Strona 1 z 1

: wt maja 22, 2007 12:46
autor: dziechu
Diagnoza dynamiczna (VAG) i bedzie wiadomo czy turbina pompuje czy juz nie. Olej przy intercoolerze nie musi oznaczac nic zlego (w wiekszosci samochodow jest tam tlusto). Moze turbina padla, ale moze takze np. zawor sterujacy turbina. Musisz zrobic diagnoze.

: śr maja 23, 2007 13:20
autor: Scotto
zygo, tak jak dziechu, ci pisze, zmiana turbiny na mocniejsza wiaze sie z przerubkami i to nie malymi: flansze napewno, sterowanie turbina tez bys musial zmienic bo w 110 konnych jest zmienna geometria i prawdopodobnie ECU(komputer), ja radze wyjac wszystkie rury od IC umyc zalozyc spowrotem i do tego test zaworka n-75, czyli sciagasz z niego czerwony i niebieski wezyk i je laczysz nie wypinaj tyko wtyczki od zaworka, jak poczujesz ruznice to moze tylko zaworek, sprawdz tez same wezyki czy nie sa uszkodzone poprzecierane. ile tego oleju tam bylo w tych rurach?

: śr maja 23, 2007 13:23
autor: To_mas
zygo, a kiedy ostatnio wymieniałeś filtr powietrza ?????
Moze poprostu jest tak zapchany ze turbina nie idzie :PPP (juz sie z takim przypadkiem spotkałem :P)

A jak powinno sie włączyć turbo to kopci coś bardziej na tych obrotach czy nic nie kopci ???

: śr maja 23, 2007 14:41
autor: cowboy
moze sie katalizator juz zabetonował ....

odkręć wydech przy turbinie i sie przejedź :P