 23:50
autor: pasio
Powodów może być sporo raczej bez vaga ciężko będzie dojść z czym jest problem. Ja miałem podobne objawy okazało się że miałem zapieczony zawór sterujący ciśnieniem doładowania powietrza (tzw. sztanga która wchodzi do guszki:) rozruszałem i przesmarowałem smarem miedziowym i jest ok), ale może być sporo innych powodów. Jeżeli posiadasz 2 golfy to ja bym radził ci kupić na allegro interfejs obd i sam sobie możesz zdiagnozować auto (jeżeli masz oczywiście laptopa) a interfejs napewno ci się jeszcze kiedyś przyda.

: czw maja 24, 2007 08:47
autor: zygimar
1. Powód to taki że przeopływka już padła albo odłączona jest, przewód przetarty itd.
2. Za[pieczona sztanga turbo
3. Uszkodzony czujnik ciśneinia doładowania lub uszkodzony przewód tego czujnika.

Jak podłączysz pod VAGa to napewno dojdziesz w moment.
Ale jak nie masz Vaga sprawdz te elementy.
Jaki masz silnik bo w ASV czujnik doładowania jest przy intercoolerze pod zbiornikiem spryskiwaczy.

: pt maja 25, 2007 16:43
autor: Gooralsim
Dzięki chłopaki, problem rozwiązany. Pojechałem na Vaga i okazało sie że przepłyomierz jest do niczego. Kupiłem nowy i samochód zamienił się w rakiete :grin: Dla was wszystkich :pub: