Kopci na niebiesko jak jest zimny co to moze byc???????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Kopci na niebiesko jak jest zimny co to moze byc???????

Post autor: Matii1986 » wt maja 22, 2007 09:26

Witam posiadam golfa 3 1.9 GTD
mam taki problem natomiast rano gdy zapale samochod i wyjade nim na droge kopci mi na niebiesko (ALE NIE ZAWSZE)po osiagnieciu temperatury 70 stopni przestaje i jest spokojnie.Bylem z tym u kilku mechanikow sprawdzali mi weza od turbiny i jest sucho wiec ona napewno nie przepuszcza olejuw dwie strony! samochod nie byl przegrzany powiedziano mi ze to beda na 99% uszczelniacze ze mogl sie zrobic nagar na zaworze lub tez od starosci mogly sie rozleciec!ciekawym zjewiskiem jest ze 2-3 dni mi kopci nastepuje przerwa (Rano jak wyjade jest normalnie tak jak powino byc zero dymka niebieskiego) i po jakims czasie znowu tak kopci na niebiesko!prosze o specow z forum o pomoc bo niewiem czy zabierac sie za sprawdzanie uszczelniaczy czy czego to moze byc wina??A i jeszcze jedno to nie jest wina paliwa bo smierdzi spalonym olejem takze paliwo odpada na 100%!Pierscienie olejowe tez sa dobre!!Prosze o pomoc Pozdrawiam wszystkich z forum
Ostatnio zmieniony śr maja 23, 2007 13:22 przez Matii1986, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt maja 22, 2007 12:01

W jakiś sposób dostaje ci się olej do cylindrów. Jesli to nie turbo i pierścienie to zostaje głowica.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » wt maja 22, 2007 12:03

BENITO, i co raz bedzie kopcil a raz nie i to ma byc glowica??niewydaje mi sie no ale moze!!pozatym mysle gdyby to byla glowica to w zbiorniczku o chlodnicy byl by olej i uciekala by kompresjia no ale jest wszystko 100% dobrze!moze to uszczelniacze??



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 22, 2007 12:18

uszczelniacze jak by to byly to caly czas by kopcil
turbo tzn uszczelnienie olejowe na turbinie



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » wt maja 22, 2007 12:29

Krzylu, zgadza sie kolego ale ja mowie o uszczelniaczach zaworowych:)Turbo jest sprawne



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 22, 2007 12:44

dlatego pisze ze gdybys mial uszkodzone uszczelniacze zaworowe to by kopcil caly czas a nie jak mu sie chce a z uszczelnieniem na turbinie jest tak ze pod wplywem cisnienia te uszczelnienia sie dociskaja jak niema cisnienia przepuszczaja olej tak to wyglada

sprawdz tez odme czy niejest zasyfiona



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » wt maja 22, 2007 20:55

Krzylu, no tak to skoro mi raz kopci a raz nie to wyglada na to ze raz mam cisnienie a raz nie w tej turbinie skoro tak mi piszesz!jak by puscily uszczelniacze na turbie to caly czas by kopcil!!i raczej stawiam na zaworowe poniewaz roznie moze sie ulozyc na zaworze ten uszczelniacz a pozatym niewiadomo czy nie zrobil sie nagar! co masz na mysli z ta odmoa?? Pozdrawiam



Art Leffe

Post autor: Art Leffe » sob maja 26, 2007 02:47

A w jakim stanie masz świece żarowe ?? Diesel ma to do siebie, że jak jest zimny silnik to ma prawo dymić na niebieko. Nie będę szukał swoich wszystkich notatek ze szkoły, ale jeśli dymienie na niebiesto występuje przy rozruchu zimnego silnika i ustępuje po jego rozgrzaniu to nie ma sie czego bać silnik jest sprawny, tylko zainteresuj się świecami. Ja np. rano zawsze rozgrzewam je 2 - 3 krotnie przed odpaleniem i puści małego dymka i po chili jest wsjo wpożo



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob maja 26, 2007 07:46

Art Leffe, zgarzam sie kolego z Toba ale jak wyjade na zimnym silniku to on zostawia takie dymy jak bys wysypal popiół z wiaderka a to jest nie normalne!wczoraj zostaly wymienione uszczelniacze dzisiaj wyjechalem samochodem i narazie jest spokuj jest tak jak powinno byc zobaczymy po dlurzszym czasie co bedzie sie dzialo Pozdrawiam



Art Leffe

Post autor: Art Leffe » sob maja 26, 2007 09:14

Ano fakt, tylko jak by to była wina uszczelniacze zaworów, to silnik dymiłby przy każdym mocniejszym gazowaniu i znikałby olej. U mnie w Hondzie przy walniętych uszczelniaczach brał olej jak głupi



groszek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 16, 2007 22:35
Lokalizacja: Krynica

Post autor: groszek1985 » czw maja 31, 2007 15:55

to byly uszczelniacze i juz nie kopci tylko zwija asfalt:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości