Strona 1 z 1

Schemat złącza diag.+ECU

: czw maja 17, 2007 19:58
autor: SowaBezOka
Witam,ponieważ posiadam MK3 z silnikiem MK4 TDi 110KM,ze zmienną geometrią lopatek i ktoś wykonal przekladke dosc niechlujnie mam w zwiazku z tym pytanie: czy ktos z Was wie jakie kolory kabli biegną od ECU do złącza diagnistycznego? Generalnie chodzi o K-line i L-line. I juz wyjasniam.Ktos kto przekladal silnik wraz z osprzetem "zapomnial" zostawic kostke do diagnostki np. VAG-iem.Aby podlaczyc taka kostke,musialbym, znac kolory kabli ktore do niej dochodza a w zwiazku z tym odszukac te kabelki przy kostkach w ECU.No i informacja,do ktorej kostki przy ECU te kabelki sa podlaczone.Podepne sie i zamontuje normalne zlacze,innego wyjscia nie widze.Tak wiec jesli jest ktos,kto ma autko z koncernu VW z silnikiem 1.9TDi 110KM,prosze o POMOC,jesli to mozliwe,zdjecia ECU i zaznaczenie ktore to przewody bądź sam opis.Inaczej tylko pociać auto i na zlom a tego nie chciałbym.Moj mail sowa_sowa2000@wp.pl ,lub fotki na forum.Dziekuje!

: czw maja 17, 2007 22:26
autor: De'D
przy ECU to chyba kostka 16 pinowa

interfejs VAG masz tu:

Obrazek

ale przy kompie są chyba inne kolory , to chyba powinno ci pomóc:

Obrazek

:bigok:

: czw maja 17, 2007 22:33
autor: PitrekT
Podaj oznaczenie silnika i rok produkcji.

Widzę ,że ma swapa.Wiązka jest także przekładana czy "sztukowana'?

: pt maja 18, 2007 00:17
autor: Adamm
z rozmowy wiem ze komp ma kostke podwojna (dwuwtykowa) a nie jak w mk3 jendowtykowa

[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 12:17 am ]
a silnik o ile mnie pamiec nie myli to ASV

: pt maja 18, 2007 07:45
autor: SowaBezOka
double-d pisze:przy ECU to chyba kostka 16 pinowa

interfejs VAG masz tu:

[url=http://images20.fotosik.pl/357/106a9dbf7540f32bm.gif]Obrazek[/URL]

ale przy kompie są chyba inne kolory , to chyba powinno ci pomóc:

[url=http://images21.fotosik.pl/302/0ba28223112f6cecm.gif]Obrazek[/URL]

:bigok:


Dziekuje,z tej wiedzy na pewno skorzystam.To bardzo cenne informacje.Silnik zapewne ASV choc glowy nie dam bo nie wiem gdzie to sprawdzic.Ktos na wlasna reke zrobil wiazki i tak paskudnie ze wygladaja jak tandetna prowizorka.Postaram sie poszukac moze na allegro takiego gniazda OBD2 albo kupie gdzies na szrocie.No coz,niebawem dowiem sie co boli mojego golfa.Adamm dziekuje za rozmowe,jestem w trakcie odrabiania zadania domowego,jak widzisz... :chytry:

: sob maja 19, 2007 07:38
autor: De'D
Adamm pisze:komp ma kostke podwojna (dwuwtykowa) a nie jak w mk3 jendowtykowa
jak bedzie trzeba to wkleje jeszcze schemat małych kostek OBD1 - jak coś to piszcie :bigok:

: sob maja 19, 2007 08:53
autor: Adamm
jak bedzie trzeba to wkleje jeszcze schemat małych kostek OBD1 - jak coś to piszcie
chyba sie nie zrozumielismy :)

ja pisalem o ECU a nie zlaczu diagnostycznym :)

: ndz maja 20, 2007 22:15
autor: SowaBezOka
Adamm pisze:
jak bedzie trzeba to wkleje jeszcze schemat małych kostek OBD1 - jak coś to piszcie
chyba sie nie zrozumielismy :)

ja pisalem o ECU a nie zlaczu diagnostycznym :)

Adamm,wiem ze pisales o ECU .Ale zeby podpiac sie vag-iem pod nieistniejaca kostke OBD2 musze ja najpierw "stworzyc".W zwiazku z tym,poprowadze kable od ECU do zakupionej kostki OBD2 i dzieki temu bedzie mozna podpiac sie i sprawdzic co tam jest namieszane.

: ndz maja 20, 2007 23:38
autor: Adamm
tak tak wiem ale kolega pisal o obd1 takich jak w Audi 80

Schemat złącza diag.+ECU

: pt sie 09, 2013 14:19
autor: Potek1991
mam ten sam problem co kolega wiec odgrzewam kotleta,bo najważniejszy 2 link juz wygasł;/
pomoże ktoś?